redalert 2011-05-26, 15:17
ANNA2LINK skrev: redalert skrev: ANNA2LINK skrev: redalert skrev: ANNA2LINK skrev: redalert skrev: ANNA2LINK skrev: redalert skrev: formsvackan skrev: RedMentalCase skrev:Tror du virrpannor som form kan leverera bidrag till dig?
Du har inte den minsta aning om hur mycket skatt jag betalar. Det hindrar dock inte dig från att fantisera ...
Och helt klart har du själv ingen aning tydligen!
Men du kanske får en massa bidrag vad vet jag?
Snälla RedA... För en vettig debatt i stället så blir du mer respekterad.Ett tips.
Så som du racketforskaren?
Har du läst något av formsvackan överhuvudtaget?
Ja det har jag.
Och vad kom du fram till, han för en vettig debatt?
Ja det gör han.
Så du vågade inte gå mot formsvackan?
Hädanefter är det helt okej att kalla folk för dumskalle, urbota dum, fantasigenerator, urblåsta, naivliberaler......med andra ord?
Tyvärr så är flera av er ifrån forumhögern Värda att bli bemötta så som ni själva bemöter andra pga erat eget dåliga bemötande... Som man bemöter andra blir man själv bemött... Det är så som det fungerar...
Ja och det är ju därför det ser ut som det gör på detta forum med debattörer som fist, freedom, infra, formsvackan, berra...men blunda på du det verkar ändå inte som du är fömögen att se detta!
I grund och botten är det ganska enkelt låt bli att skriva rappakalja och det finns ingen som "angriper" dig!