Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
formsvackan
MartinLindgren
RedCloud
7 posters

    Nattpatrullen....

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nattpatrullen.... Empty Nattpatrullen....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-06, 10:04

    Gustav Ander, avgrundshögerns begåvningsreserv, smyger in på detta forum nattetid och författar odödliga alster, när vanligt hederligt folk ligger och sover inför den kommande arbetsdagen.
    Mellan 23:47 och 02:57 skapades dessa vomeringar:

    "RC är en röd dåre"

    "du ser ut att ha lagt en pizza i motvind redan"

    "du liknar mer en röd Quisling"

    "Hela RC är väl en enda stor ömmande och varande böld ?
    En böld på moder Sveas arsle.."

    "sitter ni här själv och "debatterar" med era egna förvirrade jämlikas"

    "martin och alla andra bidragsvänster"

    Vad är det med forumhögern egentligen ?
    Varför denna aggresivitet ?
    Är ni så totalt utan argument ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-06, 10:15

    Se där, jag fick mig en känga jag med, det var ju för väl att inte,
    Mr. Gustav Ander glömmmmde mig, det känns hedrande faktiskt!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  formsvackan 2009-04-06, 19:37

    RedCloud skrev:
    Vad är det med forumhögern egentligen ?
    Varför denna aggresivitet ?
    Är ni så totalt utan argument ?

    Man är inte bara utan argument. Man saknar också sammanhang att använda sådana i.

    Dumhetens ömma vårdare med GA, BH och FR i spetsen, använder större delen av sin energi till att fantisera ihop något de törs angripa.

    Eftersom jag inte klart tagit avstånd från Ramses II, kommer jag förmodligen att snart att med deras logik beskyllas för att vara både judehatare och slavdrivare Smile
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-06, 19:40

    ja då.. att afa kastar gatustenar ..är nog att dom skall anlägga en träddgårds gång

    samt brandbomber är "skogsavverkning" (icity)

    krossade skyltfönster nersparkade människor är liksom bara rätt och allt försvarar ideligen av formsvackan suszx och redcloud

    lol! drunken
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  formsvackan 2009-04-06, 19:46

    fredrik rahm skrev:krossade skyltfönster nersparkade människor är liksom bara rätt och allt försvarar ideligen av formsvackan suszx och redcloud


    Som sagt. Jag har inte skrivit ett enda ord om min inställning till AFA, men det hindrar inte dig att fantisera ihop en denna smörja. Skulle du inte kunna be någon berätta för dig vad ordet "sanning" betyder ?
    .
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-06, 19:48

    formsvackan skrev:
    fredrik rahm skrev:krossade skyltfönster nersparkade människor är liksom bara rätt och allt försvarar ideligen av formsvackan suszx och redcloud


    Som sagt. Jag har inte skrivit ett enda ord om min inställning till AFA, men det hindrar inte dig att fantisera ihop en denna smörja. Skulle du inte kunna be någon berätta för dig vad ordet "sanning" betyder ?
    .

    "redcloud logik" fördömer du ej detta om och om igen(helst med mustiga ord) håller du med dom..

    har din "kamrat" nu fel?=)

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-06, 20:07

    "Eftersom jag inte klart tagit avstånd från Ramses II, kommer jag förmodligen att snart att med deras logik beskyllas för att vara både judehatare och slavdrivare"

    veckans roligaste, trots det bara är måndag
    Cool
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-06, 20:13

    Är redcloud inblandad månne??



    "Global intifada är ett vänsterextremistiskt[1] löst sammanhållet nätverk, känt för ett flertal attentat mot, för gruppen, politiska mål. Bland attentaten ingår brandbomber mot två diplomatbilar i Stockholm 2005, utplacering av brandbomber vid FMV 2006 och störning av politiska möten under valrörelsen 2006. Enligt Säkerhetspolisen i november 2007 bedriver Global intifada inte någon kontinuerlig verksamhet.[2] Under vintern 2008-2009 anlades dock ett flertal bränder i Södertälje som Global intifada misstänks ligga bakom.

    Organisationen säger sig självt bekämpa imperialism och kapitalism genom den anarkistiska metod som kallas direkt aktion. Global intifada anses skilja sig mot den större vänsterextrema aktionsgruppen AFA som är mer organiserad som en grupp. Global Intifada beskrivs av säkerhetspolisen som ett "aktionsnamn". I det namnet har det genom åren begåtts ett antal brott.[3] Gruppen beskrev sig själv efter ett attentat år 2004 som "ett nätverk av varandra oberoende grupper och individer". De säger att de "kämpar mot den rådande världsordningen". Främst med sikte på "imperialismen och kapitalet". Som metod ser de sig även "tvungna att tillgripa militanta medel." Hellre än att stå passiva "tar vi (gruppen) stenen i vår hand."[4]"
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nattpatrullen.... Empty Du vet väl att självaste Finansministern Borg

    Inlägg  theward 2009-04-06, 20:44

    fredrik rahm skrev:Är redcloud inblandad månne??



    "Global intifada är ett vänsterextremistiskt[1] löst sammanhållet nätverk, känt för ett flertal attentat mot, för gruppen, politiska mål. Bland attentaten ingår brandbomber mot två diplomatbilar i Stockholm 2005, utplacering av brandbomber vid FMV 2006 och störning av politiska möten under valrörelsen 2006. Enligt Säkerhetspolisen i november 2007 bedriver Global intifada inte någon kontinuerlig verksamhet.[2] Under vintern 2008-2009 anlades dock ett flertal bränder i Södertälje som Global intifada misstänks ligga bakom.

    Organisationen säger sig självt bekämpa imperialism och kapitalism genom den anarkistiska metod som kallas direkt aktion. Global intifada anses skilja sig mot den större vänsterextrema aktionsgruppen AFA som är mer organiserad som en grupp. Global Intifada beskrivs av säkerhetspolisen som ett "aktionsnamn". I det namnet har det genom åren begåtts ett antal brott.[3] Gruppen beskrev sig själv efter ett attentat år 2004 som "ett nätverk av varandra oberoende grupper och individer". De säger att de "kämpar mot den rådande världsordningen". Främst med sikte på "imperialismen och kapitalet". Som metod ser de sig även "tvungna att tillgripa militanta medel." Hellre än att stå passiva "tar vi (gruppen) stenen i vår hand."[4]"

    Förespråkade anarki när han var med i ett debattprogram i tv för c.a 20 år sedan.Men jag antar att högeranarki är mindre farligt?

    Att han vid 19 års ålder hade dessa ideér kan ine skyllas på att han var ung och dum. Inte heller deet faktum att Reinfeldt författade alstret "det sovande folket", när han var 27 år gammal.

    De var vuxna båda två och vem tror på allvar att de ändrat uppfattning nu??

    De må hade varit "unga" och dumma, men nu är de bara dumma.
    Inte ointelligent "dumma", utan dum..som i elak
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-06, 20:47

    skillnaden är att vissa växer upp medans redcloud fortfarande drömmer om blod på våra gator och" död åt dom rika"

    intressant att du ej reagerade ALLS på gruppen och ej sade nått om deras metoder..

    södertälje brinner = jättefint ju.. vänstern kan ju grilla mashmallows??=)
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-06, 20:55

    "medans redcloud fortfarande drömmer om blod på våra gator och" död åt dom rika""

    Very Happy

    Killen är defintivt inte frisk.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Nattpatrullen.... Empty nää tyvärr verkar det inte bättre

    Inlägg  theward 2009-04-06, 21:09

    RedCloud skrev:"medans redcloud fortfarande drömmer om blod på våra gator och" död åt dom rika""

    Very Happy

    Killen är defintivt inte frisk.

    tyckte det var han som önskade dig död o begraven, mig veterligen har du inte önskat att någon ska dö.. RC ?

    Så för mig står det klart vem som är våldbenägen i sällskapet
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-06, 21:14

    Är man kommunist önskar man automatiskt livet ur alla oliktänkande.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Nattpatrullen.... Empty tomma röddöda tunnor

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-06, 21:31

    Men nu har du chansen form, tar du avstånd från AFA, ja eller nej.
    Visa att du har ett större intellekt än din cigarr rökande chimpans broder. Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-06, 21:33

    "Är man kommunist önskar man automatiskt livet ur alla oliktänkande."

    De enda som önskat livet ur andra på det här forumet är fredrik rahm och gustav ander, mig veterligen räknas dessa inte in i det röda laget, men du kanske sitter inne med annan information ?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-06, 22:44

    Bara för man önsar livet ur någon så är man inte röd. Däremot finns inga kommunister som inte skulle vilja ställa till med ett blodbad.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  RedCloud 2009-04-06, 23:20

    "Bara för man önsar livet ur någon så är man inte röd"

    nej man kan ju kalla sig fredrik rahm & gustav ander tex

    " Däremot finns inga kommunister som inte skulle vilja ställa till med ett blodbad."

    jag är kommunist, jag drömmer inte om blodbad, så nu fick du liksom fel igen
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Nattpatrullen.... Empty oförmåga

    Inlägg  GustavAnder 2009-04-07, 10:15

    Men Nordic, vi får vara lite snälla nu, det är nog mest i tanken som de små röda sitter och smårunkar till våldstankar.
    De är nog inte kapabla till fysiska aktiviteter, tänk arbete, då får de ju svettpärlor bara man nämner det, och bruna ränder i byxan.. Smile)

    Sponsored content


    Nattpatrullen.... Empty Sv: Nattpatrullen....

    Inlägg  Sponsored content

      Liknande ämnen

      -

      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 17:08