Vänligen länka till var jag åsidosatt det du beskriver.
Du är det lysande undantaget bland högerfolket. Dock delar jag inte alla dina åsikter.
Freedom skrev:
Du är det lysande undantaget bland högerfolket. Dock delar jag inte alla dina åsikter.
Paralleller dragna till snapphaneterroristerna gillade du dock inte om jag minns rätt.Sniperace skrev:ahdu, du tror att det som sker nu är på film....ante mig
nej, jag drog bara en parallell, och som jag ser det så är dessa talibansvin som planerar och beordrar dylika terrordåd inte ett dugg bättre än den som jag nämnde.
formsvackan skrev:Paralleller dragna till snapphaneterroristerna gillade du dock inte om jag minns rätt.Sniperace skrev:ahdu, du tror att det som sker nu är på film....ante mig
nej, jag drog bara en parallell, och som jag ser det så är dessa talibansvin som planerar och beordrar dylika terrordåd inte ett dugg bättre än den som jag nämnde.
Freedom skrev:Sedan har vi hans tid som ledare för afghanistan, med dessa barbariska avrättningar av "otrogna" kvinnor, handavhuggningar, huvudavskärnmingar på idrottsplatser, förtrycket av det afghanska folket, det finns ev väldig massa afghanska liv på hans samvete,
Och källan till dessa påstående var nu igen..... ?
CIA ?
och honom vill du beskydda och upphöja?
vad får du det ifrån ?
så alla rapporter och filmer
Freedom skrev:så alla rapporter och filmer
hittills har vi bara dina ord att dessa existerar ö.h.t. och dina ord väger knappast något alls.
Visa oss bevisen för herr Omars brott om de nu finns i sådan mångfald som du påstår Sniper.
Tror inte det är lönt eftersom det då bara blir imperialist och kapitalistpropaganda från CIA
Var eller var inte Mullas Omar ledare i det talibanstyrda Aghanistan?Freedom skrev:Tror inte det är lönt eftersom det då bara blir imperialist och kapitalistpropaganda från CIA
Ahhh ännu en högerforumist som påstår en sak men sedan inte kan styrka det.
Så bekvämt.....
Du hatar och önskar livet ur en annan människa, grundat på hörsägen...
ja jävlar....
Var eller var inte Mullas Omar ledare i det talibanstyrda Aghanistan?
avrättade afghanisans myndigheter inte homosexuella, trogna osv på idrottsplatser i afghanistan?
förtryckte de inte sit folk med våld och död?
eller anser du dem vara fina människor vi borde ta lärdom av?
ser att du kallar honom HERR konsekvet
det tyder på en väldig dyrkan av ett svin....
men som sagt, din idol är död, och arbetar nu tillsammans med UBL som kolskyfflaRE I GEHENNA
Hallå, var tog de där 5 ton cementen vägen?
Vercingetorix skrev:Freedom skrev:
Dito, och den respekten är ömsesidig.
redalert skrev:Vercingetorix skrev:Freedom skrev:
Respekt för den pajasen?
redalert skrev:Vercingetorix skrev:Freedom skrev:
Respekt för den pajasen?
Vercingetorix skrev:redalert skrev:Vercingetorix skrev:Freedom skrev:
Respekt för den pajasen?
Han och jag har aldrig haft något otalt med varandra, trots diametralt skilda åsikter i många frågor. Man får liksom lättare gehör för sina argument ifall man undviker att blanda upp dem med invektiv. Den sista piken är riktad till såväl blått, rött, grönt som brunt.
Ni får gärna kalla varandra för vad ni vill, men det blir så jävla jobbigt att scrolla förbi...
nu finns chansen att säga ifrån varför skall man inte ta den?