Stackars kakmonstret, varför är inte härinne och hyllar sin (vår)kung numera?
//berra
//berra
berralarzon skrev:Stackars kakmonstret, varför är inte härinne och hyllar sin (vår)kung numera?
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Stackars kakmonstret, varför är inte härinne och hyllar sin (vår)kung numera?
//berra
Mera skandal att inte du hyllar vår konung.
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Stackars kakmonstret, varför är inte härinne och hyllar sin (vår)kung numera?
//berra
Jo tjäna du "ärthjärna" hylla knugen NOT. Största socialbidragstagaren med helt överskattad betydelse för Sverige.
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Stackars kakmonstret, varför är inte härinne och hyllar sin (vår)kung numera?
//berra
Jo tjäna du "ärthjärna" hylla knugen NOT. Största socialbidragstagaren med helt överskattad betydelse för Sverige.
//berra
A. Apanage är inget bidrag.
B. Anser du. Det gör inte jag.
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Stackars kakmonstret, varför är inte härinne och hyllar sin (vår)kung numera?
//berra
//berra
A. Apanage= dina och mina skattepengar dvs en del av socilabidraget till inte behövande inavlad släkt.
B. Därom de lärda tvista.
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Stackars kakmonstret, varför är inte härinne och hyllar sin (vår)kung numera?
//berra
//berra
A. Apanage= dina och mina skattepengar dvs en del av socilabidraget till inte behövande inavlad släkt.
B. Därom de lärda tvista.
//berra
Jaha, Då är alltså en sjuksköterskas lön en del av socialbidraget också då eller din avundsjuka stackare.