Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
5 posters
Lägg ner första Maj
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 2
Sv: Lägg ner första Maj
ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
Hmm... en borgare vill lägga ner arbetarens dag... så förvånande ???
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 3
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
Jag är en arbetare. 1:a Maj är inte mer arbetardag än någon annan dag. Snarare tvärtom. Varnånstans demonstrerade du själv?
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 4
Första maj är väl närmast en fars makthavarna går ut och demonstrerar mot sig själva ett så kallat spel för galleriet!
Senast ändrad av RedclownIII den 2011-05-01, 23:08, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 5
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
Jag är en arbetare. 1:a Maj är inte mer arbetardag än någon annan dag. Snarare tvärtom. Varnånstans demonstrerade du själv?
På min hemort
- Inlägg 6
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
På min hemort
I Falun?
- Inlägg 7
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
På min hemort
I Falun?
Nej ....på min hemort
- Inlägg 8
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
På min hemort
I Falun?
Nej ....på min hemort
Norr om dalälven?
- Inlägg 9
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
På min hemort
I Falun?
Nej ....på min hemort
Norr om dalälven?
.... ditt intresse i detta ligger i att ??
- Inlägg 10
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
På min hemort
Var du ensam?
Håller med om att 1:a Maj blivit en fars. Makthavare demonstrar mot folket. Borde det inte vara tvärtom?
- Inlägg 11
ericTheDog skrev:Makthavare demonstrar mot folket. Borde det inte vara tvärtom?
....I fablernas värld ....I faaaaablernaaas vääääärld
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 12
Slå vakt om första maj. Arbetarnas egen dag.
Upp trälar......
Upp trälar......
- Inlägg 13
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Makthavare demonstrar mot folket. Borde det inte vara tvärtom?
Gör du dig inte till ett åtlöje nu?
- Inlägg 14
RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Makthavare demonstrar mot folket. Borde det inte vara tvärtom?
Gör du dig inte till ett åtlöje nu?
RedclownIII skrev:SICKO! PUCKO! ASSHOLE!
tänkte bara du skulle få nåt att ställa det emot....jämföra typ, sedan kan du fundera på det igen
- Inlägg 15
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Makthavare demonstrar mot folket. Borde det inte vara tvärtom?
Jag skulle kalla Juholk och Waidelich för makthavare. Utav ytterst få demonstranter var de 2.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 16
F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Är det inte dags att lägga ner förta Maj. Det enda positiva med denna helgdag är att stenkastarna håller sig lugna. I övrigt tycks det knappt finnas en enda arbetare som deltar i dessa tåg. Inte ens bidragslyftarna verkar intresserade. Det är kanske bara de närmast sörjande som överhuvudtaget bryr sig.
På min hemort
I Falun?
Nej ....på min hemort
Beckomberga....