Även helvetet brukar porträtteras i rött.
+24
captaincodd
lazy
mimra
Infra
croz
MartinLingren
Kakmonstret
R.O.F.L
Sniperace
KickTheRasist
Dao
x-medborgare
Ezzlirsk
berralarzon
redalert
theward
RedCloud
DMustaine
Redvictory
Regndrottning
F.I.S.T
MartinLindgren
ANNA2LINK
Secrist
28 posters
LEVE MONA SAHLIN...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 951
Död
Kärleken är röd
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 952
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Ännu en dag för Mona Sahlin att luta sig tillbaks och läsa och begrunda en ny trevlig mätning, SIFOS!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 953
Jaså, hon tycker säkert det är trevligt att S fortfarande ligger under resultatet från 2006 som var det sämsta sedan 1921
- Inlägg 954
Nu tror ju jag att KD och SD under 4% spärren och det faktum att om valet var idag skulle Mona Sahlin bli vår nästa statsminister överskuggar nog valresultatet 2006!
Sedan har ju du kakan längtat efter nästa sifo, nu har du den, hoppas du glädjs över siffrorna?
Sedan har ju du kakan längtat efter nästa sifo, nu har du den, hoppas du glädjs över siffrorna?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 955
Siffrorna visar att valet som väntat kommer att bli en rysare.
När Toblerone tog över hade röran ett övertag på hela 23 procentenheter....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 956
Vad har ett schweiziskt chokladföretag i opinionsundersökningarna att göra råttan ?
- Inlägg 957
RedCloud skrev:När Toblerone tog över hade röran ett övertag på hela 23 procentenheter....
Vad har ett schweiziskt chokladföretag i opinionsundersökningarna att göra råttan ?
Det är du som är klanledare - figure it out.
- Inlägg 958
råttan vuxenmobbaren skrev:Det är du som är klanledare - figure it out.
Må så vara, men kontrollen över ett multinationellt företag har jag inte (än)
Du är bara barnslig och vinner knappast några sympatier när du kallar partiledaren för Sveriges största parti vid öknamn. Det visar bara hur ytterst desperat forumhögerns är. Men det visste vi redan.
Tack för edit Kakmonstret !
Senast ändrad av RedCloud den 2010-05-16, 13:42, ändrad totalt 1 gång
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 959
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:När Toblerone tog över hade röran ett övertag på hela 23 procentenheter....
Nu har jag gått igenom hela partilistan för sossarna hittar ingen med namnet Toblerone..
I ärlighetens namn tror jag faktiskt att ju längre Moderaterna driver just detta Toblerone Det kommer att slå tillbaka..
Det är inte värdigt politiker att aggera på detta sätt.
Väljare vill ha tydliga politiker som pratar politik och inte kastar skit.
Underskatta inte folket.
Svinhugg går igen..
Med detta förnekar jag inte Monas affärer och är inte heller nån av hennes fans.
Men för mig väljer man politik ideologi och inte person.. Vilket är en stor skillnad..
Förvisso förnekar jag inte att en bra ledare ökar förtroendet..
men vi har lite mera i huvudet än ni här på AC tror trotts vin och folihattar..
- Inlägg 960
Samtidigt så är det ju bara för oss rödgröna att tacka och bocka för det kan ju inte bli bättre än att RoffarReinfeldt med sina kumpaner och anhängare typ Doggen
ödslar och spiller sitt krut på sitt tobleronetjatande!
Det visar bara hur dom fruktar Mona Sahlin, och hur lite dom har och komma med!
Sen kan man också undra hur många gånger Doggen skrivit ordet toblerone sedan 2006,
Hur många procent av Doggens tid som gått åt till att tänka toblerone?
Att just toblerone är ett av Doggens större hjärnspöken och röster innanför pannbenet torde det inte råda några tvivel om?
Sen kan man också undra hur många gånger Doggen skrivit ordet toblerone sedan 2006,
Hur många procent av Doggens tid som gått åt till att tänka toblerone?
Att just toblerone är ett av Doggens större hjärnspöken och röster innanför pannbenet torde det inte råda några tvivel om?
- Inlägg 961
RedCloud skrev:Det är du som är klanledare - figure it out.
Du är bara barnslig och vinner knappast några sympatier när du kallar partiledaren för Sveriges största parti vid öknamn. Det visar bara hur ytterst desperat forumhögerns är. Men det visste vi redan.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
RC försöker moralisera om öknamn.
- Inlägg 962
RC försöker moralisera om öknamn
Inte alls, försöker bara få råttan att inse hur barnslig han är...men jag hoppas inte på någon större framgång, han tillhör ju inte de vassaste knivarna i högerlådan direkt....
- Inlägg 963
Kakmonstret skrev:RedCloud skrev:Det är du som är klanledare - figure it out.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
RC försöker moralisera om öknamn.
Jag tror det kommer att kosta er... Väljare vill ha politik från sina ledare inte paj kastning.. Så garva på kakan..
- Inlägg 964
Denna gång utelämnade du medvetet epitetet vuxenmobbaren råttan i ett patetiskt försök att inte framstå som en hycklare.
- Inlägg 965
Amöban skrev:Denna gång utelämnade du medvetet epitetet vuxenmobbaren råttan
Tack för påminnelsen, ska genast editera...
- Inlägg 966
Editera gärna bort dig själv.
Detta var inget mordhot vilket du kommer tolka det som, bara en uppmaning att logga ut och aldrig mer logga in igen.
Detta var inget mordhot vilket du kommer tolka det som, bara en uppmaning att logga ut och aldrig mer logga in igen.
- Inlägg 967
bara en uppmaning att logga ut och aldrig mer logga in igen
kommer inte att hända....du är ju mitt lilla hobbyprojekt....
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 968
Kakmonstret skrev:Editera gärna bort dig själv.
Kryp till råttboet du kom ifrån kakan! där tycket alla lika! dvs där finns gott om plats för både självberöm och förnekelse
- Inlägg 969
Kakmonstret skrev:Editera gärna bort dig själv.
HAHA HA Nu är det min tur att garva Detta är inte sant om inte RC fanns här erat favorit objekt... Så skulle hela högerns "debatt" på AC falla i små smulor...
Ni "lever" ju för honom..
- Inlägg 970
Cetar Dead, M.nordd, Bing, Kycklingen, Informator, Micke Wrede, TBM och nu kakan!
mig lurar du inte bara för du numera har stavningsfunktion!
Leve mona Sahlin!
Vår nästa statsminister!
mig lurar du inte bara för du numera har stavningsfunktion!
Leve mona Sahlin!
Vår nästa statsminister!
- Inlägg 971
RedCloud skrev:Du är bara barnslig och vinner knappast några sympatier när du kallar partiledaren för Sveriges största parti vid öknamn. Det visar bara hur ytterst desperat forumhögerns är. Men det visste vi redan.
Du är bara barnslig och vinner knappast några sympatier när du kallar mig vuxenmobbare. Det visar bara hur ytterst desperat forumvänstern är. Men det visste vi redan.
- Inlägg 972
x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:När Toblerone tog över hade röran ett övertag på hela 23 procentenheter....
Nu har jag gått igenom hela partilistan för sossarna hittar ingen med namnet Toblerone..
I ärlighetens namn tror jag faktiskt att ju längre Moderaterna driver just detta Toblerone Det kommer att slå tillbaka..
Underskatta inte folket.
Svinhugg går igen..
Med detta förnekar jag inte Monas affärer och är inte heller nån av hennes fans.
Men för mig väljer man politik ideologi och inte person.. Vilket är en stor skillnad..
Sosse-politiker ger fortfarande i debatten de borgerliga skulden för den 90-talskris de själva orsakade. Det har gått hem hittills. Jag tror att varje gång någon nämner Toblerone så tappar rödgröna röran väljare.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 973
ånger
Jag tror det kommer att kosta er... Väljare vill ha politik från sina ledare inte paj kastning.. Så garva på kakan.. xet.
Så sossetopparna ångrar uttalanden om stupstock och självmordspolitik ?
Så sossetopparna ångrar uttalanden om stupstock och självmordspolitik ?
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 974
ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:När Toblerone tog över hade röran ett övertag på hela 23 procentenheter....
Underskatta inte folket.
Svinhugg går igen..
Sosse-politiker ger fortfarande i debatten de borgerliga skulden för den 90-talskris de själva orsakade. Det har gått hem hittills. Jag tror att varje gång någon nämner Toblerone så tappar rödgröna röran väljare.
I slutändan så blir det ideologierna som kommer vinna, någon av dom...
Senast ändrad av ANNA2LINK den 2010-05-16, 19:57, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 975
MartinLindgren skrev:Samtidigt så är det ju bara för oss rödgröna att tacka och bocka för det kan ju inte bli bättre än att RoffarReinfeldt med sina kumpaner och anhängare typ Doggen
[b]b]
Med din egen logik kan konstateras att du fruktar Fredrik Reinfeldt. Eller hur?