Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+24
captaincodd
lazy
mimra
Infra
croz
MartinLingren
Kakmonstret
R.O.F.L
Sniperace
KickTheRasist
Dao
x-medborgare
Ezzlirsk
berralarzon
redalert
theward
RedCloud
DMustaine
Redvictory
Regndrottning
F.I.S.T
MartinLindgren
ANNA2LINK
Secrist
28 posters

    LEVE MONA SAHLIN...

    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  berralarzon 2010-04-07, 00:08

    Kakmonstret skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Kakmonstret skrev:Bara 5 minuter hemifrån mig alltså Smile

    Som Börjar på B och slutar på a .... och har eckomberg nånstans emellan

    Glömde du ta medicin igår? Blev du inte påsatt av RC?

    Avúndsjukan lyser snäpp upp dig tönten som skatteavlönade slav du.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  berralarzon 2010-04-07, 00:08

    Secrist skrev:Nu handlar ju vårt rödgröna regeringsalternativ om mycket mer än Mona, men visst är hon rätt ute som öppnat dörrarna för förnyelse!

    Snarare är Monas problem den totala frånvaron av förnyelse. Det känns som om sossarna kört fast i en politik som mest handlar om hur många procent bidragen ska vara.

    Länk?
    //berra
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Länk

    Inlägg  Secrist 2010-04-07, 00:17

    Det var ett debattinlägg. Inte ett citat från tredje part. Därför borde till och med du med din något underpresterande intellektuella kapacitet begripa att det inte finns något att länka till.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-07, 00:32

    Skärp dig nu secrist, ifrågasätter du novus mätning får du väl ta det med dom, ingen tvingar dig gå in och kommentera mig, det är ditt val sen kan inte du kräva någonting!

    Det är bara gilla läget eller inte, vem tror du att du är egentligen, mig kan du aldrig besserwissa grabben, om du nu är en grabb?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Länk

    Inlägg  Secrist 2010-04-07, 07:39

    Skärp dig nu secrist, ifrågasätter du novus mätning får du väl ta det med dom, ingen tvingar dig gå in och kommentera mig, det är ditt val sen kan inte du kräva någonting!

    Jag ifrågasätter inte Novus. Jag bara undrar var du läst det och om du kan länka till det. Det handlar om trovärdighet. Jag vet sedan tidigare att dina problem med att läsa rätt och citera rätt är svårt problemfyllda.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Dao 2010-04-07, 09:01

    Secrist skrev:Nu handlar ju vårt rödgröna regeringsalternativ om mycket mer än Mona, men visst är hon rätt ute som öppnat dörrarna för förnyelse!

    Snarare är Monas problem den totala frånvaron av förnyelse. Det känns som om sossarna kört fast i en politik som mest handlar om hur många procent bidragen ska vara.

    Var det inte du som hävdade att det var oklart vad de rödgröna ville egentligen?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-07, 12:25

    Äsch secrist är ju inte den starkaste stjärnan på himmeln precis, en tramsig förvirrad och svajig blåing i Reinfeldts skock!

    Men vadå, man förstår ju hans sura miner, secrist vet ju vad som väntar!


    1 maj temat är ju jobb och nya möjligheter, BYT REGERING 2010! bounce

    Mona Sahlin berättar mera dagen till ära,


    Sundbyberg, Tornparken KL:11.00!
    Stockholm, Norra Bantorget KL:15.00!


    LEVE MONA SAHLIN! bounce Very Happy sunny
    viktory 19 september 2010! cheers Very Happy sunny
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sossar

    Inlägg  Secrist 2010-04-07, 12:58

    Var det inte du som hävdade att det var oklart vad de rödgröna ville egentligen?

    Öh, jo. Fast nu är ju inte sossarna detsamma som de rödgröna. Nu får du lära dig skilja på dem. Det är snart val så nåt borde du väl ha lärt dig om de du röstar på.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-07, 13:11

    Du kommer med stora nyheter secrist, men visa mig och berätta var jag sagt något som tvingar dig att informera att dom rödgröna är tre koallitionspartier!

    Vad säger du secrist,kan jag inte skilja på det rödgröna alternativets partier!


    Du är stor secrist, man förstår verkligen varför du svävar där upp på dom höga höjderna bland molnen!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Dao 2010-04-07, 13:26

    Secrist skrev:Var det inte du som hävdade att det var oklart vad de rödgröna ville egentligen?

    Öh, jo. Fast nu är ju inte sossarna detsamma som de rödgröna. Nu får du lära dig skilja på dem. Det är snart val så nåt borde du väl ha lärt dig om de du röstar på.

    Bestämmer du vem jag röstar på?

    Partierna går till val som enskilda partier, och sossarna är de största!

    Alltså - lite jävla måste du väl tänka själv nån gång???
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-07, 13:28

    Dao skrev:
    Secrist skrev:Var det inte du som hävdade att det var oklart vad de rödgröna ville egentligen?

    Öh, jo. Fast nu är ju inte sossarna detsamma som de rödgröna. Nu får du lära dig skilja på dem. Det är snart val så nåt borde du väl ha lärt dig om de du röstar på.

    Bestämmer du vem jag röstar på?

    Partierna går till val som enskilda partier, och sossarna är de största!

    Alltså - lite jävla måste du väl tänka själv nån gång???

    Nu ska du inte lägga ribban för högt.. Shocked
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Dao 2010-04-07, 13:29

    x-medborgare skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Var det inte du som hävdade att det var oklart vad de rödgröna ville egentligen?

    Öh, jo. Fast nu är ju inte sossarna detsamma som de rödgröna. Nu får du lära dig skilja på dem. Det är snart val så nåt borde du väl ha lärt dig om de du röstar på.

    Bestämmer du vem jag röstar på?

    Partierna går till val som enskilda partier, och sossarna är de största!

    Alltså - lite jävla måste du väl tänka själv nån gång???

    Nu ska du inte lägga ribban för högt.. Shocked

    Lever på hoppet, vet! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-07, 14:42

    Ribban fixar secrist själv, han håller den ju konstant på botten nivå!

    Det rödgröna alternativet, tre partier, S, V, MP, tre profiler,
    vad är det du inte förstår secrist?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-07, 20:57

    Till skillnad mot regeringens stupstockpolitik där man utan betänkligheter kastar ut människor ur försäkringen,
    Så är den rödgröna jobbpolitiken att skapa bättre arbetsplatser som ger ett friskare arbetsliv en politik värd namnet!

    Så ska man jobba för att få ner sjuktalen, inte sätta upp ett sista tillåtet sjukdatum?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Media

    Inlägg  Secrist 2010-04-07, 22:55

    Bestämmer du vem jag röstar på?

    Partierna går till val som enskilda partier, och sossarna är de största!

    Alltså - lite jävla måste du väl tänka själv nån gång???


    Det gör de inte alls. Herregud människa. Är du helt losskopplad från dagsaktuell politik? De rödgröna ska gå till val på ett gemensamt valmanifest. Dina politiska insikter är så bristfälliga att det är snudd på pinsamt. Det är ju liksom det som är själva poängen med "de rödgröna".
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Gemensamt

    Inlägg  Secrist 2010-04-07, 22:58

    Det rödgröna alternativet, tre partier, S, V, MP, tre profiler,
    vad är det du inte förstår secrist?


    Som ska presentera ett gemensamt program ja.

    http://www.rodgron.se/nyheter/en-gemensam-rodgron-valkampanj-presenteras/
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-07, 23:43

    En gemensam valplattform betyder inte att något av dom tre rödgröna partierna säljer sina egna profiler,

    Det har ju Reinfelt och hans knähundar och små lydpartier visat att vi inte vill ha!
    Tänk vilken besvikelse för många av dom tre smås anhängare som är besvikna av att se hur deras egna lagt sig platta framför fötter på kapten Reinfeldt!

    Man förstår ju varför så många lämnat den sjunkande skutan!
    Frågan är väl när du också lämnar båten och hoppar i plurret secrist, om du inte redan gjort det,
    För det erkänner du väl inte frivilligt?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Gemensamt

    Inlägg  Secrist 2010-04-07, 23:46

    En gemensam valplattform betyder inte att något av dom tre rödgröna partierna säljer sina egna profiler,

    Snacka om att ägna sig åt önskedrömmar. Man ska en gemensam valplattform samtidigt som alla partier ska få behålla sin politik. Och hur hade du tänkt att de ska få ihop det?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Redvictory 2010-04-07, 23:53

    Secrist skrev:En gemensam valplattform betyder inte att något av dom tre rödgröna partierna säljer sina egna profiler,

    Snacka om att ägna sig åt önskedrömmar. Man ska en gemensam valplattform samtidigt som alla partier ska få behålla sin politik. Och hur hade du tänkt att de ska få ihop det?

    Jag kan förstå att du är ivrig secrist men du får väl vänta tills efter valet! man ska inte gå händelserna i förväg! en sak i taget! först ska de Rödgröna vinna valet! sen ska Allianspatrasket städas ut och sen börjar ett mödosamt jobb med att bygga upp allt patrasket rivit! sen kan vi börja med nya grepp! det är lite som att renovera ett mycket misskött hus! dvs man måste börja från grunden "plattform" sen tar man rum för rum! jag säger som till min yngsta dotter...Tålamod secrist! Tålamod! Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Makt

    Inlägg  Secrist 2010-04-07, 23:57

    Jag kan förstå att du är ivrig secrist men du får väl vänta tills efter valet! man ska inte gå händelserna i förväg! en sak i taget! först ska de Rödgröna vinna valet!

    Först ska de rödgröna få den härliga makten och sedan får man se vad som händer. Är det så jag ska tolka det? Jag hoppas vid alla högre makter att svenska väljare har ett litet större kritiskt tänkande än så.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-07, 23:59

    Fram till dess får väl secrist slå ut botten på någon gammal tunna som han sätter hängslen på så han kan hålla upp den,
    När han tar plats i 1 majtåget, med badborsten i ena handen den andra sträcker han rakt ut och skalderar Maudan, Maudan, när han marscherar med raska steg!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Bad

    Inlägg  Secrist 2010-04-08, 00:01

    Fram till dess får väl secrist slå ut botten på någon gammal tunna som han sätter hängslen på så han kan hålla upp den,
    När han tar plats i 1 majtåget, med badborsten i ena handen den andra sträcker han rakt ut och skalderar Maudan, Maudan, när han marscherar med raska steg!


    Du behöver inte vara orolig martin. Jag förväntar mig inget kritiskt tänkande från dig. Så länge Mona kliver ur sängen varje dag så har du så du klarar dig. Bra va? Very Happy
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Redvictory 2010-04-08, 00:01

    Secrist skrev:Jag kan förstå att du är ivrig secrist men du får väl vänta tills efter valet! man ska inte gå händelserna i förväg! en sak i taget! först ska de Rödgröna vinna valet!

    Först ska de rödgröna få den härliga makten och sedan får man se vad som händer. Är det så jag ska tolka det? Jag hoppas vid alla högre makter att svenska väljare har ett litet större kritiskt tänkande än så.

    Jag kom lustigt nog att tänka på "Som man känner sig själv känner man andra" när du nämnde det där om Makt secrist! varför gjorde jag det tror du? Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Tänk

    Inlägg  Secrist 2010-04-08, 00:03

    Jag kom lustigt nog att tänka på "Som man känner sig själv känner man andra" när du nämnde det där om Makt secrist! varför gjorde jag det tror du?

    Inte en aning. Dina tankar är lite svåra att följa ibland. Det är väl din blinda dyrkan av de rödgröna som krånglar till det.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Redvictory 2010-04-08, 00:17

    Secrist skrev:Jag kom lustigt nog att tänka på "Som man känner sig själv känner man andra" när du nämnde det där om Makt secrist! varför gjorde jag det tror du?

    Inte en aning. Dina tankar är lite svåra att följa ibland. Det är väl din blinda dyrkan av de rödgröna som krånglar till det.

    Hur står det då till med din mycket okristiska Alliansdyrkan secrist? Vad har de fyra Allianspartierna för gemensam politik frånsett att de alla har en mycket ful människosyn?

    Sponsored content


    LEVE MONA SAHLIN... - Sida 21 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 19:03