Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+24
captaincodd
lazy
mimra
Infra
croz
MartinLingren
Kakmonstret
R.O.F.L
Sniperace
KickTheRasist
Dao
x-medborgare
Ezzlirsk
berralarzon
redalert
theward
RedCloud
DMustaine
Redvictory
Regndrottning
F.I.S.T
MartinLindgren
ANNA2LINK
Secrist
28 posters

LEVE MONA SAHLIN...

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

Inlägg  ericTheDog 2010-05-11, 00:45

Redvictory skrev:
    ericTheDog skrev:Försäkring/bidrag eller whatever, vem bryr sig? Innebörden är densamma.

Som näringsbidrag då?
    Very Happy

Ja
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-11, 00:49

MartinLindgren skrev:

Inte alls, pensioner och försäkringar är alltså inte bidrag!
    Men det är nog helt meningslöst att ta upp det med dig doggen, har det inte gått in i din hundskalle under flera år tidigare lär det inte göra det nu heller! No

Gå in på nåt hundforum om du undrar över hur en hund låter.

Pension jobbar man ihop själv. Kan du ingenting?

En tvångsmässig försäkring är samma sak som ett bidrag. Nåt mer du undrar över?
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk

Antal inlägg : 847

Inlägg  Ezzlirsk 2010-05-11, 05:28

MartinLindgren skrev:The Dog, doggar är väl alltid antingen en gatukorsning eller renrasig?
    Vad är du för något "pekingneser" kanske?

Men vov, vov säger ni väl allihopa?

Inte alls, pensioner och försäkringar är alltså inte bidrag!
    Men det är nog helt meningslöst att ta upp det med dig doggen, har det inte gått in i din hundskalle under flera år tidigare lär det inte göra det nu heller! No

Jag har på känn att denna ständigt så intellektretarderade vänstertok som så skämtsamt försöker kategorisera (karma?) och stämpla sina motståndare i själva verket är väl medveten om sitt personliga nederlag, men känner att det är enda utvägen för att åtminstone kunna delta i dessa s k diskussioner. Precis som dennes förebild, den oikofobiska och indulenta och egenskapade vänsterprojektet Måna Sahlin som med sina uppenbarliga glesor bakom sina argument ständigt åker på verbalt stryk, ÄVEN i dispyt med Jättebebisen Fredrik. Ja herregud, det nalkas ljuva tider! Och så har vi anarkisten och kosmopoliten Lars Ohly med sina förbannade 70-tals fasoner i sin blomstertapetserade kåk. Har vårt land ö.h.t något hopp att efterlängta??!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Försäkring?

Inlägg  Secrist 2010-05-11, 07:38

Anhängarna anser det trots att det är en sjukförsäkring!

Fast normalt måste man betala in till en försäkring för att den ska gälla.
    Secrist
    Secrist

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Bra

Inlägg  Secrist 2010-05-11, 07:40

Och du vet vad jag klarar eller inte, du som trots allt är oskadad verkar ju ha svårt att klara av att hålla jämna steg med den här grabben!

Och jag har aldrig påstått någon annat heller. Jag är full av beundran för killen. Men jag är ju och andra sidan inte som dig, full av självömkan.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-11, 08:11

Secrist skrev:Anhängarna anser det trots att det är en sjukförsäkring!

Fast normalt måste man betala in till en försäkring för att den ska gälla.

Det är kanske en Tobleroneförsäkring. Man skickar räkningen till någon annan.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-11, 09:50

Ja ni två secristen och vovven, ni är inte äldre någon av för att ha särskillt mycket att lära mig om livet och livets överaskningar!

Två små ynkande tuttifruttis och inget mer! Sen blir ni förvånade att Roffarreinfeldt inte tar sig ur sina usla opinionsiffror, med sånt folk som er två i leden! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-11, 09:54

Jodå Ezzlirsk det finns gott hopp om vårt land, det rödgröna samarbetet fungerar, och oddsen är goda för en valseger,
    Som bonus trampar rasisterna SD vatten, samtidigt somMona återigen i morse hos SVT, lovade att aldig samverka med det främlingsfientliga SD!
    Secrist
    Secrist

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Leden

Inlägg  Secrist 2010-05-11, 12:40

Två små ynkande tuttifruttis och inget mer! Sen blir ni förvånade att Roffarreinfeldt inte tar sig ur sina usla opinionsiffror, med sånt folk som er två i leden!

Eller att en person som gjort det till en livsstil att leva på bidrag röstar på de rödgröna. Konstigt? Rolling Eyes
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-11, 14:48

vad menar du nu secrist, berätta, påstår du sedvanligt att jag fått min högsta önskan uppfylld genom ett 40%:igt handikapp!

Förstår du inte att det inte är bra för dig att ha din bruna nos uppkörd i baken på dig själv,
    För så mycket skit du snackar så är väl din näsa så djävla lång att du kan linda den flera varv runt kroppen på vägen upp i rumpen!
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-11, 21:13

MartinLindgren skrev:Ja ni två secristen och vovven, ni är inte äldre någon av för att ha särskillt mycket att lära mig om livet och livets överaskningar!

Två små ynkande tuttifruttis och inget mer! Sen blir ni förvånade att Roffarreinfeldt inte tar sig ur sina usla opinionsiffror, med sånt folk som er två i leden! No

Kunskaper förvärvar man genom erfarenheter, inte genom att ligga på sofflocket och bli äldre. Sen kan ju inte jag hjälpa att det finns de som är obildbara.

Fredrik Reinfeldt har alldeles utmärkta opinionssiffror. Jag är helt säker på att Alliansen kommer besegra kommuniströran ännu en gång. Toblerone och kommunisten samt statsjeep-lovern tvingas avgå.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-05-11, 23:04

ericTheDog skrev:
    MartinLindgren skrev:Ja ni två secristen och vovven, ni är inte äldre någon av för att ha särskillt mycket att lära mig om livet och livets överaskningar!

Kunskaper förvärvar man genom erfarenheter, inte genom att ligga på sofflocket och bli äldre. Sen kan ju inte jag hjälpa att det finns de som är obildbara.

Fredrik Reinfeldt har alldeles utmärkta opinionssiffror. Jag är helt säker på att Alliansen kommer besegra kommuniströran ännu en gång. Toblerone och kommunisten samt statsjeep-lovern tvingas avgå.

Ok! då fick vi förklaringen till att du är som du är då! dvs du är oerfaren! ut och skaffa dig erfarenhet råttan! sen kan du komma tillbaka så får vi se hur det gick! ok? bra!
    Secrist
    Secrist

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Bidrag

Inlägg  Secrist 2010-05-11, 23:20

vad menar du nu secrist, berätta, påstår du sedvanligt att jag fått min högsta önskan uppfylld genom ett 40%:igt handikapp!

Snarare att du lärt dig utnyttja det till max.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-12, 00:58

Vad utnyttjar jag för någonting secrist,berätta nu,du som tydligen vet?
    Jag klarar mig efter bästa förmåga själv,
    Har inte ens färdtjänst fast jag är fullt berättigad, men berätta nu vad du vet om mig secrist, eller är det sedvanliga secristsnack och stora ord tagna ur luften utan täckning?

Riktigt skrämmande att se hur dina föräldrar har uppfostrat dig till att slå mot sjuka och skadade medmänniskor!
    men dina föräldrar är väl stolta över sitt resultat med sin lilla usling?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-12, 08:47

martin,

Enligt egen uppgift är du till 100% försörjd av skattebetalarna. Kallar du det att klara sig själv? Sen sitter du här och gnäller på de skattebetalare som försörjer sig själva, sin familj och såna som dig.
    Secrist
    Secrist

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Synd...

Inlägg  Secrist 2010-05-12, 10:04

Enligt egen uppgift är du till 100% försörjd av skattebetalarna. Kallar du det att klara sig själv? Sen sitter du här och gnäller på de skattebetalare som försörjer sig själva, sin familj och såna som dig.

Martin älskar att vältra sig i offermentalitet och självömkan.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-12, 21:36

Ja jisses vilket radarpar secrist & Vovvov, riktar sina blåslampor mot martin igen, något stjärtgossarna roat sig med i flera år nu!

Med enda resultat att herrarna två bara blir brunare och brunare runt trutarna!

Nej, nej era små ynkliga stolpskott, martin får ni aldrig i gungning, då måste ni nog baka era sandkakor klara och resa er upp på benen och lämna sandlådan,

Men lycka till era krakar, jaga runt efter mig krypande på alla fyra hjälper er inte! No

FÖRÖVRIGT ÄR NI TVÅ INGA ARBETARE, NI BÄR FAN INTE UPP ERA EGNA SAMHÄLLSKOSTNADER PÅ LÅNGA VÄGAR! Evil or Very Mad
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-12, 23:41

Nu var det så att det var martin själv och ingen annan som drog in sin egen person i debatten och slog sig för bröstet angående sin egen bidragslyftande förträfflighet.

martin skriver mycket om färgen brun. Toblerone är ju oftast också just brun.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-12, 23:56

Nu är du ute och slirar på isen igen, jag har förklarat för dig i några år nu att pension inte är bidrag,

Jag deklarerar min inkomst varje år, något jag tvivlar på att du gör Doggen?

Du är fan ingen arbetare Mr. Hund, du är helt enkelt en hund, kanske rent av en sån där sniken och girig asätande hyena till och med?

Finns det gayhundar Doggen, eller är det naturligt att hanar flänger runt och nosar andra hanar i baken?
    Men du kanske har så taskig syn och uselt luktsinne att du inte kan skillja på hanar och honor?
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-13, 00:05

Jag håller med dig. Pension är inte bidrag. Pensionen betalar man in till medan man arbetar och tar ut när man arbetat klart.
    Secrist
    Secrist

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Arbetare

Inlägg  Secrist 2010-05-13, 00:37

FÖRÖVRIGT ÄR NI TVÅ INGA ARBETARE

Helt rätt. Jag är tjänsteman. cheers
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-13, 00:39

Secrist skrev:FÖRÖVRIGT ÄR NI TVÅ INGA ARBETARE

Helt rätt. Jag är tjänsteman. cheers

Jag arbetar. Alltså är jag arbetare.
    Secrist
    Secrist

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Arbeit

Inlägg  Secrist 2010-05-13, 00:42

Jag arbetar. Alltså är jag arbetare.

Absolut. Skillnaden mellan arbetare och tjänstemän är ju rätt luddig idag.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2010-05-13, 12:36

Secrist skrev:Jag arbetar. Alltså är jag arbetare.

Absolut. Skillnaden mellan arbetare och tjänstemän är ju rätt luddig idag.

Ja, sannerligen. Men det hindrar inte sosseriet med kringpack att utnyttja dessa människor till max.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-05-13, 12:37

[quote=Råttan vuxenmobbaren"]Alltså är jag arbetare[/quote]

Nejdå, bara oförlåtligt korkad och historielös.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 07:51