Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Försäkring/bidrag eller whatever, vem bryr sig? Innebörden är densamma.
Som näringsbidrag då?
Ja
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Försäkring/bidrag eller whatever, vem bryr sig? Innebörden är densamma.
Som näringsbidrag då?
MartinLindgren skrev:
Inte alls, pensioner och försäkringar är alltså inte bidrag!
Men det är nog helt meningslöst att ta upp det med dig doggen, har det inte gått in i din hundskalle under flera år tidigare lär det inte göra det nu heller!
MartinLindgren skrev:The Dog, doggar är väl alltid antingen en gatukorsning eller renrasig?
Vad är du för något "pekingneser" kanske?
Men vov, vov säger ni väl allihopa?
Inte alls, pensioner och försäkringar är alltså inte bidrag!
Men det är nog helt meningslöst att ta upp det med dig doggen, har det inte gått in i din hundskalle under flera år tidigare lär det inte göra det nu heller!
Secrist skrev:Anhängarna anser det trots att det är en sjukförsäkring!
Fast normalt måste man betala in till en försäkring för att den ska gälla.
MartinLindgren skrev:Ja ni två secristen och vovven, ni är inte äldre någon av för att ha särskillt mycket att lära mig om livet och livets överaskningar!
Två små ynkande tuttifruttis och inget mer! Sen blir ni förvånade att Roffarreinfeldt inte tar sig ur sina usla opinionsiffror, med sånt folk som er två i leden!
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Ja ni två secristen och vovven, ni är inte äldre någon av för att ha särskillt mycket att lära mig om livet och livets överaskningar!
Två små ynkande tuttifruttis och inget mer! Sen blir ni förvånade att Roffarreinfeldt inte tar sig ur sina usla opinionsiffror, med sånt folk som er två i leden!
Kunskaper förvärvar man genom erfarenheter, inte genom att ligga på sofflocket och bli äldre. Sen kan ju inte jag hjälpa att det finns de som är obildbara.
Fredrik Reinfeldt har alldeles utmärkta opinionssiffror. Jag är helt säker på att Alliansen kommer besegra kommuniströran ännu en gång. Toblerone och kommunisten samt statsjeep-lovern tvingas avgå.
Secrist skrev:FÖRÖVRIGT ÄR NI TVÅ INGA ARBETARE
Helt rätt. Jag är tjänsteman.
Secrist skrev:Jag arbetar. Alltså är jag arbetare.
Absolut. Skillnaden mellan arbetare och tjänstemän är ju rätt luddig idag.