+24
captaincodd
lazy
mimra
Infra
croz
MartinLingren
Kakmonstret
R.O.F.L
Sniperace
KickTheRasist
Dao
x-medborgare
Ezzlirsk
berralarzon
redalert
theward
RedCloud
DMustaine
Redvictory
Regndrottning
F.I.S.T
MartinLindgren
ANNA2LINK
Secrist
28 posters
LEVE MONA SAHLIN...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 776
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Det vill du nog inte veta Allerten med stjärten!
- Inlägg 777
Imorgon drabbar Mona Sahlin och RoffarReinfeldt samman i TV4:as morgonsoffa!
Men först värmer dom två statsminister kandidaterna upp i aktuellt kl:21.00, lika kul att ser hur RoffarReinfeldt blir tjurigare för varje gång han visar sig!
Men först värmer dom två statsminister kandidaterna upp i aktuellt kl:21.00, lika kul att ser hur RoffarReinfeldt blir tjurigare för varje gång han visar sig!
- Inlägg 778
Bra jobbat i snacket mot RoffarReinfeldt nu ikväll, det här kommer du fixa Mona,
Reinfeldt börjar mer och mer låta som en gamal fossil,och då är han bara en liten valp med sina 40+!
Det stog helt klart ikväll,att i fossilen RoffarReinfeldts trångsynta blåbruna värld skiljer man på friska och arbetsföra och pensionärer, sjuka, skadade och arbetslösa finns inte med på hans karta,
RoffarReinfeldts svältgräns filosofi lyser igenom varje gång han visar sig och öppnar truten!
Mona Sahlin har verkligen lyckats skaka om RoffarReinfeldt rejält, han känner verklighetens vingslag knacka på dörren!
Reinfeldt börjar mer och mer låta som en gamal fossil,och då är han bara en liten valp med sina 40+!
Det stog helt klart ikväll,att i fossilen RoffarReinfeldts trångsynta blåbruna värld skiljer man på friska och arbetsföra och pensionärer, sjuka, skadade och arbetslösa finns inte med på hans karta,
RoffarReinfeldts svältgräns filosofi lyser igenom varje gång han visar sig och öppnar truten!
Mona Sahlin har verkligen lyckats skaka om RoffarReinfeldt rejält, han känner verklighetens vingslag knacka på dörren!
- Inlägg 779
Mitt tips till Mona Sahlin är att varje gång den desperata skräpalliansen kastar skit, släng tillbaks ett misslyckande tillsammans med en toblerone och rödros!
- Inlägg 780
Intressant att höra Mats Knutsson på SVT:s VAL 2010 idag, där han kommenterar Mona Sahlins 1 majtal som ett av dom bästa hon gjort sen hon blev opposition/partiledare!
Stämmer med min egen bild, för jag tycker Mona bara blir coolare och bättre varje gång hon möter RoffarReinfeldt!
Men har man medvinden i ryggen så stärker ju det,eller hur?
Stämmer med min egen bild, för jag tycker Mona bara blir coolare och bättre varje gång hon möter RoffarReinfeldt!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 781
Mona
Speciellt när man packar om alliansens politik i ett annat paket och sedan säljer den som sin egen.
Speciellt när man packar om alliansens politik i ett annat paket och sedan säljer den som sin egen.
- Inlägg 782
Men tycker du det secrist, och som är så djävla nöjd med den blå politiken, spelar det ju ingen roll för dig att Mona Sahlin blir vår nästa statsminister!
En av skillnaden mellan Mona och RoffarFredde är ju människosynen,Mona vill att alla ska ha det så bra som möjligt, Fredde han själv och hans utvalda!
Sen vem som packar om vems politik vet vi ju vid det här laget, eller hur?
Arbetarpartiet moderaterna!
Gröna Moderaterna!
Rättvisa moderaterna!
En av skillnaden mellan Mona och RoffarFredde är ju människosynen,Mona vill att alla ska ha det så bra som möjligt, Fredde han själv och hans utvalda!
Sen vem som packar om vems politik vet vi ju vid det här laget, eller hur?
Arbetarpartiet moderaterna!
Gröna Moderaterna!
Rättvisa moderaterna!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 783
Secrist skrev:Men har man medvinden i ryggen så stärker ju det,eller hur?
HA HA HA HAHA....... NYA ARBETARPARTIET du är kul du..
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 784
I fyra år har oppositionen gapat om skattesänkningar för "lånade"
pengar, nu hade de chansen att en gång för alla ta bort de förhatliga
skattesänkningarna (jobbskatteavdraget) varför gjorde de inte det?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 785
lazy skrev:I fyra år har oppositionen gapat om skattesänkningar för "lånade"
Ärligt för att dom själva tänkt ruska om i politiken.. Nu gorde alliansen det med besked allt dom behöver göra nu är att putsa till och strö lite guld på gatan Och dom blir "hjältar".. Är politik smutsigt.. jaaaa
- Inlägg 786
Håller med dig till 100% här X-et, politik ÄR smutsigt och det lär
vi få se i den här valrörelsen.
Nej, nu ska jag lägga mig och sova och hoppas att slippa mardrömmar
där Mona S blir statsminister, brrr.
vi få se i den här valrörelsen.
Nej, nu ska jag lägga mig och sova och hoppas att slippa mardrömmar
där Mona S blir statsminister, brrr.
- Inlägg 787
Som sagt även dagens United Minds presenterar majsiffror som talar samma språk som alla andra,
Oddsen ser lovande ut,för att Mona Sahlin blir vår nästa statsminister, tillsammans med en ny rödgrön majoritets regering!
Oddsen ser lovande ut,för att Mona Sahlin blir vår nästa statsminister, tillsammans med en ny rödgrön majoritets regering!
- Inlägg 788
Mona Sahlin står fast vid sitt valöfte, skatteklyftan mellan pensioner och löner ska bort, vinner våra rödgröna valet halveras orättvisan direkt för att sedan jämnas ut helt så fort det är möjligt!
Det tackar alla sveriges pensionärer för, nu räcker det blåa orättvisor, 4 år har varit fyra år för mycket!
Det tackar alla sveriges pensionärer för, nu räcker det blåa orättvisor, 4 år har varit fyra år för mycket!
- Inlägg 789
Samma
HA HA HA HAHA....... NYA ARBETARPARTIET du är kul du..
Tja, jag tycker faktiskt att det är rätt kul att se att de rödgröna accepterar majoriteten av jobbskatteavdragen. Alltså hade alliansen rätt.
Tja, jag tycker faktiskt att det är rätt kul att se att de rödgröna accepterar majoriteten av jobbskatteavdragen. Alltså hade alliansen rätt.
- Inlägg 790
Pension
Mona Sahlin står fast vid sitt valöfte, skatteklyftan mellan pensioner och löner ska bort, vinner våra rödgröna valet halveras orättvisan direkt för att sedan jämnas ut helt så fort det är möjligt!
Trist att behöva säga det men detta gäller inte dig.
Trist att behöva säga det men detta gäller inte dig.
- Inlägg 791
Jodå visst gäller det mig med, men åándra sidan har jag och alla i liknande situationer suttit i diket sen 2006, så är det helt okey om t.ex sjuka går först tillbaks från utförsäkringarna,
Men det blir väl någon sänkt skattehundring och det utlovade höjda bostadstillägget för dom sämst ställda pensionärerna!
Jag begär inte att Mona och våra rödgröna kan återställa sverige på en dag, det räcker bra om vi vinner valet!
Men det blir väl någon sänkt skattehundring och det utlovade höjda bostadstillägget för dom sämst ställda pensionärerna!
Jag begär inte att Mona och våra rödgröna kan återställa sverige på en dag, det räcker bra om vi vinner valet!
- Inlägg 792
Val
Ja, att du inte är intresserad av deras politik har vi förstått. Det enda du bryr dig om är att de vinner. Vad de gör är du rätt ointresserad av. Bara de har makten så är allt bra.
Ja, att du inte är intresserad av deras politik har vi förstått. Det enda du bryr dig om är att de vinner. Vad de gör är du rätt ointresserad av. Bara de har makten så är allt bra.
- Inlägg 793
Självklart är det ju omöjligt att nå upp till din storhet och klokhet secrist, hur skulle det vara möjligt!
Men besserwisser föds man nog till, egot sitter nog i dina gener tror jag?
För även din farsa har väl fört över ett stänk gener i din omloppsbana?
Men besserwisser föds man nog till, egot sitter nog i dina gener tror jag?
För även din farsa har väl fört över ett stänk gener i din omloppsbana?
- Inlägg 794
Tror inte Mona Sahlin låter sig nedslås över dagens demoskop nämnvärt,
Varför presentera en mätning där inte en siffra är statistisk säkerställd?
Sen känner vi ju väl till vid det här laget om RoffarReinfeldt och moderaternas växande och utbredda valfusk och mygel med mantals skrivnings adresser,
Så vem vet vilka fingrar som varit nere i demoskops kakburk?
Leve Mona Sahlin!
Varför presentera en mätning där inte en siffra är statistisk säkerställd?
Sen känner vi ju väl till vid det här laget om RoffarReinfeldt och moderaternas växande och utbredda valfusk och mygel med mantals skrivnings adresser,
Så vem vet vilka fingrar som varit nere i demoskops kakburk?
Leve Mona Sahlin!
- Inlägg 795
Klokt
Självklart är det ju omöjligt att nå upp till din storhet och klokhet secrist, hur skulle det vara möjligt!
Tja, du tillhör ju inte den skaran i alla fall.
Tja, du tillhör ju inte den skaran i alla fall.
- Inlägg 796
Självklart secrist, i din närhet är det bara knästående med pannan imarken som gäller för en av dina underståtar som gäller!
Det har nog dom flesta förstått att en så stor samhällsbärare du är enligt egen utsaga måste ju du secrist varadet närmaste en nationalklenod man kan komma, självklart fullt berättigad till alla förmåner det innebär!
Det har ju jag förstått för länge sedan att du secrist med dina gudomliga kvaliteter står ljusår över en fd hemlös som mig!
Det har nog dom flesta förstått att en så stor samhällsbärare du är enligt egen utsaga måste ju du secrist varadet närmaste en nationalklenod man kan komma, självklart fullt berättigad till alla förmåner det innebär!
Det har ju jag förstått för länge sedan att du secrist med dina gudomliga kvaliteter står ljusår över en fd hemlös som mig!
- Inlägg 797
Självklart secrist, i din närhet är det bara knästående med pannan imarken som gäller för en av dina underståtar som gäller!
Nämen, är Secrist en muslim med makt menar du? Det hade
jag ingen aning om.
Säkert inte han själv heller vid närmare eftertanke.
- Inlägg 798
Muslim?
Nämen, är Secrist en muslim med makt menar du? Det hade
jag ingen aning om.
He, he..nä, det kom som en överraskning. Nu får jag springa iväg och mordhota lite konstnärer.
jag ingen aning om.
He, he..nä, det kom som en överraskning. Nu får jag springa iväg och mordhota lite konstnärer.
- Inlägg 799
Vem är Mona Muslim?
Vad skiljer en Mona Muslim från en Lazy Israel?
- Inlägg 800
Vem är Mona Muslim?
Jag har aldrig kallat Mona S för Mona muslim så den jämförelsen
förstår jag inte alls. Vad är det du vill säga?