Jag läser igenom en tids skörd av inlägg härinne och ser att rmc/gustavander mfl fått på tafsen och då fått sina bruna kortbyxor neddragna!
//berra
//berra
och ser att rmc/gustavander mfl fått på tafsen och då fått sina bruna kortbyxor neddragna!
När freedom försvann kom berra tillbaks.
R.O.F.L skrev:Hur många konton har RC egentligen?
Borde fasiken Oscarnomineras för årets bästa fantasiRedMentalCase skrev:Trakigt foer kommunistasen att jag aldrig har fel.....
formsvackan skrev:Borde fasiken Oscarnomineras för årets bästa fantasiRedMentalCase skrev:Trakigt foer kommunistasen att jag aldrig har fel.....
hăr du ingâ şvenşkă ţecken i lăşţbîlen ?RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Borde fasiken Oscarnomineras för årets bästa fantasiRedMentalCase skrev:Trakigt foer kommunistasen att jag aldrig har fel.....
Ja lev du kvar i dina egna fantasier sa slipper du ju moeta verkligheten,
nao lever mer en du.
Forresten, bore du haer, psykfall?, man skriver sitt foersta inlagg pa 6 dagar och du svarar efter 10 sek, du behoever hjalp.
berralarzon skrev:Jag läser igenom en tids skörd av inlägg härinne och ser att rmc/gustavander mfl fått på tafsen och då fått sina bruna kortbyxor neddragna!
//berra
Vad bubblar du om berra?
Freedom skrev:Vad bubblar du om berra?
Att den högljudaste i trion Knatte, Fnatte och Tjatte, den rumänska smugglarkungen RMC är ett enda stort uppblåst ego som inte kan ta att han har fel på fel på fel på....
Har du problem med det ?
Att du inte loggar in med berra så får han svara för sig själv?
Freedom skrev:Att du inte loggar in med berra så får han svara för sig själv?
Vad har han för pw ?
R.O.F.L skrev:Hur många konton har RC egentligen?