Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+15
Regndrottning
formsvackan
RedCloud
Secrist
SiP
MartinLingren
RedMentalCase
berralarzon
Infra
RedclownIII
MartinLindgren
DMustaine
ericTheDog
redalert
R.O.F.L
19 posters

Var har Lennart tagit vägen?

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Var har Lennart tagit vägen? - Sida 3 Empty Sv: Var har Lennart tagit vägen?

Inlägg  Infra 2012-05-08, 21:51

SIPP:
    OBS, Infra har satt standarden för nivån på inläggen!!!

Ständigt denne Infra. Att vara hatad av israelkramaren SIPP, det meriterar. Jag sträcker på mig.

Men när man lastas för allt det äckliga SIPP spyr ur sig så känns det tungt.

Nu råkar det vara så att den här senaste debatten var det Äcklet i egen hög person som drog ner nivån på. Och jag ska visa exakt när och med vilket inlägg det skedde.

Håll till godo, govänner:
    [/b]yellow]]"Och Mangs hade väl besök av dig igår på häktet, du ville ju ha hans kuk i röven igen.." (i går 14:28)
    Följdes upp med inlägget
    "Nazisten och tilika homofoben visar med all tydlighet vad han anser om bögar, smakade Mangs lilla wienerkorv bra där bak Infra???" (i går)

Senast ändrad av Infra den 2012-05-08, 21:54, ändrad totalt 2 gånger
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2012-05-08, 21:52

redalert skrev:
    formsvackan skrev:Även om vi är oense om mycket kan vi väl försöka undvika denna usla nivå, snälla ....

Vill du ha credit nu och sedan fortsätta och förolämpa och ljuga i nästa inlägg? Rolling Eyes
    Jag tycker bara att "kuksugare, pissa i halsen" och liknande otrevligheter borde vara under allas värdighet. Du må naturligtvis svara för dig själv.
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2012-05-08, 21:52

berralarzon skrev:
    SiP skrev:
    berralarzon skrev:
    SiP skrev:
    berralarzon skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:
    Ingen aning.

men herrejävlar vilken ynklig liten skit du är....

Du är väl direkt inte rätt person att kalla någon ynklig....

Lustig "sosseväljare du är Sip" du kommenterar allt RC skriver men fegar ur när anktrion till 2/3 hotar och jävlas och med framförallt då med RC samt att bevisligen av oss andra visar vad trollet rmc/skriver i inlägg efter inlägg mot RC OCH för att sedan ska miffot rmc förneka allt skulle tro att det roar dig att det triggas på härinne.
    //Niklas

jag HAR fördömt de hot jag sett, men blunda bunda är ju er paradgren, och en enkel fråga, om jag nu inte håller med RC att alliansen är nazister eller att invandrare skal ha frikort att våldta kvinnor, ska jag då som lydig vovve bara hålla med när er ledare skriver, är det så ni gör??

Och eftersom ni ger Infra mandat att sätta standarden på inläggen genom att be motståndare att begå självmord får ni stå ut med att jag kommer köra den stilen....

Infra får sitt skit från diverse hållen "även av mig" (leta på så hittar du det) men du är f-nimig skelögd som betongsosse när det gäller att sortera härinne, en krake är vad du är så blunda på du det är ju isåfall din paradgren.
    //Niklas

Nåja sån krake är jag i alla fall inte så ingår i de fyras gäng för att gemensamt mobba ut någon, empati tjohej..

Så du menar att jag snällt skall rätta in mig i ledet och hålla med er i allt, ne tyvärr, så länge jag lever i en verklighet som INTE överenstämmer med er tillrättalagda så bildar jag nog min egen uppfattning om vem eller vad jag skall hacka på...

Och bekvämt nog såg du alltså inte när bh mfl i anktrion tracka bort Anna2Link härifrån, det är till ha ett stort blunda Very Happy
    //Niklas

Så det gäller alltså vem som drabbas och vilka som utför det, ok, varför anser du att ni hade större rätt att mobba FR än anktrion Anna??

Är det som när muslimer skriker antisemitiska skällsord på judar, det är ok för det är ju bara judar???
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-05-08, 21:57

varför anser du att ni hade större rätt att mobba FR

Hans "du kan skallra med stumparna" till Martins sönderfrysna fot var gränsen för anständighet när det gäller den idioten.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-05-08, 21:59

Infra skrev:SIPP:
    OBS, Infra har satt standarden för nivån på inläggen!!!

Ständigt denne Infra. Att vara hatad av israelkramaren SIPP, det meriterar. Jag sträcker på mig.

Men när man lastas för allt det äckliga SIPP spyr ur sig så känns det tungt.

Nu råkar det vara så att den här senaste debatten var det Äcklet i egen hög person som drog ner nivån på. Och jag ska visa exakt när och med vilket inlägg det skedde.

Håll till godo, govänner:
    [/b]yellow]]"Och Mangs hade väl besök av dig igår på häktet, du ville ju ha hans kuk i röven igen.." (i går 14:28)
    Följdes upp med inlägget
    "Nazisten och tilika homofoben visar med all tydlighet vad han anser om bögar, smakade Mangs lilla wienerkorv bra där bak Infra???" (i går)

Så du anser att ditt inlägg den 6/12 8:52 höjde nivån på debatten??
    "Du är sjuk. Med mina många år i arbete med människor i vårdsvängen anser
    jag mig rätt kunna bedöma den saken
    "

Som sagt du får de svar du förtjänar...
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-05-08, 22:01

RedCloud skrev:
    varför anser du att ni hade större rätt att mobba FR

Hans "du kan skallra med stumparna" till Martins sönderfrysna fot var gränsen för anständighet när det gäller den idioten.

Och det gav er rätt att mobba honom, och utse er själva till rättesnöre, empati tjohej...
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-05-08, 22:06

Och det gav er rätt att mobba honom, och utse er själva till rättesnöre

jajjaamensan, solidarisk handling....
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-05-08, 22:11

RedCloud skrev:
    Och det gav er rätt att mobba honom, och utse er själva till rättesnöre

jajjaamensan, solidarisk handling....

Så om anktrion ansåg att Anna skulle mobbas ut så var det......?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-05-08, 22:18

Sjukt, eftersom Anna A-L-D-R-I-G ens var i närheten av "skallra med stumparna"
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2012-05-08, 23:07

Infra skrev:

Vaffö får jag inte bli kallad vid förnamn? Det är orättvist... Sad

Men bli inte ledsen, vi kan kalla dig Ahmed, eller Kurt, Roffe är tyvärr upptaget, det verkar som om rc har gjort anspråk på det.( men han tycks avsky det, sp det blir kanske ledigt?)
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-05-08, 23:08

redalert skrev:
    formsvackan skrev:Även om vi är oense om mycket kan vi väl försöka undvika denna usla nivå, snälla ....

Vill du ha credit nu och sedan fortsätta och förolämpa och ljuga i nästa inlägg? Rolling Eyes

Javisst, nu ska vi sluta, roffe har ju delat ut namn och personuppgifter på nätet och sagt vad man skulle göra med desamma, efter det anser rödnassarna att det räcker...Smile

Jag har frågat roffe tidigare men inte fått nåt svar, efter hans publicering, anser han att det är ok att nån publicerar hans uppgifter och kontaktar hans låtsasskola?

Ja eller nej, gäller samma regler?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2012-05-08, 23:17

RedMentalCase skrev:anser han att det är ok att nån publicerar hans uppgifter och kontaktar hans låtsasskola?
    Hur kontaktar man en låtsasskola, med hjälp av fantasin?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-05-08, 23:30

Så du anser att ditt inlägg den 6/12 8:52 höjde nivån på debatten??
    "Du är sjuk. Med mina många år i arbete med människor i vårdsvängen anser
    jag mig rätt kunna bedöma den saken"

Som sagt du får de svar du förtjänar...

Tja. Men att inge dig litet sjukdomsinsikt är ju rena
    väntjänsten och ska väl inte återgäldas med ett lass skit.

Du är en mycket, mycket sjuk människa SIPP. Ta ett gott
    råd: Sök medans tid är. Titta hur det gick för Mangs och
    Mördaranders i Norge. Inte vill du väl att ditt eget öde
    ska vandra den vägen?
    Smile
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-05-08, 23:37

RedCloud skrev:

Anna är kanske inte den mest begåvade debattören. Bortsett från det har jag inga problem med henne.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-05-09, 07:06

RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:

Vaffö får jag inte bli kallad vid förnamn? Det är orättvist... Sad

Men bli inte ledsen, vi kan kalla dig Ahmed, eller Kurt, Roffe är tyvärr upptaget, det verkar som om rc har gjort anspråk på det.( men han tycks avsky det, sp det blir kanske ledigt?)

Finns Biffen kvar? scratch
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-05-09, 08:16

Redan vid 2006 var rc i konflikt med en debattör som använde sitt riktiga namn C.N. och snokade fram uppgifter om denne och det fanns uppgifter från tingsrätten om något äreende, något som inte stoppade rc från att använda i debatten på aftonbladet vidare har rc olovandes använt annans debattörs bild (lätt pixlad) vid minst två tillfällen, men det väljer du så påpassligt att blunda för formsvackan för du är en hycklare, vidare sprider du dumheterna att jag skulle mobbat bort Anna när det i själva verket är era lömskheter som ligger bakom!
    Att du sedan sitter och försvarar åsiktcensuren och själv deltog i mobbarfasonerna mot F.R. och rcm och sedan försöker du plikskyldigast att dölja detta bakom en putsad fasad emellanåt!

Du är avslöjad du är en hycklare och en lömsk pajas! Evil or Very Mad

Förvånar mig inte om det är både du och rc som ligger bakom slasknicket berra! Evil or Very Mad
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Inlägg  R.O.F.L 2012-05-09, 08:57

redalert skrev:Redan vid 2006 var rc i konflikt med en debattör som använde sitt riktiga namn C.N. och snokade fram uppgifter om denne och det fanns uppgifter från tingsrätten om något äreende, något som inte stoppade rc från att använda i debatten på aftonbladet vidare har rc olovandes använt annans debattörs bild (lätt pixlad) vid minst två tillfällen, men det väljer du så påpassligt att blunda för formsvackan för du är en hycklare, vidare sprider du dumheterna att jag skulle mobbat bort Anna när det i själva verket är era lömskheter som ligger bakom!
    Att du sedan sitter och försvarar åsiktcensuren och själv deltog i mobbarfasonerna mot F.R. och rcm och sedan försöker du plikskyldigast att dölja detta bakom en putsad fasad emellanåt!

Förvånar mig inte om det är både du och rc som ligger bakom slasknicket berra! Evil or Very Mad

C.N = Carl Norberg?
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-05-09, 10:40

R.O.F.L skrev:
    redalert skrev:Redan vid 2006 var rc i konflikt med en debattör som använde sitt riktiga namn C.N. och snokade fram uppgifter om denne och det fanns uppgifter från tingsrätten om något äreende, något som inte stoppade rc från att använda i debatten på aftonbladet vidare har rc olovandes använt annans debattörs bild (lätt pixlad) vid minst två tillfällen, men det väljer du så påpassligt att blunda för formsvackan för du är en hycklare, vidare sprider du dumheterna att jag skulle mobbat bort Anna när det i själva verket är era lömskheter som ligger bakom!

C.N = Carl Norberg?

Ja
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2012-05-09, 11:35

redalert skrev: Redan vid 2006 var rc i konflikt med en debattör som använde sitt riktiga namn C.N. och snokade fram uppgifter om denne och det fanns uppgifter från tingsrätten om något äreende, något som inte stoppade rc från att använda i debatten på aftonbladet
    Beträffande "konflikten" med C.N. är jag själv inte helt oskyldig, dock inte så tidigt som 2006 om jag minns rätt. C.N. hade jag då direktkontakt med och vi känner varandras identiteter. Jag tror detsamma gäller RC. C.N. är i mina ögon en person vars kunskaper avseende bl.a. närtidshistoria man bör respektera rejält.
    redalert skrev: vidare har rc olovandes använt annans debattörs bild (lätt pixlad) vid minst två tillfällen, men det väljer du så påpassligt att blunda för formsvackan för du är en hycklare,
    Bild ? Menar du foto eller avatar ?
    redalert skrev:vidare sprider du dumheterna att jag skulle mobbat bort Anna när det i själva verket är era lömskheter som ligger bakom!
    Hallå där, allt finns kvar för den som önskar se den skit du hävde över henne. Du blev där en mycket liten människa som hade hittat någon som även du vågade mobba. En ynklig liten skit alltså.
    redalert skrev:Att du sedan sitter och försvarar åsiktcensuren
    Har aldrig gjort något sådant. Censur av åsikter är ditt och RMC´s bord.
    redalert skrev: och själv deltog i mobbarfasonerna mot F.R. och rcm
    Har aldrig gjort något sådant heller. Visst upplyste jag F.R. vid ett antal tillfällen om vad jag ansåg om hans beteende, men någon mobbing deltog jag inte i. Vem du menar med "rcm" kommer jag inte på.
    redalert skrev:och sedan försöker du plikskyldigast att dölja detta bakom en putsad fasad emellanåt!
    Jag håller mig för god för att använda uttryck som "asshole, GFYA, kuksugare, pissa i halsen". Denna träsknivå får du och andra hålla er på utan mitt sällskap.
    redalert skrev:Du är avslöjad du är en hycklare och en lömsk pajas!
    Inte då, du har inte den minsta aning om vem jag är.
    redalert skrev:Förvånar mig inte om det är både du och rc som ligger bakom slasknicket berra
    Jag tror det skulle förvåna Berra rejält Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-05-09, 12:16

ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:

Anna är kanske inte den mest begåvade debattören. Bortsett från det har jag inga problem med henne.

Anna ÄR begåvad, elakhet är inte samma som begåvning, där misstar du dig således.
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2012-05-09, 12:28

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:

Anna ÄR begåvad, elakhet är inte samma som begåvning, där misstar du dig således.

Tack ska du ha FIST!!!
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-05-09, 13:17

ANNA2LINK skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:

Tack ska du ha FIST!!!

Hej Anna välkommen tillbaka. cheers

RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-05-09, 14:20

ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:

Allt är ju relativt, i jämförelse med fisten och femiljen är ju Anna begåvad.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-05-09, 14:24

RedMentalCase skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:

Ja vi har ju sett hur du demonstrerat brist på begåvning i inlägg efter inlägg, med enkom fula ord och personpåhopp..
    Cool
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-05-09, 14:29

F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    ericTheDog skrev:
    RedCloud skrev:

Ja vi har ju sett hur du demonstrerat brist på begåvning i inlägg efter inlägg, med enkom fula ord och personpåhopp..
    Cool

Och sura är dum knäppgökarna också....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 09:06