redalert skrev: Redan vid 2006 var rc i konflikt med en debattör som använde sitt riktiga namn C.N. och snokade fram uppgifter om denne och det fanns uppgifter från tingsrätten om något äreende, något som inte stoppade rc från att använda i debatten på aftonbladet
Beträffande "konflikten" med C.N. är jag själv inte helt oskyldig, dock inte så tidigt som 2006 om jag minns rätt. C.N. hade jag då direktkontakt med och vi känner varandras identiteter. Jag tror detsamma gäller RC. C.N. är i mina ögon en person vars kunskaper avseende bl.a. närtidshistoria man bör respektera rejält.
redalert skrev: vidare har rc olovandes använt annans debattörs bild (lätt pixlad) vid minst två tillfällen, men det väljer du så påpassligt att blunda för formsvackan för du är en hycklare,
Bild ? Menar du foto eller avatar ?
redalert skrev:vidare sprider du dumheterna att jag skulle mobbat bort Anna när det i själva verket är era lömskheter som ligger bakom!
Hallå där, allt finns kvar för den som önskar se den skit du hävde över henne. Du blev där en mycket liten människa som hade hittat någon som även du vågade mobba. En ynklig liten skit alltså.
redalert skrev:Att du sedan sitter och försvarar åsiktcensuren
Har aldrig gjort något sådant. Censur av åsikter är ditt och RMC´s bord.
redalert skrev: och själv deltog i mobbarfasonerna mot F.R. och rcm
Har aldrig gjort något sådant heller. Visst upplyste jag F.R. vid ett antal tillfällen om vad jag ansåg om hans beteende, men någon mobbing deltog jag inte i. Vem du menar med "rcm" kommer jag inte på.
redalert skrev:och sedan försöker du plikskyldigast att dölja detta bakom en putsad fasad emellanåt!
Jag håller mig för god för att använda uttryck som "asshole, GFYA, kuksugare, pissa i halsen". Denna träsknivå får du och andra hålla er på utan mitt sällskap.
redalert skrev:Du är avslöjad du är en hycklare och en lömsk pajas!
Inte då, du har inte den minsta aning om vem jag är.
redalert skrev:Förvånar mig inte om det är både du och rc som ligger bakom slasknicket berra
Jag tror det skulle förvåna Berra rejält