[quote="Infra"]
Nej, hon blev aldrig lurad, hon genomskådade dig, och kastade ut dig UTAN min medverkan, jag hade aldrig ställt några sådana krav, så det fixade du alldeles själv....
men nej, du var INTE orsaken att han stängde, det kunde du ju inte vara eftersom du redan var avstängd eller hur?
Så stackrs lille infra, det sket sig för dig igen, och vad jag vet så har corven och jag fortfarande fullt förtroende om varandra....
Sniperace skrev:redalert skrev:Sniperace skrev:Finns bara en sak att säga, och det är SKITSNACK och undanflykter från Infra, du fick samma skit på förra forat om du minns, även Corven såg din rätta natur.....
Kors i taket är det verkligen sant att corven såg detta?
Ja, Corven kastade ut honom....or=white]Hetsad av de hon tyvärr fortfarande litade på stängde Corven av mig - så långt är det sant.
Då hon upptäckte att hon var förd bakom ljuset av någon hon litade på (gues Whooooo) la hon ner forat.
Jag beklagar det. Min punkt är att jag alltså inte var inne på TESTAREN då den las ner.
Nej, hon blev aldrig lurad, hon genomskådade dig, och kastade ut dig UTAN min medverkan, jag hade aldrig ställt några sådana krav, så det fixade du alldeles själv....
men nej, du var INTE orsaken att han stängde, det kunde du ju inte vara eftersom du redan var avstängd eller hur?
Så stackrs lille infra, det sket sig för dig igen, och vad jag vet så har corven och jag fortfarande fullt förtroende om varandra....