frågan var om man skulle förbjuda religion, och det tror jag inte vore någon större hit.
Kom nu ihåg att förbjuda religion var VÄNSTERNS sak, och jag vägrar förbjuda både åsikter och religion.
Nu bluddrades det om att extremistreligion skulle förbjudas, och jag undrade NÄR är denna extrem, vid vilken punkt, detta klarar ni tydligen inte av att hantera.
Vi har redan idag förbud mot religiöst tvång sverige, men det tycket inte räcka för vissa, utan de vill ha ett FÖRBUD mot religion, kommer nu ihåg vilka DET VAR SOM VILLE FÖRBJUDA RELIGION, OCH SADE ATT RELIGIONEN NÄR ETT OPIUM FÖR FOLKET, JO, det var kommunisterna, har ni blivit sådana?
Men kom nu med ett ordentligt svar, NÄR blir det så extremistiskt att det ska förbjudas, vid vilken punkt ligger brytpunkten för att det ska bli förbjudet?
så kommer frågan. är det inte förbjudet redan idag där brytpunkten ligger, det får ju som sagt inte finnar religiösa tvång i dagens sverige, och våld får inte användas för att föra fram en religion, liksom att tvång ju är förbjudet, var ligger er agenda i detta, är det möjligen just islam som är målet?
att denna inte får finnas även om den som har denna religion INTE använder våld eller tvång?
men som sagt, ni verkar mest vara intresserade att jävlas och bråka istället för att debattera, och då kan ni behålla det för er själva för det är då inte lönt at lägga ner tid på att debattera med er...
hur vill ni ha det?