+3
redalert
R.O.F.L
Sossar ee lata
7 posters
Muslimernas julklapp till svenskarna
redalert- Antal inlägg : 13973
R.O.F.L skrev:
Ja det var mycket tänkvärt där och tyckte man sig inte känna igen Infra, dao, rc, marxisten, regndrottning och thecharmed också?
Senast ändrad av redalert den 2010-12-29, 02:34, ändrad totalt 1 gång
SilverSurfer- Antal inlägg : 332
- Inlägg 4
..
Det roliga eller tragiska i det hela är ju då att de sista 4 åren så leder högerextremisterna med sina "dåd" med långt över 1000 dåd....................allvarliga eller ej men hur farliga är då högern gentemot muslimerna?
Kolla fakta........Orkar ni inte det så sluta snacka då..
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
SilverSurfer skrev:Det roliga eller tragiska i det hela är ju då att de sista 4 åren så leder högerextremisterna med sina "dåd" med långt över 1000 dåd....................allvarliga eller ej men hur farliga är då högern gentemot muslimerna?
Nu ska du inte ta i så att du exploderar...
Mmm men stubinen brinner ju mer till höger hur ni är vrider och vänder på det...
Min stubin...............finns inte ens ...Jag konstaterar fakta från det jag själv läst......Och du?
Min stubin...............finns inte ens ...Jag konstaterar fakta från det jag själv läst......Och du?
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
SilverSurfer skrev:Mmm men stubinen brinner ju mer till höger hur ni är vrider och vänder på det...
Lägg gärna en länk som styrker dina påståenden.
redalert- Antal inlägg : 13973
SilverSurfer skrev:Det roliga eller tragiska i det hela är ju då att de sista 4 åren så leder högerextremisterna med sina "dåd" med långt över 1000 dåd....................allvarliga eller ej men hur farliga är då högern gentemot muslimerna?
Svammelpelle vad är det du yrar om?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Kakmonstret skrev:SilverSurfer skrev:Det roliga eller tragiska i det hela är ju då att de sista 4 åren så leder högerextremisterna med sina "dåd" med långt över 1000 dåd....................allvarliga eller ej men hur farliga är då högern gentemot muslimerna?
Nu ska du inte ta i så att du exploderar...
Är man en vänsterdåre kan han ju lika gärna ta i så det blir skrattretande....
- Inlägg 10
Sv: Muslimernas julklapp till svenskarna
Eller prata om fakta........Om man är normal.....I motsats hur högerdårarna är......
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 11
Nu tycker ju inte jag att högerextremister är ett dugg bättre än vänsterextremisterna. Ser det inte som en tävling. En idiot är en idiot. Skiter i vad idioten kallar sig.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 12
SilverSurfer skrev:Eller prata om fakta........Om man är normal.....I motsats hur högerdårarna är......
Du försäker påstå att ditt snack är fakta ?
100 dåd ??
Men snälla människa, finns det inte en enda vänster som kan förhålla sig till verkligheten .