Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Redvictory
RedCloud
6 posters

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    Inlägg  RedCloud 2010-02-14, 10:48

    Kristdemokraterna minskar med 0,1 procentenhet och skulle hamna utanför riksdagen, med 3,9 procent. Sverigedemokraterna backar med 1,6 procentenheter till 3,4 och skulle inte heller klara spärren.

    MMmmmmmm, Alla-hjärtans-dag och kaffet smakar underbart...

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6602012.ab
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Sv: KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    Inlägg  Redvictory 2010-02-14, 11:14

    RedCloud skrev:Kristdemokraterna minskar med 0,1 procentenhet och skulle hamna utanför riksdagen, med 3,9 procent. Sverigedemokraterna backar med 1,6 procentenheter till 3,4 och skulle inte heller klara spärren.

    MMmmmmmm, Alla-hjärtans-dag och kaffet smakar underbart...

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6602012.ab

    Jaa verkligen! mmmmums!!! Tack för detta Redcloud! Very Happy
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Sv: KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    Inlägg  Thors 2010-02-14, 11:38

    REDCLOUD VISAR ÅTERIGEN HUR HAN TYDLIGT HATAR KRISTNA
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Thor tramsar igen,,,,,

    Inlägg  captaincodd 2010-02-14, 14:26

    Självklart vill man inte ha ett moralkonservativt parti i regeringen som inte respekterar folkets egna val av hur vardagen(och natten) ska levas,,,,Handlar inte om att hata kristna men dom ska ge faaan i vem jag lever med och vad jag gör i mitt sovrum och med vem,,,,,Inskränkta moralpredikanter,NEJ TACK,och SD som inte har en siffra rätt utan skarvar och lägger till som dom behagar kan inte kallas demokratiska,eller hur???
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Sv: KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    Inlägg  redalert 2010-02-14, 14:36

    captaincodd skrev:Självklart vill man inte ha ett moralkonservativt parti i regeringen som inte respekterar folkets egna val av hur vardagen(och natten) ska levas,,,,Handlar inte om att hata kristna men dom ska ge faaan i vem jag lever med och vad jag gör i mitt sovrum och med vem,,,,,Inskränkta moralpredikanter,NEJ TACK,och SD som inte har en siffra rätt utan skarvar och lägger till som dom behagar kan inte kallas demokratiska,eller hur???

    Men du tycks inte ha några problem alls när politikerna gräver i din privata plånbok?
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Vaddå gräver???

    Inlägg  captaincodd 2010-02-14, 15:10

    Jag betalar skatt för att få nåt för den(välfärd te.x)men med alliansens politik så finns snart ingen välfärd utan var och en får klara sig bäst dom kan,och det vet du att alla inte kan,,,
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Sv: KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    Inlägg  redalert 2010-02-14, 15:12

    captaincodd skrev:Jag betalar skatt för att få nåt för den(välfärd te.x)men med alliansens politik så finns snart ingen välfärd utan var och en får klara sig bäst dom kan,och det vet du att alla inte kan,,,

    Men vid vilka skattenivåer anser du att ingen välfärd skapas då?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Sv: KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    Inlägg  RedCloud 2010-02-14, 15:28

    NollKollBlueheaven skrev:Men vid vilka skattenivåer anser du att ingen välfärd skapas då?

    typ Allianz Mot Sveriges ?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Flyg

    Inlägg  Secrist 2010-02-14, 18:40

    Jag betalar skatt för att få nåt för den(välfärd te.x)men med alliansens politik så finns snart ingen välfärd utan var och en får klara sig bäst dom kan,och det vet du att alla inte kan,,,.

    Och grisar kan flyga i den rödgröna världen.

    Sponsored content


    KD & SD klarar inte riksdagsspärren Empty Sv: KD & SD klarar inte riksdagsspärren

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 21:00