Och vägvisare tror jag inte vi kan få för många av,
Troligtvis enda vägen, för att bitarna ska falla på plats hos många
ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???
KickTheRasist skrev:ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???
Man behöver inte jobba mera en så Anna , laggar finns och detta gäller för alla !!
Även Utvisnings lagen finns också om det är detta som du undrar om ??
MVH
//KTR
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???
Man behöver inte jobba mera en så Anna , laggar finns och detta gäller för alla !!
MVH
//KTR
Både infödda Svenskar och invandrare VET utan någon som helst tvekan att det ÄR förbjudet att våldta, att det är förbjudet att råna, stjäla eller misshandla, och det är bara så att i båda grupperna finns de som tar sig rätten att göra så ändå, och det är INTE något genetiskt betingat eller så att en invandrare är mer benägen att göra så i grunden.
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:ANNA2LINK skrev:Hur ska vi tillsammans jobba med i Sverige för att gå ut klart med våra svenska lagar om vad som är tillåtet i landet eller inte???
MVH
//KTR
Både infödda Svenskar och invandrare VET utan någon som helst tvekan att det ÄR förbjudet att våldta, att det är förbjudet att råna, stjäla eller misshandla, och det är bara så att i båda grupperna finns de som tar sig rätten att göra så ändå, och det är INTE något genetiskt betingat eller så att en invandrare är mer benägen att göra så i grunden.
Ahh äntligen vi förstår varandra , fan vad glad blev jag .
MVH
//KTR
cleopatra skrev:
Sen håller jag iofs med MG om att fallet med de svenska gubbäcklen i sexköps/våldtäktshärvan faktiskt inte uppmärksammades alls härinne. Men jag såg heller ingen av er starta en tråd om detta, så den skulden får vi alla dela på.
Vilka fantastiska dumheter! "...jag såg inte heller er....blablabla" Hur gamla är vi här? Fem?? Tänkre visst inte känna någon skuld för att jag inte startade den tråden, finns de som tillbringar halva sina liv här som borde kunna starta trådar som inte generaliserar om invandrare, utan istället erkänner att det även finns svenska män som är samma as som våldtäktsmän av utländsk bakgrund.
martin7lindgren skrev:Svenska medborgare oavsett ursprung, kan inte utvisas, däremot dömms man efter svensk lag som alla andra när man begår grova brott!
Finns många med utländskt ursprung som är födda här, och då är man lika mycket svensk som alla andra?
GustavAnder skrev:Men att våldtäktsmän och grova brottslingar öht är överrepresenetrade av invandrare fråm mellanöstern och Afrika, är det inget som får sägas ?
Förhållandet är väl typ 10-1.
"kulturen " de kommer från anser ju våldtäkt inte ens vara ett brott, sker en våldtäkt där anses kvinnanockså vara brottsling och stenas.
lazy skrev:Såna här saker visar på hur verklighetsfrånvarande vissa
politiker är, heder åt alla assyrier/syrianer som också
tyckte att det var rent åt h-e.
http://lt.se/nyheter/1.52545