Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Att ö.h.t. nedgradera människor till "pack" är ingen vidare god själsegenskap, oavsett deras handlingar.
Då är det alltså även fel att nedgradera Nassar genom att kalla dem pack?
Och KTR, visst finns det SVENSKA våldäktsmän. men de kan inte utvisas till sitt hemland eftersom de redan ÄR där.
Men säg mig KTR, om du hade en gäst boende hos dig, och denne våldtog DIN dotter, skulle denne gäst fortfarande vara välkommen i DITT hem?
Desa som kommit hit från annat land ÄR gäster i vårt hem Sverige, om de nissbrukar gästfriheten, tycker du då att de ska få vara kvar?
Tänk nu på va ditt första svar blev, om de INTE längre vore välkomna i ditt hem, varför skulle de då vara välkomna i allas vårt hem?
Som vanligt är du fucking trög i din hjärna eller vad är problemet .. ?? du för helt enkelt läsa mina inlägg ...
Simpel förklarad för dig :
Om du är i min hem och du håller på och våldtar min barn , då kommer du att råka jävligt illa det kan jag lova dig .
Men inte på grund av du är Svensk eller Korean ... där skiter jag i fullständigt comprende??
Då är det alltså på det sättet att när du straffat denne våldtäktsman är ha åter välkommen att bo hos dig, oavsett varifrån han kommer, han bodde ju hos dig när våldtäkten skedde osv.
DÄR är skillnaden, en invandrare som kommit hit som GÄST, ser jag som att ha förbrukat sin rätt att bo hos oss om ha missbrukar denna rätt.
Tycker du det är rätt at missbruka gästfrihet?
Jag se det som eket, tycker du at en gäst i Sverige ska ha rätt att stanna efter en våldtäkt, bör ju även DIN gäst ha rätten att bo kvar hos dig efter en våldtäkt...
Har du svårt att förstå vad jag menar gubbe fan ??
Ok mera simplifierat för dig:
Jag skiter vem du är ... om du gör illa åt min barn då är du faktisk död inte ens Säpo kommer att hjälpa dig !!!
Så ja!! det som jag vill säga är att jag delar inte folk på gäster eller inhemska har du svårt att förstå det??
näväl pågablära, jag förstår att du inte förstår att läsa svenska och förstå innebörden.
Jag försöker en gång till med en lite enklare liknelse.
Om du är godhjärtad nog att låta någon i behov av bostad bo hos dig, och märker att denne STJÄL från dig oavsett vilket land denne kommer ifrån, låter du honom bo kvar hos dig efte att ha upptäckt vad han gör?
Det är samma sak med en invandrare om han kommer hit, får bo hos oss, och han bestjäl oss och begår brott i vårt land där ha är gäst, ser jag de som rätt och riktigt at han inte längre är välkommen hos oss, vill du INTE i ditt hem ta emot den som bestjäl dig, varför ska då SVERIGE låta den som bär sig illa åt få vara kvar?
Du är trög eller vill helt enkelt jävlas med mig !!
Sista gången för dig ... Jag SKITER I OM DU ÄR SVENSK ELLER INVANDRARE ... ok ??
Sen när invandrare kommer till Sverige då har han sitt eget hem han knappast bor i dit hus ok??
Som tredje Skiter jag i fulständigt "i " vem fan är du så spelar ingen roll om Du Svenskt!! OBS ... "DET GER DIG INTE RÄTTIGHET ATT DU SKALL VÅLDTA MIN BARN "
Hajar du ??