Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
MartinLindgren
Thors
6 posters

LÅNET GODKÄNT!

Thors

Antal inlägg : 2065

LÅNET GODKÄNT! Empty LÅNET GODKÄNT!

Inlägg  Thors 2010-02-12, 23:18

SKA VI TACKA MAUD NU?

MAUD FÅR BARA SMÅ NOTISER

ANNARS FÅR HON JU 10 ARTIKLAR DIREKT MOT MINSTA LILLA
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

LÅNET GODKÄNT! Empty Sv: LÅNET GODKÄNT!

Inlägg  MartinLindgren 2010-02-12, 23:47

Maud har ju misslyckats totalt, hon har ju kämpat hårt för att SAAB ska gå i graven, ivrigt påhejad av sin bundsförvant rasisten LillThor!

SAAB har inget och tacka henne för!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

LÅNET GODKÄNT! Empty Val

Inlägg  Secrist 2010-02-13, 02:00

Maud har ju misslyckats totalt, hon har ju kämpat hårt för att SAAB ska gå i graven, ivrigt påhejad av sin bundsförvant rasisten LillThor!

Är det den typen av argument du ska framföra som valarbetare? Stackars sossar. Tycker nästan synd om dem. Razz

Snälla martin, du kan väl bli valarbetare? cheers
    Thors

Inlägg  Thors 2010-02-13, 02:09

MartinLindgren skrev:Maud har ju misslyckats totalt, hon har ju kämpat hårt för att SAAB ska gå i graven, ivrigt påhejad av sin bundsförvant rasisten LillThor!

SAAB har inget och tacka henne för!

HADE DET VARIT MONA HADE DU KOMMIT I BYXAN VA MARTIN?

NÄ SAAB HAR INGET ATT TACKA FÖR

SKRÄMMANDE HUR INKOPETENTA SATAR HAR RÄTT TILL RÖSTRÄTT!
    Thors

Inlägg  Thors 2010-02-13, 02:10

Secrist skrev:Maud har ju misslyckats totalt, hon har ju kämpat hårt för att SAAB ska gå i graven, ivrigt påhejad av sin bundsförvant rasisten LillThor!

Är det den typen av argument du ska framföra som valarbetare? Stackars sossar. Tycker nästan synd om dem. Razz

Snälla martin, du kan väl bli valarbetare? cheers

MARTIN SKA BLI VALARBETARE? ÅH HERREGUD!

MARTIN SKA JOBBA SOM VALARBETARE? MEN DÅ KAN KAN HAN JU BIDRA?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-02-13, 02:45

Nja nu sa jag det tål ju och tänka på, man kan nog komma långt på att berätta om högergökar som er och och era polare, eller hur?

Kanske som modell stand up, räcker ju att citera era sanslösa påtalanden från forumen!

Sagan om ett makalöst korkat gäng högergökar med secristan & LillThor i spetsen!

Kanske i sin kvinnliga fägring dansande och trallande runt i en ring med Ursula/Federly!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-02-13, 07:15

Men Thors .... Var du inte för att Maud Olofsson inte gjorde nånting förut, och gjort en kovändning nu i frågan . likt en del andra forumhöger ??

Själv har jag inte tagit ställning i frågan, eftersom jag inte är riktigt säker på vad som är bäst vad gäller stora svenska företag som går back, och är viktiga för svensk ekonomi, både som varumärke och arbetstillfällen.

Däremot finns det något sjukt rent allmänt och nationalekonomiskt, i att sälja ut allt som är svenskt till utlandet, både fd statliga företag samt privata som SAAB....
    Eftersom detta dränerar Sverige på kapital, och bara gynnar privata aktörer i Sverige som skiter fullständigt i Landet Sverige....
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2010-02-13, 10:34

F.I.S.T skrev:Men Thors .... Var du inte för att Maud Olofsson inte gjorde nånting förut, och gjort en kovändning nu i frågan . likt en del andra forumhöger ??

Själv har jag inte tagit ställning i frågan, eftersom jag inte är riktigt säker på vad som är bäst vad gäller stora svenska företag som går back, och är viktiga för svensk ekonomi, både som varumärke och arbetstillfällen.

Däremot finns det något sjukt rent allmänt och nationalekonomiskt, i att sälja ut allt som är svenskt till utlandet, både fd statliga företag samt privata som SAAB....
    Eftersom detta dränerar Sverige på kapital, och bara gynnar privata aktörer i Sverige som skiter fullständigt i Landet Sverige....

Samtidigt som man öser in pengar i ett företag som inte har gjort vinst på minst 20 år.

Att sälja ett vinstgivande företag som ständigt ger pengar till staten och att behålla och stödja en förlustföretag tycker jag är en motsäjelse och dålig ekonomi!

Hade dessa företag varit privatägda så hade förfarandet varit det omvända.

queen
    Thors

Inlägg  Thors 2010-02-13, 10:36

Regndrottning skrev:
    F.I.S.T skrev:Men Thors .... Var du inte för att Maud Olofsson inte gjorde nånting förut, och gjort en kovändning nu i frågan . likt en del andra forumhöger ??

Samtidigt som man öser in pengar i ett företag som inte har gjort vinst på minst 20 år.

Att sälja ett vinstgivande företag som ständigt ger pengar till staten och att behålla och stödja en förlustföretag tycker jag är en motsäjelse och dålig ekonomi!

queen

LÅTER DET SÅ NU KÄRRINGFJANT? INTE GÅTT MED VINST I 20 ÅR?

SÅ LÄT DET INTE I ETT ÅRS TID

GÅTT MED FÖRLUST

HYCKLARE!!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-02-13, 10:38

Thors skrev:
    Regndrottning skrev:

LÅNET GODKÄNT! Icon_queen

LÅTER DET SÅ NU KÄRRINGFJANT? INTE GÅTT MED VINST I 20 ÅR?

SÅ LÄT DET INTE I ETT ÅRS TID

GÅTT MED FÖRLUST

HYCKLARE!!
    Ett tips thors lä hela meningar(och texter), först efter att du gjort det...svarar du på det du läst.
    Då kanske vi slipper versaler, smädningar och så sjukt mkt missuppfattningar från din sida
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

LÅNET GODKÄNT! Empty Snack

Inlägg  Secrist 2010-02-14, 02:54

Nja nu sa jag det tål ju och tänka på, man kan nog komma långt på att berätta om högergökar som er och och era polare, eller hur?

Ja, det verkar ju vara oppositionens strategi. För att dölja det faktum att man inte har någon egen politik så gnäller man på motståndarna. Så visst, berätta du om oss martin. cheers

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Liknande ämnen

-

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:04