SKA VI TACKA MAUD NU?
MAUD FÅR BARA SMÅ NOTISER
ANNARS FÅR HON JU 10 ARTIKLAR DIREKT MOT MINSTA LILLA
MAUD FÅR BARA SMÅ NOTISER
ANNARS FÅR HON JU 10 ARTIKLAR DIREKT MOT MINSTA LILLA
MartinLindgren skrev:Maud har ju misslyckats totalt, hon har ju kämpat hårt för att SAAB ska gå i graven, ivrigt påhejad av sin bundsförvant rasisten LillThor!
SAAB har inget och tacka henne för!
Secrist skrev:Maud har ju misslyckats totalt, hon har ju kämpat hårt för att SAAB ska gå i graven, ivrigt påhejad av sin bundsförvant rasisten LillThor!
Är det den typen av argument du ska framföra som valarbetare? Stackars sossar. Tycker nästan synd om dem.
Snälla martin, du kan väl bli valarbetare?
F.I.S.T skrev:Men Thors .... Var du inte för att Maud Olofsson inte gjorde nånting förut, och gjort en kovändning nu i frågan . likt en del andra forumhöger ??
Själv har jag inte tagit ställning i frågan, eftersom jag inte är riktigt säker på vad som är bäst vad gäller stora svenska företag som går back, och är viktiga för svensk ekonomi, både som varumärke och arbetstillfällen.
Däremot finns det något sjukt rent allmänt och nationalekonomiskt, i att sälja ut allt som är svenskt till utlandet, både fd statliga företag samt privata som SAAB....
Eftersom detta dränerar Sverige på kapital, och bara gynnar privata aktörer i Sverige som skiter fullständigt i Landet Sverige....
Regndrottning skrev:F.I.S.T skrev:Men Thors .... Var du inte för att Maud Olofsson inte gjorde nånting förut, och gjort en kovändning nu i frågan . likt en del andra forumhöger ??
Själv har jag inte tagit ställning i frågan, eftersom jag inte är riktigt säker på vad som är bäst vad gäller stora svenska företag som går back, och är viktiga för svensk ekonomi, både som varumärke och arbetstillfällen.
Däremot finns det något sjukt rent allmänt och nationalekonomiskt, i att sälja ut allt som är svenskt till utlandet, både fd statliga företag samt privata som SAAB....
Eftersom detta dränerar Sverige på kapital, och bara gynnar privata aktörer i Sverige som skiter fullständigt i Landet Sverige....
Samtidigt som man öser in pengar i ett företag som inte har gjort vinst på minst 20 år.
Att sälja ett vinstgivande företag som ständigt ger pengar till staten och att behålla och stödja en förlustföretag tycker jag är en motsäjelse och dålig ekonomi!
Hade dessa företag varit privatägda så hade förfarandet varit det omvända.
Ett tips thors lä hela meningar(och texter), först efter att du gjort det...svarar du på det du läst.Thors skrev:Regndrottning skrev:F.I.S.T skrev:Men Thors .... Var du inte för att Maud Olofsson inte gjorde nånting förut, och gjort en kovändning nu i frågan . likt en del andra forumhöger ??
Samtidigt som man öser in pengar i ett företag som inte har gjort vinst på minst 20 år.
Att sälja ett vinstgivande företag som ständigt ger pengar till staten och att behålla och stödja en förlustföretag tycker jag är en motsäjelse och dålig ekonomi!
Hade dessa företag varit privatägda så hade förfarandet varit det omvända.
LÅTER DET SÅ NU KÄRRINGFJANT? INTE GÅTT MED VINST I 20 ÅR?
SÅ LÄT DET INTE I ETT ÅRS TID
GÅTT MED FÖRLUST
HYCKLARE!!