Tänkte gå igenom My Ass inlägg i denna tråden, för att summera vad denne personlighet faktiskt tycker i ämnet:
I första inlägget förklarade han att DO var dumma i huvudet!
Nu ljuger du, jag sa att DO har huvet under armen.Nästa inlägg förklarade han att de som inte häll med honom var sjuka! Att gå emot hans ståndpunkt var också, på något mystiskt sätt "PK"!
Nu ljuger du igen, säg är det inte dags för dig att söka verklig hjälp ?Därefter kom ett inlägg där han förklarade mig vara "inte klok"! Ingen orsak tll denna bedömning gavs...
Jo, inlägg fulla med lögner som är skrivna av en daore är orsaken, då och även nu.Sedan blev han irriterad över att han uppenbarligen lade sig raklång i debatten - på grund av att han slutade med sakliga debatter, och därför var jag störd på något sätt...
???? Que ?? Nu har jag insett att jag hade fel i min kommentar ovan. My Ass har inte lagt in ett sakligt argument över huvudtaget i tråden. Så lite "störd" var jag nog - jag värderade honom högre än jag borde ha gjort!
javistt är du störd, mitt första inlägg står nämligen kvar, obemött av dig.Sedan förklarade han att han gjorde ett "klargörande inlägg" i denna debatt i sitt första inlägg, och jag "fatta nada" av detta. Detta "klargörande inlägg" var alltså det där han att DO var dumma i huvudet! Hans grund, utan argument förståss, var att DO kom till ett annat resultat än det han hade önskat. Då är man "dum i huvudet"!
Mycket klargörande inlägg, minsann!!!
Senast var det något luddigt om att han ville gå och hålla Martin i handen eller nått... Där hängde jag inte med riktigt...
Men i helhet - MYCKET klargörande inlägg från My Ass!
De som inte fattar hur klargörande dessa är - är helt enkelt "sjuka i huvudet"!!!
Fortfarande står mitt första inlägg kvar, och fortfarande borde du söka hjälp, på riktigt. [/size][/quote]