Sniperace 2010-02-10, 16:56
MartinLindgren skrev:Suck...? Opolitiske Sniper till Björklunds undsättning på direkten?
Nästan så man tycker som om blåingen!
Visst gjorde Ringholm samma sak, men han fick kasta upp stålarna för sin resa i slutänden iallafall!
Men Björklund har ju gjort sin och fruns resa till en tjänsteresa så han slipper nog undan!
Så for den fd amfetaminknapraren ut i de vanliga flosklerna och toltala oförstående vad man skriversom vanligt fattar du NOLL Martin, inte kunde du läsa och förstå, varken RV,s eller mina ståndpunkter, enligt dig är det totalförbjudet att ens andas om att sossarna kan göra fel,
JAG FÖRDÖMDE SÅDANT; VILKET PARTI DE ÄN TILLHÖR, DET ÄR ATT KUNNA VARA OPOLITISKmen enligt dig så näää, det är bara för mycket, jag TYCKER SYND OM DIG att du inte lyckas tillägna dig det skrivna ordet och förstå vad som skrivs.
jag tycker det är SORGLIGT att detta görs till en partipolitisk fråga när ALLA gör på samma sätt, att alliansen är svin som gör så och inte inse att de andra är samma, eller att man påstår att alliansen är utan skuld och sossarna värre, de är BÅDA samma svin oavsett vad DU tycker Martin!!