+3
RedCloud
theward
Thors
7 posters
Kommunist misshandlar - får fortsatt förtroende!
Thors- Antal inlägg : 2065
theward- Antal inlägg : 6709
Vari ligger skandalen, att han är "kommunist"?
Fast det ska väl ändå inte spela någon roll
Ja nu var väl inte hela kommunalfullmäktige "kommunister" och de tyckte väl att han gjorde så pass mkt nytta för kommunen.
Att de helt enkelt behövde honom trots hans utbrott................
Han har ju tagit straffet, vad mer begär du?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Han är Sverigedemokraternas tunge man i Sunne. Och han är dömd för misshandel, hets mot folkgrupp, stöld och narkotikabrott.
Få aktiva politiker kan visa upp ett sånt brett brottsregister som Runar Filper i värmländska Sunne. 13 gånger har han dömts, flera gånger till fängelsestraff. Rubriceringarna är alltifrån misshandel, hets mot folkgrupp, stöld och narkotikabrott.
http://samlag.info/?p=477
SKANDAL...tralala
Få aktiva politiker kan visa upp ett sånt brett brottsregister som Runar Filper i värmländska Sunne. 13 gånger har han dömts, flera gånger till fängelsestraff. Rubriceringarna är alltifrån misshandel, hets mot folkgrupp, stöld och narkotikabrott.
SKANDAL...tralala
Sniperace- Antal inlägg : 32948
RedCloud skrev:Han är Sverigedemokraternas tunge man i Sunne. Och han är dömd för misshandel, hets mot folkgrupp, stöld och narkotikabrott.
SKANDAL...tralala
EN skillnad finns dock här, den du pekar på har inga kommunala uppdrag, han är demokratiskt invald och kan inte petas från det med några lagliga medel.
men den andre sitter i nämnder där han faktiskt kan petas, och det av sina egna.
så visst föreligger skillnad.
att jag sedan inte försvarar sd-killen är en helt annan sak.
den du pekar på har inga kommunala uppdrag
ahh det är inte så svårt att hitta, återkommer
Thors- Antal inlägg : 2065
RedCloud skrev:Han är Sverigedemokraternas tunge man i Sunne. Och han är dömd för misshandel, hets mot folkgrupp, stöld och narkotikabrott.
SKANDAL...tralala
Jaha... så när en SD misshandlar, då är det en skandal
När en kommunist misshandlar, inte?
HYCKLARE!
Jaha... så när en SD misshandlar, då är det en skandal
När en kommunist misshandlar, inte?
HYCKLARE!
All misshandel bör kritiseras pajasNazze.
Jag vill gärna se dig fördöma SDpajasen från Sunne...annars hycklar du ju bara, igen...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Se där, opolitiske Sniper till direktförsvar för SD, givetvis i demokratins namn?
Mr.Sniper igen!
Mr.Sniper igen!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
MartinLindgren skrev:Se där, opolitiske Sniper till direktförsvar för SD, givetvis i demokratins namn?
Mr.Sniper igen!
Alla lögnares moder martin kliver in och försvarar misshandel? Det är ok om det är en kommunist tydligen! Stackars hemlösa i sumpan!!!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
MartinLindgren skrev:Se där, opolitiske Sniper till direktförsvar för SD, givetvis i demokratins namn?
Mr.Sniper igen!
Och den fd amfetaminknapraren Martin far återigen ut i floskler.
klarar du inte av att läsa bör du skaffa dig annan sysslesättning.
Jag skrev KLART OCH TYDLIGT att jag INTE försvarar honom, det jag påpekade var att det förelåg skillnad som gjorde att han inte lagligt kunde petas....
Spelar du dum eller är de det i verkligheten?
Dao- Antal inlägg : 26567
Oavsett vem som misshandlar, vilken ideologi eller relgionstillhörighet denne tillhör, är det en skandal om denna misshandlar andra!
Alltid!
Men alla fall skall behandlas individuellt, och alla straff och reprimander skall vara i nivå med handlingen!
Alltid!
Men alla fall skall behandlas individuellt, och alla straff och reprimander skall vara i nivå med handlingen!