Tycker bara att Admin kanske skulle göra en kategori av alltihop... eftersom till 90 % så skriver vi om det mesta på "Politik & samhälle"
2 posters
Rätt tråd på fel plats
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 1
Rätt tråd på fel plats
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 2
Sv: Rätt tråd på fel plats
Jag håller inte med!
TVÅ kategorier får det allt vara.... 'Samhälle' och 'allting annat'.... eller liknande.
Detta tycker jag för att, som du säger, vi tittar bara på två rubriker. Och det finns bra, trevliga och intressanta ämnen under de andra rubrikerna som glöms bort.
Folk gillar att prata om, väder, fotboll, semester, etc.... men dessa ämnen glöms helt bort. Hade de varit i blickfången så kanske övriga ämnen hade levt kvar.
TVÅ kategorier får det allt vara.... 'Samhälle' och 'allting annat'.... eller liknande.
Detta tycker jag för att, som du säger, vi tittar bara på två rubriker. Och det finns bra, trevliga och intressanta ämnen under de andra rubrikerna som glöms bort.
Folk gillar att prata om, väder, fotboll, semester, etc.... men dessa ämnen glöms helt bort. Hade de varit i blickfången så kanske övriga ämnen hade levt kvar.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 3
Sv: Rätt tråd på fel plats
Regndrottning skrev:Jag håller inte med!
kan jag köpa