Den medicin som Gustav "tjuven" Ander egentligen skulle behöva, finns med all sannolikhet inte till rabatterat pris....
+5
formsvackan
Redvictory
theward
RedCloud
My Ass
9 posters
Apoteksvaror har blivit 40% billigare !
RedCloud- Antal inlägg : 23039
theward- Antal inlägg : 6709
RedCloud skrev:Den medicin som Gustav "tjuven" Ander egentligen skulle behöva, finns med all sannolikhet inte till rabatterat pris....
prozac, säljs det i Sverige öht??
My Ass- Antal inlägg : 654
theward skrev:Willys är ju en "lågprisbutik", förövrigt vad exakt spelar dina jämförelser för roll?
Några kronor mer eller mindre på en alvedonask
receptfria mediciner, är inte den stora kostnaden för de flesta som använder mkt mediciner
Dessutom har inga av de ställen där man köper receptfritt(utanför Apoteket)
kunnigt personal(med några undantag;finns ju de som tex kan medcin som jobbar på ICA)
utbudet är dessutom mkt begränsat och större förpackningar finns inte heller.....
Vad lägre priser spelar för roll ?
Endast en som försörjs av andra och inte bryr sig jota om nåt kan fälla en sån kommentar.
Endast en som försörjs av andra och inte bryr sig jota om nåt kan fälla en sån kommentar.
såå ensam, såå bitter....såå i behov av terapi
Mannen, eller kärringen, det verkar råda oklarheter på den punkten, självspeglar sig i sitt liv på AC forum, med 7000 inlägg och närvaro här dagarna kvällarna och nätterna i ända....
Varför tog du inte chansen och blev en riktig lärare, då hade kanske ditt liv sett lite bättre ut.
För jobbigt, för okunnig..)
Mannen, eller kärringen, det verkar råda oklarheter på den punkten, självspeglar sig i sitt liv på AC forum, med 7000 inlägg och närvaro här dagarna kvällarna och nätterna i ända....
Varför tog du inte chansen och blev en riktig lärare, då hade kanske ditt liv sett lite bättre ut.
Gustav "tjuven" Ander skrev:Mannen, eller kärringen, det verkar råda oklarheter på den punkten, självspeglar sig i sitt liv på AC forum, med 7000 inlägg och närvaro här dagarna kvällarna och nätterna i ända....
vilken terapeut, kurator eller psykolog tror du står ut med denna mkt lilla man???RedCloud skrev:Gustav "tjuven" Ander skrev:Mannen, eller kärringen, det verkar råda oklarheter på den punkten, självspeglar sig i sitt liv på AC forum, med 7000 inlägg och närvaro här dagarna kvällarna och nätterna i ända....
Måste var nån med antingen övermänskligt stort tålamod eller en stor träklubba att tillgå vid behov
redalert- Antal inlägg : 13973
Bidragsfiskaren theASSHOLE snaskar kotte så det står härliga till!
Bidragsfiskaren theASSHOLE snaskar kotte så det står härliga till!
"nån" har kanske blivit avstängd på något annat forum och är lite ledsen i ögat ?
Man märker ju mer o mer vilken inavel högernicken har...redalert skrev:Bidragsfiskaren theASSHOLE snaskar kotte så det står härliga till!
De kan inte ens svara själva(eller vänta, det är väl kanske det de gör?)
ett tankeexempel till herrarna höger och ännu mera höger...
om vedpriset för hemved ligger på 200kr/kbm i hela landet med små variationer...
och jag kommer över ved som kostar 40% mindre...hos en bonde
kan jag då verkligen säga att att vedpriset blivit 40% billigare(rent generellt)?
Eller är det snarare ett undantag???
ps jaha era perversioner vet ju inga gränser .......blää
förövrigt har jag en tjej som tillfredställer mig
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Jag har roat mig med att på orten jämföra priser på de receptfria medikamenter som nu kan köpas på diverse ställen. Samtliga andra försäljningsställen var DYRARE än apoteket, trots att inga ryska kulstöterskor var inblandade !!!My Ass skrev:Willys, en stor matvarukjedja ligger exempelvis ca 8% under Apotekets priser,
men i dina trakter finns väl bara Kommunistiska Affärs Kooperativ med ryska kulstöterskor med skägg som biträde, och inga varor på hyllorna.
Undrar vilken verklighet du pratar om ?My Ass skrev:verkligheten säger dig inget, alla vet det redan.
Det kan man också undra. Att som du, hela tiden torgföra sin egen dumhet leder knappast till något gott, även om det är oerhört underhållande för omgivningenMy Ass skrev:Varför måste du hela tiden göra en poäng av din egen idioti ?
redalert- Antal inlägg : 13973
Snackepellarnas snackepelle Peter Eriksson MP!
Vad snackar du om???redalert skrev:Snackepellarnas snackepelle Peter Eriksson MP!
Vet du det själv ens?
formsvackan skrev:Jag har roat mig med att på orten jämföra priser på de receptfria medikamenter som nu kan köpas på diverse ställen. Samtliga andra försäljningsställen var DYRARE än apoteket, trots att inga ryska kulstöterskor var inblandade !!!My Ass skrev:Willys, en stor matvarukjedja ligger exempelvis ca 8% under Apotekets priser,
men i dina trakter finns väl bara Kommunistiska Affärs Kooperativ med ryska kulstöterskor med skägg som biträde, och inga varor på hyllorna.
Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.Undrar vilken verklighet du pratar om ?My Ass skrev:verkligheten säger dig inget, alla vet det redan.
Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.Det kan man också undra. Att som du, hela tiden torgföra sin egen dumhet leder knappast till något gott, även om det är oerhört underhållande för omgivningenMy Ass skrev:Varför måste du hela tiden göra en poäng av din egen idioti ?
Är du redvclowns klon, eller var du den där bölden ?, varför svarar du alltid för den idioten
Redvictory- Antal inlägg : 12028
My Ass skrev:formsvackan skrev:Jag har roat mig med att på orten jämföra priser på de receptfria medikamenter som nu kan köpas på diverse ställen. Samtliga andra försäljningsställen var DYRARE än apoteket, trots att inga ryska kulstöterskor var inblandade !!!My Ass skrev:Willys, en stor matvarukjedja ligger exempelvis ca 8% under Apotekets priser,
Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.Undrar vilken verklighet du pratar om ?My Ass skrev:verkligheten säger dig inget, alla vet det redan.
Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.Det kan man också undra. Att som du, hela tiden torgföra sin egen dumhet leder knappast till något gott, även om det är oerhört underhållande för omgivningenMy Ass skrev:Varför måste du hela tiden göra en poäng av din egen idioti ?
Är du redvclowns klon, eller var du den där bölden ?, varför svarar du alltid för den idioten
Du gör sannerligen rätt för ditt namn My Ass!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Inte alla, den jämförelse jag gjorde visade att samtliga försäljningsställen var dyrare än apoteket. Kanske hade resultatet blivit ett annat om jag irrat runt på det skånska plattlandetMy Ass skrev:Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.
Jag presenterade nu en bit ur den verkliga verkligheten, men det kanske är mer än du orkar medMy Ass skrev:Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.
Vissa har svårt att ta till sig hur det ser ut i stort....formsvackan skrev:Inte alla, den jämförelse jag gjorde visade att samtliga försäljningsställen var dyrare än apoteket. Kanske hade resultatet blivit ett annat om jag irrat runt på det skånska plattlandetMy Ass skrev:Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.Jag presenterade nu en bit ur den verkliga verkligheten, men det kanske är mer än du orkar medMy Ass skrev:Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.
inte ens när annan fakta presenteras svart på vitt, så är det sant i "rövens" ögon