Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
formsvackan
Redvictory
theward
RedCloud
My Ass
9 posters

Apoteksvaror har blivit 40% billigare !

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Apoteksvaror har blivit 40% billigare ! - Sida 3 Empty Sv: Apoteksvaror har blivit 40% billigare !

Inlägg  RedCloud 2010-02-03, 19:39

Den medicin som Gustav "tjuven" Ander egentligen skulle behöva, finns med all sannolikhet inte till rabatterat pris....

Apoteksvaror har blivit 40% billigare ! - Sida 3 Propaganda_prozac
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Apoteksvaror har blivit 40% billigare ! - Sida 3 Empty Sv: Apoteksvaror har blivit 40% billigare !

Inlägg  theward 2010-02-03, 21:46

RedCloud skrev:Den medicin som Gustav "tjuven" Ander egentligen skulle behöva, finns med all sannolikhet inte till rabatterat pris....

Apoteksvaror har blivit 40% billigare ! - Sida 3 Propaganda_prozac

prozac, säljs det i Sverige öht??
    My Ass
    My Ass

Antal inlägg : 654

Inlägg  My Ass 2010-02-04, 13:36

theward skrev:Willys är ju en "lågprisbutik", förövrigt vad exakt spelar dina jämförelser för roll?
    Några kronor mer eller mindre på en alvedonask

receptfria mediciner, är inte den stora kostnaden för de flesta som använder mkt mediciner
    Dessutom har inga av de ställen där man köper receptfritt(utanför Apoteket)
    kunnigt personal(med några undantag;finns ju de som tex kan medcin som jobbar på ICA)
    utbudet är dessutom mkt begränsat och större förpackningar finns inte heller.....

Vad lägre priser spelar för roll ?

Endast en som försörjs av andra och inte bryr sig jota om nåt kan fälla en sån kommentar.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-04, 16:48

Endast en som försörjs av andra och inte bryr sig jota om nåt kan fälla en sån kommentar.

såå ensam, såå bitter....såå i behov av terapi
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-04, 17:39

Mannen, eller kärringen, det verkar råda oklarheter på den punkten, självspeglar sig i sitt liv på AC forum, med 7000 inlägg och närvaro här dagarna kvällarna och nätterna i ända....

Varför tog du inte chansen och blev en riktig lärare, då hade kanske ditt liv sett lite bättre ut.
    För jobbigt, för okunnig..)
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-04, 18:12

Gustav "tjuven" Ander skrev:Mannen, eller kärringen, det verkar råda oklarheter på den punkten, självspeglar sig i sitt liv på AC forum, med 7000 inlägg och närvaro här dagarna kvällarna och nätterna i ända....

Varför tog du inte chansen och blev en riktig lärare, då hade kanske ditt liv sett lite bättre ut.

theward
    theward

Inlägg  theward 2010-02-06, 23:43

RedCloud skrev:
    Gustav "tjuven" Ander skrev:Mannen, eller kärringen, det verkar råda oklarheter på den punkten, självspeglar sig i sitt liv på AC forum, med 7000 inlägg och närvaro här dagarna kvällarna och nätterna i ända....

vilken terapeut, kurator eller psykolog tror du står ut med denna mkt lilla man???
    Måste var nån med antingen övermänskligt stort tålamod eller en stor träklubba att tillgå vid behov
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-02-07, 13:39

Bidragsfiskaren theASSHOLE snaskar kotte så det står härliga till!
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-02-07, 13:47

Bidragsfiskaren theASSHOLE snaskar kotte så det står härliga till!

"nån" har kanske blivit avstängd på något annat forum och är lite ledsen i ögat ?
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-02-07, 15:52

redalert skrev:Bidragsfiskaren theASSHOLE snaskar kotte så det står härliga till!
    Man märker ju mer o mer vilken inavel högernicken har...
    De kan inte ens svara själva(eller vänta, det är väl kanske det de gör?)

ett tankeexempel till herrarna höger och ännu mera höger...
    om vedpriset för hemved ligger på 200kr/kbm i hela landet med små variationer...
    och jag kommer över ved som kostar 40% mindre...hos en bonde
    kan jag då verkligen säga att att vedpriset blivit 40% billigare(rent generellt)?
    Eller är det snarare ett undantag???
    ps jaha era perversioner vet ju inga gränser .......blää
    förövrigt har jag en tjej som tillfredställer mig Apoteksvaror har blivit 40% billigare ! - Sida 3 Icon_tongue
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-02-07, 19:54

My Ass skrev:Willys, en stor matvarukjedja ligger exempelvis ca 8% under Apotekets priser,
    men i dina trakter finns väl bara Kommunistiska Affärs Kooperativ med ryska kulstöterskor med skägg som biträde, och inga varor på hyllorna.Smile
    Jag har roat mig med att på orten jämföra priser på de receptfria medikamenter som nu kan köpas på diverse ställen. Samtliga andra försäljningsställen var DYRARE än apoteket, trots att inga ryska kulstöterskor var inblandade !!!
    My Ass skrev:verkligheten säger dig inget, alla vet det redan.
    Undrar vilken verklighet du pratar om ?
    My Ass skrev:Varför måste du hela tiden göra en poäng av din egen idioti ?
    Det kan man också undra. Att som du, hela tiden torgföra sin egen dumhet leder knappast till något gott, även om det är oerhört underhållande för omgivningen Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-02-07, 21:19

Snackepellarnas snackepelle Peter Eriksson MP!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-02-07, 21:26

redalert skrev:Snackepellarnas snackepelle Peter Eriksson MP!
    Vad snackar du om???
    Vet du det själv ens?
    My Ass
    My Ass

Inlägg  My Ass 2010-02-08, 19:05

formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Willys, en stor matvarukjedja ligger exempelvis ca 8% under Apotekets priser,
    men i dina trakter finns väl bara Kommunistiska Affärs Kooperativ med ryska kulstöterskor med skägg som biträde, och inga varor på hyllorna.Smile
    Jag har roat mig med att på orten jämföra priser på de receptfria medikamenter som nu kan köpas på diverse ställen. Samtliga andra försäljningsställen var DYRARE än apoteket, trots att inga ryska kulstöterskor var inblandade !!!

Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.

Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.

Det kan man också undra. Att som du, hela tiden torgföra sin egen dumhet leder knappast till något gott, även om det är oerhört underhållande för omgivningen Very Happy

Är du redvclowns klon, eller var du den där bölden ?Smile, varför svarar du alltid för den idioten

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-02-08, 19:07

My Ass skrev:
    formsvackan skrev:

Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.

Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.

Är du redvclowns klon, eller var du den där bölden ?Smile, varför svarar du alltid för den idioten

Du gör sannerligen rätt för ditt namn My Ass!
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-02-08, 21:12

My Ass skrev:Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.
    Inte alla, den jämförelse jag gjorde visade att samtliga försäljningsställen var dyrare än apoteket. Kanske hade resultatet blivit ett annat om jag irrat runt på det skånska plattlandet Very Happy
    My Ass skrev:Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.
    Jag presenterade nu en bit ur den verkliga verkligheten, men det kanske är mer än du orkar med Very Happy
    theward
    theward

Inlägg  theward 2010-02-08, 21:28

formsvackan skrev:
    My Ass skrev:Du skulle kanske tagit av de röda glasögonen innan du gick ut, eller det blir likförbannat genomfärgat ? Alla jämförelser visar att det finns billigare alternativ än Apoteket.
    Inte alla, den jämförelse jag gjorde visade att samtliga försäljningsställen var dyrare än apoteket. Kanske hade resultatet blivit ett annat om jag irrat runt på det skånska plattlandet Apoteksvaror har blivit 40% billigare ! - Sida 3 Icon_biggrin
    My Ass skrev:Den verklighet som presenteras för de som orkar ta den till sig.
    Jag presenterade nu en bit ur den verkliga verkligheten, men det kanske är mer än du orkar med Apoteksvaror har blivit 40% billigare ! - Sida 3 Icon_biggrin
    Vissa har svårt att ta till sig hur det ser ut i stort....
    inte ens när annan fakta presenteras svart på vitt, så är det sant i "rövens" ögon

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:10