Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  Thors 2010-01-28, 11:18

    Anna du som har blivit kallad på möte i Feb vet att du ska gå introduktionsprogrammet, eller hur?

    AB VÄGRAR skriva om det du ska göra i FEB

    Konstigt va?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  RedCloud 2010-01-28, 12:21

    Du kunde ha PM:at anna, men måste starta en personlig tråd, pajasNazze ?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  Thors 2010-01-28, 12:33

    ÅH PM

    KOMMUNISTRÖDJÄVEL, VARFÖR DET?

    TYCKER DU INTE ANNA HAR RÄTT ATT FÅ VETA KOMMUNISTRÖDJÄVEL?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  Regndrottning 2010-01-28, 12:35

    Thors skrev:ÅH PM

    KOMMUNISTRÖDJÄVEL, VARFÖR DET?

    TYCKER DU INTE ANNA HAR RÄTT ATT FÅ VETA KOMMUNISTRÖDJÄVEL?

    VAD har Anna rätt att veta? Att AB INTE skriver om henne?

    Jag är säker på hon redan vet detta....

    Ärligt, blåfjant.... du måste tycka det är otroligt kul att skämma ut dig. Du har gjort det i flera år nu.


    queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-28, 13:28

    Visst skriver AB om introduktions programmet, vi kan läsa idag,om tre sjuka utförsäkrade som anses friska nog för AF,

    En som måste sondmatas, en med båda benen brutna, och en 61årig kvinna som ska genomgå en stor hand operation i båda händerna om en vecka!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  Thors 2010-01-28, 13:34

    Regndrottning skrev:
    Thors skrev:ÅH PM

    KOMMUNISTRÖDJÄVEL, VARFÖR DET?

    TYCKER DU INTE ANNA HAR RÄTT ATT FÅ VETA KOMMUNISTRÖDJÄVEL?

    VAD har Anna rätt att veta? Att AB INTE skriver om henne?

    Jag är säker på hon redan vet detta....

    Ärligt, blåfjant.... du måste tycka det är otroligt kul att skämma ut dig. Du har gjort det i flera år nu.


    queen

    ÄRLIGT KÄRRINGFJANT!

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6501863.ab

    Därefter överförs man till Arbetsförmedlingens arbetslivsintroduktion i tre månader.

    Bara för att du inte bryr dig, Anna undrar vad som händer i Feb, har hon inte rätt att få veta?

    Och vad händer efter 3 månader?
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  Thors 2010-01-28, 13:36

    MartinLindgren skrev:Visst skriver AB om introduktions programmet, vi kan läsa idag,om tre sjuka utförsäkrade som anses friska nog för AF,

    En som måste sondmatas, en med båda benen brutna, och en 61årig kvinna som ska genomgå en stor hand operation i båda händerna om en vecka!

    DET ENDA AFTONHORAN SKRIVER

    Därefter överförs man till Arbetsförmedlingens arbetslivsintroduktion i tre månader.

    VAD INNEBÄR DETTA I PRAKTIKEN MARTIN? JAG HAR GÅTT PÅ 1 MÖTE PÅ 4 VECKOR MARTIN! EN TIMMA PÅ FYRA VECKOR MARTIN!

    TROR DU SJÄLV IDIOT ATT OM DE SKICKAR IN NÅGON SOM SONDMATAS

    ATT AF SÄGER 100%? TROR DU VERKLIGEN DET MARTIN?

    TROR DU DOM SAGT 100% TILL MIG MARTIN?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-28, 13:42

    Så här är det LillThor,kallar du mig idiot, så kallar jag dig idiot, men i ditt fall skulle du nog vara glad om det bara var idiot du var!

    He, he Very Happy Är säker på att AF sagt tilt till dig, tydligen tycker man 1timme i månaden med dig är överdos bara det!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  RedCloud 2010-01-28, 13:49

    pajasNazze skrev:VAD INNEBÄR DETTA I PRAKTIKEN MARTIN? JAG HAR GÅTT PÅ 1 MÖTE PÅ 4 VECKOR MARTIN! EN TIMMA PÅ FYRA VECKOR MARTIN!
    TROR DU SJÄLV IDIOT ATT OM DE SKICKAR IN NÅGON SOM SONDMATAS
    ATT AF SÄGER 100%? TROR DU VERKLIGEN DET MARTIN?
    TROR DU DOM SAGT 100% TILL MIG MARTIN?

    Lättförtjänta pengar för en bidragsparasit...att du inte skäms pajasNazze

    Sponsored content


    AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet Empty Sv: AB VÄGRAR skriva om introduktionsprogrammet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 03:10