Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
theward
Dao
RedCloud
Sossar ee lata
8 posters

Kommunismen befinner sig i barnastadiet

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Kommunismen befinner sig i barnastadiet

Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 09:49

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6488367.ab

Hur kan man ta denna person på allvar?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Sv: Kommunismen befinner sig i barnastadiet

Inlägg  RedCloud 2010-01-26, 09:57

jobbar hårt på lilla "företaget"....?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Sv: Kommunismen befinner sig i barnastadiet

Inlägg  Dao 2010-01-26, 09:59

Bra jobbat, Chavez!!!

Antikommunisterna befinner sig på barnstadiet!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Dricker morgonkaffe

Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 10:07

RedCloud skrev:jobbar hårt på lilla "företaget"....?

Inga Barbie nu Red, det är inte bra
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-26, 10:09

Var fannshögerns protester när Venezuela var en liberal diktatur med allt vad det innebar?

Detta kan man skratta åt om man vill, men det är INGET mot vad som sker i de diktaturer som högern föredrar framför fria demokratier i Latinamerika!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-01-26, 10:11

Sossar ee lata skrev:
    RedCloud skrev:jobbar hårt på lilla "företaget"....?

Inga Barbie nu Red, det är inte bra

Så ni har slutat med docktillverkningen?
    inte visste jag att ditt företag låg i venezuela scratch
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-01-26, 11:38

INGET FÖRDÖMMANDE ELLER TA AVSTÅND FRÅN CHAVEZ

SKA VI FÖRBJUDA BARBIES FÖR FLICKOR PÅ DAGIS MED?

ELLER KANSKE KÖPA BARBIES MED BURKA?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-26, 11:40

Hade DU accepterat dockorna om de hade slöja, Thors?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty DAO

Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 11:50

Vilka "höger" diktaturer menar du?
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-01-26, 11:54

Sossar ee lata skrev:Vilka "höger" diktaturer menar du?

Och du har lite att göra på kontoret idag! (också) du kan nog slå igen din lilla
    Fiaskoverksamhet Stollet-ee-Lat!

Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Lilla Red V

Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 12:08

gud vad avis man kan vara Very Happy blir halvdag idag, mina gubbar fixar biffen och jag åker och äter lucnh med frugan cheers
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-01-26, 12:16

Jaha, det är förkläde och sleven i högsta hugg som gäller idag S-ee-L? Wink
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-01-26, 12:20

gud vad avis man kan vara

På en alkoholiserad mytoman i en sunkig etta i Sumpan, som inbillar sig att han är egenföretagare ?

Nja, inte mycket att vara avis på....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Jaha Red C kastar skit på folk som bor i Sumpan som vanligt

Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 12:28

och själv är han ett kommunistäckel som HYR en koja i skogen lol! Vuxen människa och har inte kommit längre, hört talas om att en fastighet man äger blir till 99% en bra pensionsförsäkring när åldern kommer, men du får väl sluta ditt liv i kojan.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-01-26, 12:32

som HYR en koja i skogen

nej då ingen koja, ett fint timmerhus från slutet av 1800-talet, med järnspis o kakelugn. 1800:-/mån

Vuxen människa och har inte kommit längre,

ung. ljusår längre än neofascister som tror att lyckan siter i pengar och en polerad yta...
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-01-26, 12:34

Sossar ee lata skrev:och själv är han ett kommunistäckel som HYR en koja i skogen lol! Vuxen människa och har inte kommit längre, hört talas om att en fastighet man äger blir till 99% en bra pensionsförsäkring när åldern kommer, men du får väl sluta ditt liv i kojan.

Gå på ditt AA möte nu så du inte kommer för sent Stollet-ee-Lat!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Och vad ska du göra då Red V

Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 12:48

inte mycket kan jag tänka mig, som vanligt affraid
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-01-26, 12:49

De flesta diktaturer idag är högerdiktaturer!

Vi har en nybildad just i Latinamerika, i nuvarande Honduras! Diktatorn där är nu andre talesman i IL - Internationella Liberalerna!

Sedan har vi Latinamerika under större delen av 18- och 1900-talet!

Liberala diktaturer allihop! Minsta tillstymmelse till demokratirörelser slogs ner brutalt!

Var protesterade ni till höger mot detta???

Venezuela är ett land som gått FRÅN extrem högerdiktatur till demokrati. Motståndet mot denna demokrati är ENORM inne i och utanför landet. Därför åtgärder från dess folkvalda ledare som inte är normala i ett land där demokrati tas för givet!!!

Varför inte stötta demokratin när den nu ges en chans, istället för att frsöka baktala och motarbeta den???
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-01-26, 12:52

Senast genom att skriva:

Det enda som var synd (med Pinochets kupp) var att du inte fick en kula i pannan RC.

Ung. den nivån....
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-01-26, 12:53

Hallå, hallå S-ee-L jag är 56 år,och har fan kämpat för att kunna vara hyresgäst,
    Efter 7 års kamp, går det mot sitt slut, efter 2 års kvalboende innan jag flyttade hit, för 4 år och en månad sedan så kom samtalet från hyresvärden igår, nu är det klart att ta över mitt kontrakt?

Så om någon vecka blir min sista dag som hemlös, och den första som hyresgäst på normala villkor, jag är jäkligt nöjd! Wink

Det är härligt att vara hyresgäst,jag lovar! Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-01-26, 13:14

Sossar ee lata skrev:inte mycket kan jag tänka mig, som vanligt affraid

Jag väntar ivrigt på min rehabilitering för jag vill börja jobba! (men var är min rehabilitering?) efter 180 dagar finns den inte! vill de att jag ska komma tillbaka i arbete? vill de att jag ska säga upp mig från mina arbetsgivare? lägga ner mitt företag?

Lycka till Stollet-ee-Lat! kom ihåg att även din sambo kanske överkonsumerar alkohol och kan vara i behov av behandling!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Kommunismen befinner sig i barnastadiet Empty Hahahaha vilken syn på demokrati du har

Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-26, 13:23

Dao skrev:

De flesta diktaturer idag är högerdiktaturer!

Vi har en nybildad just i Latinamerika, i nuvarande Honduras! Diktatorn där är nu andre talesman i IL - Internationella Liberalerna!

Sedan har vi Latinamerika under större delen av 18- och 1900-talet!

Liberala diktaturer allihop! Minsta tillstymmelse till demokratirörelser slogs ner brutalt!

Venezuela är ett land som gått FRÅN extrem högerdiktatur till demokrati. Motståndet mot denna demokrati är ENORM inne i och utanför landet. Därför åtgärder från dess folkvalda ledare som inte är normala i ett land där demokrati tas för givet!!!

I Venezuela stänger man Tv & radiokanalen som ogillas av Chavez, man tar över företag bara sådär och kontrolerar media, fin demokrati! Min bästa vän är gift med en tjej från Venezuela, Caracas, det är kommuniststyre i Venezuela samt otroligt våldsamt, saknar motstycke i sydamerica säger hon, hon är mkt glad att få bo i Sverige, men flytta dit du lille vän.

Varför inte stötta demokratin när den nu ges en chans, istället för att frsöka baktala och motarbeta den???
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-01-26, 14:10

Nej Sel det finns garanterat inte en på detta forum som är avis på dig, och med stor sannolikhet inte någon annanstans heller.....Skulle hellre ha mat för dagen leva i ett fattigare land, än att bli en så själsligt fattig människa som Sel, som har fått brun tunga av slickandet uppåt, och slitage på skorna av allt sparkande nedåt...
    Nej sel ingen är avundsjuk på en människa som inte kan finna glädje i annat i livet än att sparka nedåt...

Och vad gäller dockor.... !!

Jag förstår att du upprörs över detta "övergrepp" mot de kapitalistiska världsherraväldet. Det måste svida i en människoförnedrande kapitalist, när han ser att ett land inte väljer.... eh få se vad var det för viktigt ämne det rörde sig om nu igen ??... Jo just det "barbiedockor" Laughing
    SEL... den västerländska företrädaren för hans egen favoritleksak: Barbiedockan !!

Laughing

I just frågan om dessa dockor, om man nu ska tycka nånting i detta, så kan jag inte förstå det upprörande i att de vill ha dockor med nationell/kulturell bakgrund....
    Måste ju vara bättre att identifiera sig med för deras barn än "come on Barbie, lets go party ... ahah ahah"

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-01, 07:29