Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
RedCloud
Regndrottning
Kakmonstret
R.O.F.L
SiP
x-medborgare
MartinLindgren
Redvictory
fredrik rahm70
13 posters

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 13:30

    Tack för tipset, nu vet jag! Wink
    Men en sak som inte Mr. Rahm begriper, nu har han fått sin chans, inte bara diskutera person, det är väl en sak, men att olovligt lägga ut mixade bilder för att sprida rena lögner är en annan sak, Twisted Evil

    En sak till som Mr. Rahm inte förstått att idag är det 5 år senare, och jag har återhämtat mig så pass att jag är stolt att ha lyckas ta livet tillbaks Twisted Evil
    Vilket innebär att jag inte känner mig som 2:a längre, fylld med självförtroende, och eftersom jag varnat honom förut, och han nu gör samma sak igen, men ännu värre, så får han skylla sig själv!

    Så en sak är helt klar, nu har han hoppat i galen tunna, du vet inte vem du lirar med, inbilla dig inte att jag köper ditt betende! Evil or Very Mad

    Har aldrig någonsin gjort en polisanmälan tidigare, kanske är dags nu? Både en anmälan, och hänga ut din adress för dom som är intresserade, för du vet ju att du självt talat om var du bor!

    det vore väl roligt om hela forumet får din bostadsadress, eller hur?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 13:34

    skrattar.. som sagt Pul är EJ lämplig=)

    (kollade upp forumets regler samt svd samt pul)

    uppgav källa och fotografens namn dessutom

    och SAKEN är ju jakten på rödgrönas politik

    ngt Ingen vänster debattör Hittills i denna tråd fattat.


    var är den??

    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-09, 13:36

    martin7lindgren skrev:Tack för tipset, nu vet jag! Wink
    Men en sak som inte Mr. Rahm begriper, nu har han fått sin chans, inte bara diskutera person, det är väl en sak, men att olovligt lägga ut mixade bilder för att sprida rena lögner är en annan sak, Twisted Evil

    En sak till som Mr. Rahm inte förstått att idag är det 5 år senare, och jag har återhämtat mig så pass att jag är stolt att ha lyckas ta livet tillbaks Twisted Evil
    Vilket innebär att jag inte känner mig som 2:a längre, fylld med självförtroende, och eftersom jag varnat honom förut, och han nu gör samma sak igen, men ännu värre, så får han skylla sig själv!

    Så en sak är helt klar, nu har han hoppat i galen tunna, du vet inte vem du lirar med, inbilla dig inte att jag köper ditt betende! Evil or Very Mad

    Har aldrig någonsin gjort en polisanmälan tidigare, kanske är dags nu? Både en anmälan, och hänga ut din adress för dom som är intresserade, för du vet ju att du självt talat om var du bor!

    det vore väl roligt om hela forumet får din bostadsadress, eller hur?

    Saker har mera kraft om man låter den ene stå för sitt..
    Och inte svara med samma mynt. Very Happy

    Och ärligt Martin varför kanske ????
    Har inte allt sin gräns ???
    Jag tror på fullaste allvar att alla människor förr eller senare får betala/belönas för sitt beteeende Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 13:37

    "uppgav källa och fotografens namn dessutom"

    du har knappast copyright på dessa bilder, vilket gör att du gör intrång på upphovsrätten, förutom att du är ett jävla svin som stalkar och trakasserar Martin.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 13:38

    xmed..missade saken

    martin missade saken

    redcloud..(behöver ej ens skrivas)

    var är rödgrönas politik??

    sveavägen väntar för tips=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 13:38

    Samtidigt så är det så som vi brukar säga i min värld, att Mr. Rahm med sina öppna hot och mixade bilder i lögnaktiga sammanhang också ger sitt tillstånd att bli behandlad själv på värsta tänkbara sätt! Twisted Evil
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 13:39

    "Jag tror på fullaste allvar att alla människor förr eller senare får betala/belönas för sitt beteeende"

    karma rules !
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 13:46

    NYHET . nu uppkom det att stalkaren och smutsspridaren Redcloud alians smutsröda molnet för 2 gången kanske har rödgrönas politik, mystiken Tätnar och batmobilen med Indiana jones och kakmonstret tar upp jakten.

    redcloud alias smutsröda molnet alias räddcloud

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Endisnear785574ke6

    kakmonstret
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Kak

    indiana jones
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Indiana_jones

    Platsen där smutsröda molnet alians redcloud sågs sist:


    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Sandl%C3%A5da

    Mystiken Tätnar och JAKTEN på rödgrönas politik rasar vidare=)


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-09, 13:49, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 13:47

    Vi får väl se, om du har rätt att lägga ut min bild utan mitt lov, dessutom sätta den i ett rent falskt och lögnaktigt sammanhang?

    Och visar det sig att det är okey att göra så, så är det lika okey att jag löser problemet på mitt eget sätt!

    Glöm inte bort din skitstövel, att jag har löst mina problem själv hela livet, jag har många goda ider att ge dig vad du förtjänar,

    Och då menar jag, att jag börjar med polisanmälan, då jag anser att du nu har förstört mitt liv, he, he!

    Kombinerat med att lämna ut din adress, det är en bra början, vi kan ju börja med Maria Magdalena Kyrka! Wink


    Mellan Maria Torget och slussen, fast på andra sidan gatan, Hornsgatan alltså!
    Fortsättning följer!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-09, 13:50

    Ja det är möjligt att jag missade saken..
    Men misstänker att du helt missat betydelsen av fria forum med anti censur.
    Omognad? taskig självkännsla? komunist fobier? (fobier går att bota men inte dumhet) inte vet jag.
    Men utrycket att hugga huvudet av andra gör dej sjäv inte längre.
    Är inte helt utan baktanke..
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 13:54

    x-medborgare skrev:Ja det är möjligt att jag missade saken..
    Men misstänker att du helt missat betydelsen av fria forum med anti censur.
    Omognad? taskig självkännsla? komunist fobier? (fobier går att bota men inte dumhet) inte vet jag.
    Men utrycket att hugga huvudet av andra gör dej sjäv inte längre.
    Är inte helt utan baktanke..

    se så fint din "kamrat" "debatterar"..

    sandlåda??=)
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Sandl%C3%A5da



    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/har-jinge-ratt-t505.htm

    alla FÖRSÖK till seriös debatt..spolieras redan på ett tidigt stadium.

    i din kamrats fall var det 2 inlägget NÅGONSIN på detta forum som började..=)

    jag å andra sidan garvar bara=)

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty hmm

    Inlägg  Sniperace 2009-04-09, 13:57

    RedCloud skrev:"uppgav källa och fotografens namn dessutom"

    du har knappast copyright på dessa bilder, vilket gör att du gör intrång på upphovsrätten, förutom att du är ett jävla svin som stalkar och trakasserar Martin.

    det är ju en LÄNK till SVD, så fakta är ju att han INTE kopierat bilden, den hämtas från svd därmed är det inget brott mot upphovsrätten.

    Det jag tänker mest på är irritationen på att en bild som finns på svd visas, den bör ju vara tagen med Martins tillstånd osv, så jag tror INTE att Det finns något fog för att begära martins tillstånd att den visas när som helst, och bilden är ju vad jag kan förstå inte på något sätt manipulerad eller hur?

    En a nackdelarna att låta en tidning fotografera sig är att sedan har man INGET att säga till om när det gäller visning av denna


    Senast ändrad av Sniperace den 2009-04-09, 14:14, ändrad totalt 1 gång
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-09, 14:06

    fredrik rahm skrev:
    x-medborgare skrev:Ja det är möjligt att jag missade saken..
    Men misstänker att du helt missat betydelsen av fria forum med anti censur.
    Omognad? taskig självkännsla? komunist fobier? (fobier går att bota men inte dumhet) inte vet jag.
    Men utrycket att hugga huvudet av andra gör dej sjäv inte längre.
    Är inte helt utan baktanke..

    se så fint din "kamrat" "debatterar"..

    sandlåda??=)
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Sandl%C3%A5da



    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/har-jinge-ratt-t505.htm

    alla FÖRSÖK till seriös debatt..spolieras redan på ett tidigt stadium.

    i din kamrats fall var det 2 inlägget NÅGONSIN på detta forum som började..=)

    jag å andra sidan garvar bara=)



    Ja visst gör vi...Leker fint i sandlådan Det är det som är så fint med kamratskap.. Very Happy Fick inte du vara med i sandlådan när du var liten ????
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 14:08

    x-medborgare skrev:
    fredrik rahm skrev:
    x-medborgare skrev:Ja det är möjligt att jag missade saken..
    Men misstänker att du helt missat betydelsen av fria forum med anti censur.
    Omognad? taskig självkännsla? komunist fobier? (fobier går att bota men inte dumhet) inte vet jag.
    Men utrycket att hugga huvudet av andra gör dej sjäv inte längre.
    Är inte helt utan baktanke..

    se så fint din "kamrat" "debatterar"..

    sandlåda??=)
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Sandl%C3%A5da



    https://acbladet.swedishforum.se/-f2/har-jinge-ratt-t505.htm

    alla FÖRSÖK till seriös debatt..spolieras redan på ett tidigt stadium.

    i din kamrats fall var det 2 inlägget NÅGONSIN på detta forum som började..=)

    jag å andra sidan garvar bara=)



    Ja visst gör vi...Leker fint i sandlådan Det är det som är så fint med kamratskap.. Very Happy Fick inte du vara med i sandlådan när du var liten ????

    Japp gav tom bort mina leksaker lite för ofta..(mamma blev arg ganska ofta )eller glömde dom..jag var dock en jäkel på att bygga sandslott och formligen avgudade lego dessutom..

    dock är det PATETISKT när 50åringar beter sig som man gjorde när man var 4-5 år=)
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-09, 14:17

    Ett gott skratt i vänner lag och barnasinnet kvar det förlänger livet.. Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 14:21

    jag förstår att du alltid varit ett problem för din mamma, hon köper grejer till dig som du ger bort, utan att veta vad du pysslar med,
    Måste ha varit första signalen?
    Och förstadiet till att du fått vandra fram och tillbaks i korridoren, för det är jag bergsäker på att du gjort
    !
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 14:23

    NYHET . nu uppkom det att stalkaren och smutsspridaren Redcloud alians smutsröda molnet för 2 gången kanske har rödgrönas politik, mystiken Tätnar och batmobilen med Indiana jones och kakmonstret tar upp jakten.

    redcloud alias smutsröda molnet alias räddcloud

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Endisnear785574ke6

    kakmonstret
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Kak

    indiana jones
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Indiana_jones

    Platsen där smutsröda molnet alias redcloud sågs sist:


    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Sandl%C3%A5da

    Mystiken Tätnar och JAKTEN på rödgrönas politik rasar vidare=)
    lol!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 18:02

    "redcloud alias smutsröda molnet alias räddcloud"

    jag är här för att debattera SAK och inte person.
    fredrik rahm 10/3 11:48
    nordisk.nu
    nordisk.nu


    Antal inlägg : 49
    Join date : 09-06-20

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty hmm

    Inlägg  nordisk.nu 2009-08-17, 13:46

    Den rödgröna politiken lyser fortfarande med sin frånvara lol! lol! lol! lol! lol! lol! [img][/img]
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-08-17, 20:43

    Jodå..Vilse i jämställdhetsfrågorna.

    Det bästa var ju när hon kritiserade Alliansen gällande Gender Gap Index 2008.
    Kritiken var att under alliansregeringen har vi hamnat på 3e plats.
    Icke-påläst som Sahlin är glömmer hon att notera att det i rapporten står ”Data approximately correspond to the years 1998–2006” alltså föll Sverige i Gender Gap Index innan Alliansen ens tillträdde, dvs under sossestyret. Men vad kan man vänta sig av en politiker som gått i den svenska skola hon varit med om att rasera,,,

    lol! lol! lol!

    Sponsored content


    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 3 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 09:33