Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
RedCloud
Regndrottning
Kakmonstret
R.O.F.L
SiP
x-medborgare
MartinLindgren
Redvictory
fredrik rahm70
13 posters

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-08, 14:08

    martin7lindgren skrev:Se där, Mr. Raahhhmmmm överträffar sig själv återigen, No
    Igår var det jordbävnings drabbade italienare som utnyttjades, idag små oskyldiga barn i sandlådan, finns inga gränser för vilka Mr. Rahm utnyttjar i kampen mot sig själv? No
    Jag tror det beror på hans stora intresse för sin egen röv? Wink

    Martin...

    Snälla, sluta tjata om fredriks röv. Det är inte en bild som jag vill få i huvudet...


    queen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-08, 14:18

    Han är ju en rövslickare, har ju till och med legat ute i bild?
    Sorry Regndrottning inget bifall!


    Mr. Rahm själv har bollen, jag står för en sak, tycker inte illa om andra människor, men Mr. Rahm är en av dom största skitstövlar jag kommit i kontakt med!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 10:16

    varför martin är så besatt av avföring och rumpor..
    kan han ha gömt rödgrönas politik där?=)

    Vi måste nog göra en djuplodande undersökning av denna rumpa=)

    Böj dig framåt marin och säg aaaah=)


    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Rumpa1024x768
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Du har en framtid som programledare

    Inlägg  theward 2009-04-09, 10:33

    i bolibompa, fredrik.

    Kom bara ihåg att alltid vara snäll...för resten fixar du.
    För du fantasi och engagemang har du Wink
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 10:43

    theward skrev:i bolibompa, fredrik.

    Kom bara ihåg att alltid vara snäll...för resten fixar du.
    För du fantasi och engagemang har du Wink

    haha.. hoppas denna tråd får tom RÖDA att garva..

    för ngn Politik syns ju ej..

    var är den??

    jakten fortsätter
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Man kan ju inte se

    Inlägg  theward 2009-04-09, 10:49

    fredrik rahm skrev:
    theward skrev:i bolibompa, fredrik.

    Kom bara ihåg att alltid vara snäll...för resten fixar du.
    För du fantasi och engagemang har du Wink

    haha.. hoppas denna tråd får tom RÖDA att garva..

    för ngn Politik syns ju ej..

    var är den??

    jakten fortsätter

    om man är blind eller blundar hela tiden..........
    Vill du ha svar på rödgrön politik, ska du väl fråga politikerna i oppositionen.

    Vi andra kan bara komma med ide´er och förslag på hur vi tycker det borde vara
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 10:51

    theward skrev:
    fredrik rahm skrev:
    theward skrev:i bolibompa, fredrik.

    Kom bara ihåg att alltid vara snäll...för resten fixar du.
    För du fantasi och engagemang har du Wink

    haha.. hoppas denna tråd får tom RÖDA att garva..

    för ngn Politik syns ju ej..

    var är den??

    jakten fortsätter

    om man är blind eller blundar hela tiden..........
    Vill du ha svar på rödgrön politik, ska du väl fråga politikerna i oppositionen.

    Vi andra kan bara komma med ide´er och förslag på hur vi tycker det borde vara

    ring och berätta för sveavägen då??
    så slipper indiana jones kakmonstret och mulder och scully leta efter den??=)

    Wanted/ Efterlyst ...Rödgrön POLITIK,

    har du sett till någon rödgrön politik ring / maila/ faxa genast Socialdemokraterna, 105 60 Stockholm | Besök: Sveavägen 68 | Tel 08-700 26 00, Fax 08-20 42 57 | E-post: info@socialdemokraterna.se


    Detta gäller Även debattörer ifrån rödgröna som klarar debattera sin obefintliga politik=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 10:52

    Av din återigen inlagda rumpbild så verkar det vara dags för dig att ta din dagliga dos, Mr. Fåntratt! Wink geek

    Det är väl inte mitt fel att du tvingar på forumet dina rumpbilder? No
    Men du är väl kroniker, geek


    Men så länge du håller dig till dig själv och inte börjar jaga runt efter andras,
    så är det ju ditt problem! geek
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 10:55

    martin7lindgren skrev:Av din återigen inlagda rumpbild så verkar det vara dags för dig att ta din dagliga dos, Mr. Fåntratt! Wink geek

    Det är väl inte mitt fel att du tvingar på forumet dina rumpbilder? No
    Men du är väl kroniker, geek


    sade mannen som gärna skriver 5-6-7 inlägg på raken i trådar maniskt i otaliga trådar . bla denna=)

    ser hellre en bild på en rumpa än ditt ansikte martin.

    alla gånger faktiskt=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 10:57

    Förstår att du har koll på sossarnas mailadress, Wink
    Du sitter väl och bombarderar dom också med dina sedvanliga skitmail ungefär sådana som jag fått,
    Men det gör du rätt i, dom behöver sig ett gott skratt ibland! Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 11:04

    Summa summarum, Mr. Rahm! geek

    Din beskrivning av dig själv och din person,
    är alltså, att du är en otrogen, TJUV, LÖGNARE och BEDRAGARE,
    Med förkärlek till din egen bak, till den milda grad att du presenterar alltihopa här på forumet geek

    Måste vara det som kännetecknar en "PUTTEFNASK"! geek
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 11:06

    Martin skall du skriva 4-5-6-7 inlägg till ingen läser martin??

    ja gör det du..

    hoppas ruset släpper snart... kollade ett var 4 minut ligger du på, ganska exakt faktiskt=)
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-09, 11:50

    fredrik rahm skrev:Martin skall du skriva 4-5-6-7 inlägg till ingen läser martin??

    ja gör det du..

    hoppas ruset släpper snart... kollade ett var 4 minut ligger du på, ganska exakt faktiskt=)


    Tja Martin har 2103 inlägg Du har 1866 st ser ingen större skillnad och inehållet..??? ja vad säger du sjäv eller vill du ha hänvisning ifall du glömt typ jakten på..... Fantastiskt konstruktivt, Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 11:58

    Tjaa..., Nu är det så Mr. Rahm, att jag skriver hur många inlägg jag vill, har du ingenting med att göra! No
    Sen vilka som läser dom eller inte vet inte jag, No
    Kan bara utgå från mig själv, jag läser vad andra säger och blockerar ingen, och vem vet, kanske finns andra som inte gör det heller?

    Och med tanke på hur du trumpetat många gånger hur blockerad jag är, så verkar du ha rätt bra koll på vad jag skriver!
    Så om du sköter din bit, så tar jag hand om min! Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 12:04

    Nytt tips..denna individ sågs med en röd pärm med sosselogga utanför systembolaget slussen, med fragma i mungipan och maniskt pratades för sig själv om "rödgrön politik".



    Indiana Jones och kakmonstret slängde sig i batmobilen dom fått låna för jakt.



    Misstänkt rödpärm bärare (svd)
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 10043450_208101b

    systembolaget
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 8755711_29221b

    Jakten på den försvunna rödgröna politiken fortsätter med oförminskad styrka


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-09, 12:05, ändrad totalt 2 gånger
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 12:04

    Vilket rus snackar du om? Mr. Rahm! geek

    Vet du något om mig som jag inte känner till själv?
    Eller menar du glädjeruset att inte längre vara hemlös, att numera ha en bostad?
    Ja i så fall går jag omkring i det ruset varje dag, fortfarande efter 3½ år här, så känns varje gång jag kommer in genom dörren som första dagen, men det är nog inget du förstår! geek

    P.S Och vad jag förstår så är det ett tillåtet rus att befinna sig i! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-09, 12:12

    Nu är vi där igen, har jag gett dig tillåtelse att lägga ut min bild på nätet, Evil or Very Mad
    Dessutom kopplar du ihop en gammal bild på mig med systembolaget Evil or Very Mad
    Jag kommer antingen göra en anmälan på dig denn här gången, eller också lägger jag ut din adress, för den som är intresserade, välj själv, Twisted Evil

    Bilden du lägger ut på mig är en bild på någon som varit hemlös i 20 år, och precis kämpat mot identitets stöld, och har ingen koppling till bolaget, Evil or Very Mad
    Du lägger ut bilder på mig på nätet, och mixxar dom till rena lögner? Twisted Evil


    VET NÅGON OM DET ÄR OKEY, ATT MR. RAHM, LÄGGER UT MIN BILD OLOVLIGT UTAN MITT TILLSTÅND, OCH DESSUTOM KOPPLAR DEN TILL HELT LÖGNAKTIGT SAMMANHANG,
    ENDAST FÖR ATT SMUTSKASTA MIN PERSON OCH SPRIDA LÖGNER OM MIG?


    MR. RAHM, NU GÅR JAG UT OCH HANDLAR, LIGGER MIN BILD KVAR DÅ, KOPPLAD TILL RENA LÖGNER OM MIG, NÄR JAG KOMMER TILLBAKA, SÅ FÅR DU SKYLLA DIG SJÄLV, NU HAR JAG VARNAT DIG!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-09, 12:17

    Å fan vet du vad Fredrik skulle just skriva om.. Att jag varit på AB sedan valet.
    Att jag följt striderna Att jag haft många bra och trevliga diskutioner med dig Under dina olika namn.
    Ibland var vi eniga oftast oeniga du på blå sidan jag på rödsidan.
    Att jag tycker det är synd och under din värdighet att hålla på som du gör för jag vet att du faktiskt kan vara vettig..
    Men så fick jag se bilderna här ovan igen.
    Och känner mig så besviken.. Crying or Very sad
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 12:19

    Nytt tips..denna individ sågs med en röd pärm med sosselogga utanför systembolaget slussen, med fragma i mungipan och maniskt pratades för sig själv om "rödgrön politik".



    Indiana Jones och kakmonstret slängde sig i batmobilen dom fått låna för jakt.



    Misstänkt rödpärm bärare (svd)
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 10043450_208101b

    systembolaget
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 8755711_29221b

    Jakten på den försvunna rödgröna politiken fortsätter med oförminskad styrka
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty WTF

    Inlägg  R.O.F.L 2009-04-09, 12:27

    fredrik rahm skrev:Nytt tips..denna individ sågs med en röd pärm med sosselogga utanför systembolaget slussen, med fragma i mungipan och maniskt pratades för sig själv om "rödgrön politik".



    Indiana Jones och kakmonstret slängde sig i batmobilen dom fått låna för jakt.



    Misstänkt rödpärm bärare (svd)
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 10043450_208101b

    systembolaget
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 8755711_29221b

    Jakten på den försvunna rödgröna politiken fortsätter med oförminskad styrka


    "Nu är vi där igen, har jag gett dig tillåtelse att lägga ut min bild på nätet,
    Dessutom kopplar du ihop en gammal bild på mig med systembolaget "

    Var i helvete hittar du bilder på vänsterdebatörrer? HAHAHAHAHAHAHA
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-09, 12:31

    R.O.F.L skrev:
    fredrik rahm skrev:Nytt tips..denna individ sågs med en röd pärm med sosselogga utanför systembolaget slussen, med fragma i mungipan och maniskt pratades för sig själv om "rödgrön politik".



    Indiana Jones och kakmonstret slängde sig i batmobilen dom fått låna för jakt.



    Misstänkt rödpärm bärare (svd)
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 10043450_208101b

    systembolaget
    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 8755711_29221b

    Jakten på den försvunna rödgröna politiken fortsätter med oförminskad styrka


    "Nu är vi där igen, har jag gett dig tillåtelse att lägga ut min bild på nätet,
    Dessutom kopplar du ihop en gammal bild på mig med systembolaget "

    Var i helvete hittar du bilder på vänsterdebatörrer? HAHAHAHAHAHAHA


    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_435051.svd

    =)

    Att få betalt att vara "styrelse" och agera målakt är inget nytt liksom
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 12:43

    jag är här för att debattera SAK och inte person.
    fredrik rahm 10/3 11:48
    avatar
    Rainman


    Antal inlägg : 123
    Join date : 09-02-17

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  Rainman 2009-04-09, 13:09

    martin7lindgren skrev:Nu är vi där igen, har jag gett dig tillåtelse att lägga ut min bild på nätet, Evil or Very Mad
    Dessutom kopplar du ihop en gammal bild på mig med systembolaget Evil or Very Mad
    Jag kommer antingen göra en anmälan på dig denn här gången, eller också lägger jag ut din adress, för den som är intresserade, välj själv, Twisted Evil

    Bilden du lägger ut på mig är en bild på någon som varit hemlös i 20 år, och precis kämpat mot identitets stöld, och har ingen koppling till bolaget, Evil or Very Mad
    Du lägger ut bilder på mig på nätet, och mixxar dom till rena lögner? Twisted Evil


    VET NÅGON OM DET ÄR OKEY, ATT MR. RAHM, LÄGGER UT MIN BILD OLOVLIGT UTAN MITT TILLSTÅND, OCH DESSUTOM KOPPLAR DEN TILL HELT LÖGNAKTIGT SAMMANHANG,
    ENDAST FÖR ATT SMUTSKASTA MIN PERSON OCH SPRIDA LÖGNER OM MIG?


    MR. RAHM, NU GÅR JAG UT OCH HANDLAR, LIGGER MIN BILD KVAR DÅ, KOPPLAD TILL RENA LÖGNER OM MIG, NÄR JAG KOMMER TILLBAKA, SÅ FÅR DU SKYLLA DIG SJÄLV, NU HAR JAG VARNAT DIG!

    Hej Martin!

    Om du följer den här länken kommer du till datainspektionens hemsida och deras information om personuppgiftslagen. Jag tror att det i dagsläget är lämpligt att också admin tar sig en titt på den.

    Såvitt jag kan bedöma är inte § 6. i PUL tillämplig för ett forum som detta.

    Med vänlig hälsning
    Rainman
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  RedCloud 2009-04-09, 13:15

    Bra rainman.

    Det är dags att fredrik rahm tar ansvar för sina hot och sina kränkande inlägg på det här forumet.

    Tyvärr verkar admin lysa med sin frånvaro, censurfritt är en sak, men hot och trakasserier är knappast tillåtet.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-09, 13:25

    Vad brukar man säga "nu har du skitit i det blå skåpet"
    Bra Rain man
    Bra alla som har ryggrad nog att protestera mot detta.

    Sponsored content


    Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut - Sida 2 Empty Sv: Jakten på den försvunna Rödgröna politiken..en såpa utan slut

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 09:28