Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
DMustaine
Redvictory
F.I.S.T
Secrist
Thors
9 posters

Jag vill jobba - var är jobben!

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Jag vill jobba - var är jobben! - Sida 3 Empty Sv: Jag vill jobba - var är jobben!

Inlägg  F.I.S.T 2010-01-22, 16:40

Secrist skrev:Nä du Secrist, du slingrar dig för att du är utan svar oftast.

Tja, vad vill du att man ska svara på påstenden som alliansen är giriga, ondskefulla och djävulens hantlangare som bara ljuger och bedrar. Suck.... Rolling Eyes

Det går liksom inte att föra en seriös debatt när vänstern ligger på den nivån.

Av det du påstår att det påstås där så har jag inte sagt något av dem. men skriver under på giriga...

Det enda du godkänner som bra debattnivå, och som DU tycker är värdigt att bemöta på ett bra sätt (vilket är din ursäkt för att få fortsöätta one-lina) är när man tycker som Alliansen...

I got news for U ... Det är fritt att tycka annorlunda än Alliansen och Secrist
    '
    Smile
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Jag vill jobba - var är jobben! - Sida 3 Empty Debatt

Inlägg  Secrist 2010-01-22, 16:50

Det enda du godkänner som bra debattnivå, och som DU tycker är värdigt att bemöta på ett bra sätt (vilket är din ursäkt för att få fortsöätta one-lina) är när man tycker som Alliansen...

Inte det minsta. Jag har tidigare sagt att jag varken tror eller hoppas att Vänsterpartiet ramlar ur riksdagen eftersom det stärker demokratin att olika åsikter förs fram. Av samma anledning har även Sd rätt att göra sin röst hörd. Man behöver inte gilla dem eller rösta på dem. Men när det till och med förs fram åsikter att de ska förbjudas då blir jag rädd. Då naggar man på demokratins fundament.

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 09:16