DMustaine skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Vänstern har verkligen inget tålamod med alliansen. Alla positiva effekter ska komma NU!!! Annars idiotförklaras hela reformen. Ja, jag kan ju hålla det i minnet om de rödgröna skulle vinna valet. Då jäklar ska ni få se på kritik!
Då? ditt hat mot Rödgröna har ju alltid hörts! så det blir ju ingen skillnad!
Du blir sämre och sämre debattör för varje dag som går Secrist! det är inte bra att gå omkring med en sån bitterhet som du gör! Nej du är bitter det märks på ditt sätt att skriva! det är bara att ställa in sig på att ditt Allianspack får pallra sig ut ur Rosenbad i höst!
Den var rolig för ofta när jag ser dina inlägg så är de fulla av bitterhet! Du kommer inte i närheten av secrist när det gäller debatt! Du projicerar dina egna tillkortakommanden det är uppenbart!
Secrist bra på debatt ??
... jag skulle oxå kunna skicka in hundra undvikande one-liners utan att svara på det som skrivs, men väljer att inte göra det...
Nä det är inte riktigt så debatter ser ut!!
RV bitter ?? ... det vet jag inte, men det finns många i dagens samhälle som har rätt att vara förbannade, i synnerhet på omänsklig politik...