+4
Redvictory
MartinLindgren
Regndrottning
RedCloud
8 posters
2010 valår....
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 2
Sv: 2010 valår....
Hahahaha!
Snygg vändning, RC!
Snygg vändning, RC!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Så är det, nu är vi här, ingen dålig start heller, alla vi rödgröna går nu in i valåret 2010 med stort hopp och vind i seglen!
Förhoppningsvis gäller det även acbladet/forum, att det får leva vidare!
God Fortsättning! Red Cloud!
Förhoppningsvis gäller det även acbladet/forum, att det får leva vidare!
God Fortsättning! Red Cloud!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 4
Jag hoppas verkligen vi kan fortsätta debattera här! jag läste att corven varit här och skrivit en massa skit igår! hon kan hålla till på sitt skitforum Testaren tillsammans med Trollen tycker jag! här är hon INTE Admin!
Jag ska verkligen följa valåret och påverka så in i h-e för att högernazzarna skall jagas bort från Rosenbad!
Jag ska verkligen följa valåret och påverka så in i h-e för att högernazzarna skall jagas bort från Rosenbad!
- Inlägg 5
Det vet du RedViktory, valkampen började dag ett efter att kalliansen tog över, så snart går vi rödgröna ut på upploppet?
Vi rödgröna tar ju inga fångar, valtåget går förhoppnings rakt fram utan att stanna innan slutstationen i september nu i år!
Alliansanhängare som kommer till insikt får hoppa på i farten för vårt tåg är ju rödgrönt!
Vi rödgröna tar ju inga fångar, valtåget går förhoppnings rakt fram utan att stanna innan slutstationen i september nu i år!
Alliansanhängare som kommer till insikt får hoppa på i farten för vårt tåg är ju rödgrönt!
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 6
Redvictory skrev:Jag hoppas verkligen vi kan fortsätta debattera här! jag läste att corven varit här och skrivit en massa skit igår! hon kan hålla till på sitt skitforum Testaren tillsammans med Trollen tycker jag! här är hon INTE Admin!
Äh... lägg av. Corven har bra, sakliga åsikter och är en sansad person. Så, hon är välkommen. Corven är mer saklig och sund än vad jag är och alla vet att jag är 'perfekt'..
Inte nog med detta... Corven är en bra Admin!! Jag gillar henne!
Mona Sahlin- Antal inlägg : 241
- Inlägg 7
Ni mår bra av era lögner och hets?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 8
Valår brukar väl ofta vara ett enda långt fiskande i grumligt vattenRedCloud skrev:
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 9
Valår brukar väl ofta vara ett enda långt fiskande i grumligt vatten
Med mycket fläsk på kroken brukar man få napp....
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 10
Förmodligen inte i de muslimska stadsdelarna.RedCloud skrev:Valår brukar väl ofta vara ett enda långt fiskande i grumligt vatten
Med mycket fläsk på kroken brukar man få napp....
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 11
Redvictory skrev:Jag hoppas verkligen vi kan fortsätta debattera här! jag läste att corven varit här och skrivit en massa skit igår! hon kan hålla till på sitt skitforum Testaren tillsammans med Trollen tycker jag! här är hon INTE Admin!
---------------------
Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 01:31, ändrad totalt 1 gång
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 12
blueheaven skrev:Redvictory skrev:Jag hoppas verkligen vi kan fortsätta debattera här! jag läste att corven varit här och skrivit en massa skit igår! hon kan hålla till på sitt skitforum Testaren tillsammans med Trollen tycker jag! här är hon INTE Admin!
Vad jag kan se så är det enbart du som skriver en massa skit och det ständigt du är en urusel person rv blanda inte in corven i din skitkastning!
Du kan hålla till på corvens skitforum B-H här tillför du inget men där...
- Inlägg 13
Det är ju bara gå in på Ämnesfri ventilation och läsa Blueheavens alster där om corven och Testaren!
Men numera har kappan vänt i vinden, så nu sitter Blueheaven/Combuster på Testaren och snackar skit om acbladet!
Så Blueheaven ska nog inte surra så mycket skit själv?
Men nu avsåg ju den här tråden valåret 2010!
Men visst tillför Blueheaven något,för när han är här så håller sig dom här Clownn:2 och ass:et sig borta, alltid något!
Men numera har kappan vänt i vinden, så nu sitter Blueheaven/Combuster på Testaren och snackar skit om acbladet!
Men visst tillför Blueheaven något,för när han är här så håller sig dom här Clownn:2 och ass:et sig borta, alltid något!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 14
MartinLindgren skrev:Det är ju bara gå in på Ämnesfri ventilation och läsa Blueheavens alster där om corven och Testaren!
´------------
Senast ändrad av blueheaven den 2010-01-13, 01:32, ändrad totalt 1 gång
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 15
Ur den aspekten borde varje år vara valår RC, eller ja, t o m så borde varje år användas till att göra livsvillkoren drägligare för våra utrotningshotade medorganismer...