sjunga nationalsången på skolavslutningar samt förbjuda
besök i kyrkor m.m gör bara att främlingsfientliga grupper
får lättare att rekrytera nya medlemmar.
RedCloud skrev:Därför att det var ett par SD föräldrar som tvingade klassen att göra det under mycket hotfulla omständigheter.
lazy skrev:Undrar hur många ggr jag måste klistra in den här.
.
-Vi har varit tydliga, säger statsminister Fredrik Reinfeldt (m) till TT, vår partistyrelse har tagit ett dokument där det framgår att vi inte i några sammanhang skall regera med deras stöd.
End of the endless diskussion?
smilet skrev:Hörde när SD:s ungdomsförbund sjöng snapsvisan om Olof Palme.Måste helt enkelt vara bortskämda glin som inte fått lära sig vett och etikett.
Värst för dom själva,visar ju bara var någonstanns de har sin politisk ideologi, bland brunskjortorna med koppel och en liten löjlig Chaplin mustasch under näsan.
Jimmy Åkesson var också med och sjöng.
Allt enl. Kaliber på sr.se
kanaljen skrev:smilet skrev:Hörde när SD:s ungdomsförbund sjöng snapsvisan om Olof Palme.Måste helt enkelt vara bortskämda glin som inte fått lära sig vett och etikett.
Värst för dom själva,visar ju bara var någonstanns de har sin politisk ideologi, bland brunskjortorna med koppel och en liten löjlig Chaplin mustasch under näsan.
Jimmy Åkesson var också med och sjöng.
Allt enl. Kaliber på sr.se
Det där är en gammal MUF visa, som är en nidvisa över ett misslyckat polisarbete. Har egentligen ingenting med SD att göra annat än att dom tagit över visan till SD. Jag har ingenting emot att partier granskas, men då ska alla partier granskas på lika vilkor dvs med dold mikrofon och dold kamera. Du gör dig bara löjlig om du tror att vänsterfolk är bättre människor. Skärp dig!
RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
KickTheRasist skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
Nej sant Red jag har följt hans och din inlägg på AB , och säger så här :
1. Dina inlägg är något som har fullt relevans och en djupt människovärde absolut och du för ju en stort Elóge från min hjärta och syne!!
2. Kanaljen Orangutang visar enbart hat mot invandrare och även Svenskar på grund av att Finne som han är har en så jävla miserabel liv!! comprende amigo ??
MVH
//KTR
kanaljen skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
Jo, det skulle jag göra. Jag har förövrigt träffat dom alla. Helt vanliga killar och tjejer, inte mer fel på dom än på dig. Jag har även träffat kommunisten Lars Ohly vid ett tillfälle, social som jag är så kunde jag prata även med honom.
kanaljen skrev:KickTheRasist skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
Nej sant Red jag har följt hans och din inlägg på AB , och säger så här :
1. Dina inlägg är något som har fullt relevans och en djupt människovärde absolut och du för ju en stort Elóge från min hjärta och syne!!
2. Kanaljen Orangutang visar enbart hat mot invandrare och även Svenskar på grund av att Finne som han är har en så jävla miserabel liv!! comprende amigo ??
MVH
//KTR
Bludder bludder, bludder, bludder, bludder............ Var inte så rasse, Kick
Infra skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
SD är de gamla nazisterna i slips och kavaj. Pollerade bakom ett tunt klager fernissa skall de nu förföra den svenska arbetarklassen. Hoppas att de misslyckas den här gången också.
men en olycka kommer sällan ensam (tänkte på M och Reinfeldt).
Infra skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
SD är de gamla nazisterna i slips och kavaj. Pollerade bakom ett tunt klager fernissa skall de nu förföra den svenska arbetarklassen. Hoppas att de misslyckas den här gången också.
kanaljen skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
Jag tycker det är på tiden att lämna 2:a väldskriget. Att bry sig om sitt land är aldrig nazism eller rasism eller främlingsfientligt eller...... Jag tror det skulle vara bra för sverige om det rådande systemet av att tilldela kränkande tillmälen samt hota människor bara för att dom inte tänker "rätt", fick sig en knäck.
KickTheRasist skrev:kanaljen skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
Jag tycker det är på tiden att lämna 2:a väldskriget. Att bry sig om sitt land är aldrig nazism eller rasism eller främlingsfientligt eller...... Jag tror det skulle vara bra för sverige om det rådande systemet av att tilldela kränkande tillmälen samt hota människor bara för att dom inte tänker "rätt", fick sig en knäck.
Ja och skapa lite arbetsläger som Aushwitz till exempel
kanaljen skrev:KickTheRasist skrev:kanaljen skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
Är Gulag bättre?
KickTheRasist skrev:kanaljen skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
RedCloud skrev:" att förbjuda elever att sjunga nationalsången på skolavslutningar samt förbjuda besök i kyrkor "
SD-skrönor för att spä på främlingsfientligheten
Dock lever vi i ett sekulariserat Sverige, och skolavslutningar SKA inte ske i kyrkan. Punkt.
"Varför är det inte ok att bära svenska landslagströjan på skolfoton?"
Därför att det var ett par SD föräldrar som tvingade klassen att göra det under mycket hotfulla omständigheter.
R.O.F.L skrev:kanaljen skrev:KickTheRasist skrev:kanaljen skrev:Infra skrev:RedCloud skrev:KickTheRasist, Kanaljen skulle inte ens erkänna att SD var ett rasse/nasse-parti om så Jimmie Åkesson uppträdde med stövlar, koppel och armbindel.
Är Gulag bättre?
Vad vet vänstern om Gulag....Inte ett skit!!!!