Secrist skrev:Hets mot folkgrupp...... de sjuka !!! Bland annat
Är det fel att hjälpa folk?
Nej det är just därför de bör be om ursäkt Husmark och compani
Redvictory skrev:Är de bortstädade trollen en folkgrupp?
råttan III skrev:Redvictory skrev:Är de bortstädade trollen en folkgrupp?
Är åsiktsförtryckare en folkgrupp?
Secrist skrev:Snarare förtrycka de ---> REGERINGEN...
Om du tror att en ny regering skulle radikalt ändra sjukförsäkringsreglerna så lär du bli grymt besviken.
råttan III skrev:Det roliga är att rv som hyllar den rödgröna röran inte ens vet vad de har för politik.
Secrist skrev:Sitter du inne med info eller har din fantasigenerator tuffat igång?
Nä, men jag lyssnar på debatten. Med jämna mellanrum så poppar det upp mer realistiska inlägg från framförallt socialdemokraterna. Man märker att de vill tona ner förhoppningarna om stora förändringar vid ett eventuellt maktskifte. Skulle de vinna valet så kommer ju frågan att hamna i deras knä och då går det inte att leva på gammalt alliansgnäll. Då är det den bistra verkligheten som måste konfronteras.
Secrist skrev:Fast Mona kan ju inte bedriva en politik som går på tvärs mot det hon tror på.
Secrist skrev:Det har ju sossarna gjort konstant sen Palme... Snarare så skulle de gå tillbaka till VAD DE TROR PÅ.
He, he... undrar om martin ställer upp på den beskrivningen av Socialdemokraterna.
råttan III skrev:Vad tror de på? Åsiktsförtryck?
Secrist skrev:Jag är inte Martin...
Jag bara skrattad lite vid den tanken.
marxisten skrev:R.O.F.L skrev:Är homosexuella en folkgrupp?
Enligt mig är det en sexuallitet, men i lagens mening räknas de som folkgrupp.
Amerikaner undrarj ag dock om man kan säga folkgrupp om.
De har olika religion, etniskt ursprung etc. så om de är en folkgrupp då är det en ytterst heterogen sådan.
F.I.S.T skrev:råttan III skrev:Vad tror de på? Åsiktsförtryck?
Fel tråd igen råttan... din bitterhet över admin finns flera andra trådar till
R.O.F.L skrev:marxisten skrev:R.O.F.L skrev:Är homosexuella en folkgrupp?
Enligt mig är det en sexuallitet, men i lagens mening räknas de som folkgrupp.
Amerikaner undrarj ag dock om man kan säga folkgrupp om.
De har olika religion, etniskt ursprung etc. så om de är en folkgrupp då är det en ytterst heterogen sådan.
För övrigt håller du med Grapenholt och hans motion om att utvisa alla amerikaner?