Jag skall till söder på nyår, kan jag bjuda på en drink någonstans????
+3
KickTheRasist
berralarzon
Sossar ee lata
7 posters
Martin!!.........
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 2
Sv: Martin!!.........
Sossar ee lata skrev:Jag skall till söder på nyår, kan jag bjuda på en drink någonstans????
Gå och sköt om din familj fyllskalle.
//berra
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 3
Martin för jag följa me ??
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 4
Låter frestande, stadsdelen är iallafall helt i min anda,
Men det tål att tänka på!
Men vilket som, S-ee-L gör nyår på söder,det tar sig, bättre plats att gå in i det nya året finns inte!
Men det tål att tänka på!
Men vilket som, S-ee-L gör nyår på söder,det tar sig, bättre plats att gå in i det nya året finns inte!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
KTR vill me för att spöa mig... men ack så fel han har!!! jag har vart med om saker han skulle kissa på sig för så han kan vara hemma.....glöm han och låt mig bjuda på en grogg.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 6
Sossar ee lata skrev:KTR vill me för att spöa mig... men ack så fel han har!!! jag har vart med om saker han skulle kissa på sig för så han kan vara hemma.....glöm han och låt mig bjuda på en grogg.
Fyllskalle inlägg tretiotvå från sel. Snäpp upp dig nu.
//berra
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
ja kan pg.a den sura lirare du är bjuda dig och en polare på mat och dricka på söder, varför inte exet som var sjuk!! säg var ni vill äta så degar jag, inte på grund av att jag vill visa att kan utan pg.a att jag kan just nu!! ......som sagt...ktr har inte en susning om vem jag är och jag skter i vem han är, men du har sagt att livet vart tufft för dig? sen vet jag inte om det stämmer?? jag bjuder dig och en polare på middag med mat och dricka på nyår någonstan på söder, jag står för mitt ord, firas nyår på kvarnen? men oooooom det nu skulle ske så finns det ett krav!!!! du ska fortsätta jiddra med mig här!!!. ps, håller alltid mitt ord!!!! tillskillnad mot sådana som KTR med patetiska kamphundar, vilsna små pojkar......
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 8
Sossar ee lata skrev:ja kan pg.a den sura lirare du är bjuda dig och en polare på mat och dricka på söder, varför inte exet som var sjuk!! säg var ni vill äta så degar jag, inte på grund av att jag vill visa att kan utan pg.a att jag kan just nu!! ......som sagt...ktr har inte en susning om vem jag är och jag skter i vem han är, men du har sagt att livet vart tufft för dig? sen vet jag inte om det stämmer?? jag bjuder dig och en polare på middag med mat och dricka på nyår någonstan på söder, jag står för mitt ord, firas nyår på kvarnen? men oooooom det nu skulle ske så finns det ett krav!!!! du ska fortsätta jiddra med mig här!!!. ps, håller alltid mitt ord!!!! tillskillnad mot sådana som KTR med patetiska kamphundar, vilsna små pojkar......
Vem sa att jag vill spöa dig du kanske får enbart ett "kram" som du kommer aldrig någonsin att glömma så länge du lever i alla fall ...
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 9
Sossar ee lata skrev:KTR vill me för att spöa mig... men ack så fel han har!!! jag har vart med om saker han skulle kissa på sig för så han kan vara hemma.....glöm han och låt mig bjuda på en grogg.
Jag tror snarare att KTR vill hjälpa Martin när det är dags för som man säger, att "byta" på dig... Annars tvingas ju Martin att göra det skitgörat själv!
Senast ändrad av marxisten den 2009-12-26, 04:50, ändrad totalt 2 gånger
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 10
berralarzon skrev:Sossar ee lata skrev:Jag skall till söder på nyår, kan jag bjuda på en drink någonstans????
Gå och sköt om din familj fyllskalle.
//berra
Kan han inte, de har han redan tömt.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 11
Sossar ee lata skrev:Jag skall till söder på nyår, kan jag bjuda på en drink någonstans????
Nu lämnar du Martin i fred säger jag dig bara din knölföda.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 12
Du gör nog klokt i att stanna hemma i Danderyd på nyår.
Vad skall du hit och göra? Du vet väl att här på Söder
käkar vi djursholmare till frukost?
RedAssVictory- Antal inlägg : 206
- Inlägg 13
Infra skrev:Sossar ee lata skrev:Jag skall till söder på nyår, kan jag bjuda på en drink någonstans????
Nu lämnar du Martin i fred säger jag dig bara din knölföda.
Lämna röda martin ifred annars stänger vi av dig !
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 14
Suck...? Forumförstöraren redassviktory fortsätter dum förklara sig själv,
Namnkapare, smutskastare, och garanterat polare, med trippeln Mr.Blue, Clownen och testarens Combuster!
Vad säger man till en smutskastare så här i jultider,
God Skitfortsättning & Gott Nytt Skitår kanske?
För smutskastning och skit går väl hand i hand?
Namnkapare, smutskastare, och garanterat polare, med trippeln Mr.Blue, Clownen och testarens Combuster!
Vad säger man till en smutskastare så här i jultider,
God Skitfortsättning & Gott Nytt Skitår kanske?
För smutskastning och skit går väl hand i hand?