2 posters
Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv!
Susz X- Antal inlägg : 6327
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Men så är det inte, vet ju bara vilka mängder av krav som ställs på oss för att få bo,
Själv flyttade jag in här där jag bor, 23 december 2005, så idag julafton börjar jag mitt 5:år, med dom tvåkvalåren innan lägenheten har jag varit på gång 7 år nu,
Innan dess krävdes köldskador och kallbrand som följd, för att jag kunde börja två kvalår, har inte ett enda misstag på vägen med hyror eller störningar, så har jag inget första kontrakt än, värdarna är stenhårda!
Många hemlösa klarar inte av den långa vägen, och då ser vi hur det kan gå, bara senaste veckan har ju minst20 hemlösa frysit i ihjäl runt oss i Polen ocn nu häromdagen två stycken i Danmark!
Här i sverige föranleder en ihjälfrysen hemlös inte ens en notis i media!
Själv flyttade jag in här där jag bor, 23 december 2005, så idag julafton börjar jag mitt 5:år, med dom tvåkvalåren innan lägenheten har jag varit på gång 7 år nu,
Innan dess krävdes köldskador och kallbrand som följd, för att jag kunde börja två kvalår, har inte ett enda misstag på vägen med hyror eller störningar, så har jag inget första kontrakt än, värdarna är stenhårda!
Många hemlösa klarar inte av den långa vägen, och då ser vi hur det kan gå, bara senaste veckan har ju minst20 hemlösa frysit i ihjäl runt oss i Polen ocn nu häromdagen två stycken i Danmark!
Här i sverige föranleder en ihjälfrysen hemlös inte ens en notis i media!
Susz X- Antal inlägg : 6327
Sant Martin- DÄRFÖR bildas opponion på FaceBook..med drivande personer i spetsen. Ju fler vi är
-och erfarna människor som själva varit utsatta är en oerhörd tillgång i strävan tillsammans här..
De har hakat på efter dig med att sätta på ljuset i media oxå..
Så snöbollen är i rullning..och växer. Häng på vettja..
Facebook är bra annars oxå- kanonbra!
-och erfarna människor som själva varit utsatta är en oerhörd tillgång i strävan tillsammans här..
De har hakat på efter dig med att sätta på ljuset i media oxå..
Så snöbollen är i rullning..och växer. Häng på vettja..
Facebook är bra annars oxå- kanonbra!
Sponsored content