Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv! Empty Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv!

    Inlägg  Susz X 2009-12-24, 04:27

    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv! Empty Sv: Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-24, 11:21

    Men så är det inte, vet ju bara vilka mängder av krav som ställs på oss för att få bo,
    Själv flyttade jag in här där jag bor, 23 december 2005, så idag julafton börjar jag mitt 5:år, med dom tvåkvalåren innan lägenheten har jag varit på gång 7 år nu,

    Innan dess krävdes köldskador och kallbrand som följd, för att jag kunde börja två kvalår, har inte ett enda misstag på vägen med hyror eller störningar, så har jag inget första kontrakt än, värdarna är stenhårda!

    Många hemlösa klarar inte av den långa vägen, och då ser vi hur det kan gå, bara senaste veckan har ju minst20 hemlösa frysit i ihjäl runt oss i Polen ocn nu häromdagen två stycken i Danmark!

    Här i sverige föranleder en ihjälfrysen hemlös inte ens en notis i media!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv! Empty Sv: Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv!

    Inlägg  Susz X 2009-12-24, 19:04

    Sant Martin- DÄRFÖR bildas opponion på FaceBook..med drivande personer i spetsen. Ju fler vi är
    -och erfarna människor som själva varit utsatta är en oerhörd tillgång i strävan tillsammans här..
    De har hakat på efter dig med att sätta på ljuset i media oxå..
    Så snöbollen är i rullning..och växer. Häng på vettja..
    Facebook är bra annars oxå- kanonbra!

    Sponsored content


    Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv! Empty Sv: Stoppa hemlösheten - alla ska ha rätt till tak över huvudet och drägliga liv!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 04:30