Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
berralarzon
Sossar ee lata
6 posters

Ingen lågkonjuktur......

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Ingen lågkonjuktur...... Empty Ingen lågkonjuktur......

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-22, 18:12

ser man i Täby centrum!! har vart där idag för att julhandla det sista, och det var kaos!!! alla positiva och glada, det blev en jullunch med ett par vänner, man ser ljusning i ekonomin så 2010 blir ett glatt år för oss alla, valet blir Alliansseger, det kommer visa sig att ärlighet lönar sig, Alliansne vann senast och har infriat sin politik och det kommer svensken gilla, så glad jul nu alla!!! ryck upp er lite små vänstertroll som sitter och tjurar cheers cheers cheers
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Ingen lågkonjuktur...... Empty Sv: Ingen lågkonjuktur......

Inlägg  berralarzon 2009-12-22, 18:20

Sossar ee lata skrev:ser man i Täby centrum!! har vart där idag för att julhandla det sista, och det var kaos!!! alla positiva och glada, det blev en jullunch med ett par vänner, man ser ljusning i ekonomin så 2010 blir ett glatt år för oss alla, valet blir Alliansseger, det kommer visa sig att ärlighet lönar sig, Alliansne vann senast och har infriat sin politik och det kommer svensken gilla, så glad jul nu alla!!! ryck upp er lite små vänstertroll som sitter och tjurar cheers cheers cheers
    Och sen vakna du?
    //berra
    uhmm!!! förresten hur var det nu med din inbetalade kyrkoskatt ska du smita undan frågan i vanlig ordning.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-12-22, 19:41

Sossar ee lata skrev:ser man i Täby centrum!! har vart där idag för att julhandla det sista, och det var kaos!!! alla positiva och glada, det blev en jullunch med ett par vänner, man ser ljusning i ekonomin så 2010 blir ett glatt år för oss alla, valet blir Alliansseger, det kommer visa sig att ärlighet lönar sig, Alliansne vann senast och har infriat sin politik och det kommer svensken gilla, så glad jul nu alla!!! ryck upp er lite små vänstertroll som sitter och tjurar cheers cheers cheers

Dream on Wink
    F.I.S.T.
    F.I.S.T.

Antal inlägg : 12

Inlägg  F.I.S.T. 2009-12-22, 19:43

Drömmer gör vi Röda !

Om ett Sverige fritt från den nazistiska allianzen !

Alla ska bli röda så alla kan lida lika mycket !
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-12-22, 21:52

theward skrev:

Dream on Wink

I Täby centrum är det full rusch, skrivs det..... Jag undrar vad medelinkomsten är i Täby? Wink

queen
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-12-22, 22:01

Såg du till Bruno? han brukar ju åka runt på parkeringen (Ifyllan) Very Happy

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Ingen lågkonjuktur...... Empty ojojojoj nu vakna de små griniga sossarna

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-22, 22:36

inkomsten i Täby är inte så värst hög, finns bättre komuner......Täby börjar alvarligt talat bli lite invarderat av diverse inte välkomna personer.....
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-12-22, 23:24

Sossar ee lata skrev:inkomsten i Täby är inte så värst hög, finns bättre komuner......Täby börjar alvarligt talat bli lite invarderat av diverse inte välkomna personer.....

Ändå bor du kvar du är alltså inte utkastad än, konstigt du är ju så korkad så en tvåa i sumpan torde vara din adress.
    btw vad betalar du i kyrkoskatt?
    //berra
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Ingen lågkonjuktur...... Empty Berra lilla, du klanka då jämt ner på andra

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-22, 23:29

jag bor inte i Täby, jag bor i Danderyd. och by the way, här kommer kyrksiffrorna än en gång, har dem framför mig nu!! kyrkoavgift 0,820% varav begravningsavgift 0,090%, totalt 3668:- har jag betalt 2008, då kan ju du som är duktig räkna ut min lön cheers nästa år kan du inte fråga för jag har gått ur kyrkan, snälla Berra är du nöjd nu????? postnummer 18265 har jag
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-12-22, 23:39

Sossar ee lata skrev:jag bor inte i Täby, jag bor i Danderyd. och by the way, här kommer kyrksiffrorna än en gång, har dem framför mig nu!! kyrkoavgift 0,820% varav begravningsavgift 0,090%, totalt 3668:- har jag betalt 2008, då kan ju du som är duktig räkna ut min lön cheers nästa år kan du inte fråga för jag har gått ur kyrkan, snälla Berra är du nöjd nu????? postnummer 18265 har jag

Småpengar och så gnäller du på invandringen du bidrar ju inte ett pilleskit i detta samhälle.
    Kom igen när du bor i Stocksund lillpöjk.
    //berra
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Ingen lågkonjuktur...... Empty eeehhhh

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-22, 23:48

vad är det med stocksund???
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Ingen lågkonjuktur...... Empty Vad betalar du då Berra?

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-22, 23:49

visa var jag har sagt att jag bidrar med mer än jag gör? hur mycket tjänar jag då Berra????
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-12-22, 23:57

Sossar ee lata skrev:visa var jag har sagt att jag bidrar med mer än jag gör? hur mycket tjänar jag då Berra????

Jävligt lite för att utge sig som du gör.
    //berra
    Du hamnar i avd myglare som så många andra skrävlare.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Ingen lågkonjuktur...... Empty Man skall inte tjäna mer som inkomst

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 00:00

blir bara skatt då du vet Wink
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Ingen lågkonjuktur...... Empty men du då Berra som inet tjänar någonting

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 00:01

och bara lever på andra, vad skall man kalla dig??
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-12-23, 00:20

Sossar ee lata skrev:och bara lever på andra, vad skall man kalla dig??

Medmänsklig är skillnaden mellan dig och mig, jag gnäller inte och ynkar inte som du gör lillpöjk.
    //berra

Jag loggar inte in från Thai när jag är där och häver mig som du gör!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Ingen lågkonjuktur...... Empty vad svamlar du om??

Inlägg  Sossar ee lata 2009-12-23, 00:39

du påstod att jag bidrar med småslantar, då är frågan! vad bidrar du med?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 09:16