Sniperace 2009-12-25, 14:41
Dao skrev:Sniper
"nävisst, och på samma sätt ska man inte låta nasseextremisterna föra de andra nazisternas talan, väldigt många av dem gör ju aldrig en människa något förnär?"Vad har det med ämnet att göra över huvud taget?"men fortfarande så firar een största delen TROENDE muslimer INTE julen..."Det har du ingen aning om! Dina länkar påvisar inte detta..."men visst vill du utmåla den stora gruppen troende som extremister så är det väl upp till dig!!"Öhhh... Saknar du argument igen, Sniper..? Att hitta på saker om mina åsikter tycks vara din utväg i alla debatter numera..."jo, du klistar en etikett på en människa för att denne kommer från ett land där islam praktiseras, men om denna är ateist, eller troende buddist, så blir han ändå i dina ögon MUSLIM..."Jag klistrar inte etiketter på någon, vilket antagligen är den största skillnaden mellan dig och mig..."jag själv och väldigt många andra..."Äääälskar sådana ointelligenta argument!!!!
Typ: "Hundra biljoner flugor kan inte ha fel - ät skit!!!"
Återkom när du vill hålla dig till sakfrågan i debatten!
Muslimer firar Jesus födelse, fast det är ingen stor grej för dem - mestadels...Teologiskt kan det finnas invändningar, vilket även vårt firande gör för många...
Börjar du bli desperat?
enligt dig kvittar det om jag hittar tuseltals eller hundratusentals imamer och islamska företrädare som säger att en muslim ska inte fira jul, det är mao bara DIN åsikt som duger
Nåväl, vad en anse har med frågan att göra, jo OM man inte skata fram extremisterna inom olika rörelser, så är det ju samma med nasserörelsen, skulle de vara annorlunda i hjärnan än alla andra?
de är människor de också, där finns fanatiker, där finns utövande, och sådana som bara har åsikterna men inte på någotrt sätt stör andra människor... att jag sedan anser nazismen förkastlig är tydligen fel eftersom man inte ska rätta sig efter extremisterna
JAg vet inte vilka källor du har, men mina källor ÄR de som kallas muslimer i det svenska samhället, de talar samstämmigt om att julen är inget de firar, mer än att de är lediga, de tar inte in gran, de ger inte julklappar eller gör något av detta mer än njuter av ledigheten, eller menar du att ledigheten i sig är julfirande?
sedan angående intelligens, så ser jag inte dina argument mycket bättre, så kanske kulle vi ta varandra i hand?
så fortfarande, jag vidhåller att TROENDE muslimer INTE firar jul, vill du påstå annat så får du vök göra det så mycket du vill. Jag bryr mig inte mycket