Lätt 20 inlägg från martin om en liten undersökning. Antingen är martin rätt så djupt involverad i den rödgröna röran eller så lever han ett så trist liv att opinionsundersökningar blir ett ljus i mörkret...
5 posters
martin kan inte sluta jiddra om scb
RedCloud- Antal inlägg : 23039
om en liten undersökning.
En av de STÖRRE opinionsundersökningarna.
Du har ju fel i princip varje inlägg du gör nu för tiden råttan.
Känns det inte l-i-t-e besvärande ?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Äsch Kronråttan är nog bara på väg ut ur garderoben,efter som han förnekar det mesta så blånekar han ju till att vara en Gayråtta också!
Varför flänger han annars mig i baken varje dag, sen är ju Gayråttan så jävla irriterad på att mina trådar verkar överleva så sen en vecka tillbaks har han börjat göra som här, starta en ny svarstråd på det mesta som jag säger!
Samtidigt så låter ju inte Gayråttan direkt överlycklig över SCB mätningen härom dagen?
Men å´andra sidan är ju råttuslingen korkad, så vad annat och vänta sig från honom?
Hmmm...?
Menar den korkade råttan att SCB "jiddrar" när dom presenterar sin mätning?
Eller är det bara jag som gör det som citerar mätningen?
Se upp råttan så du inte hamnar på någon strykarkatts julbord, dom struntar nog i att du är korkad?
Varför flänger han annars mig i baken varje dag, sen är ju Gayråttan så jävla irriterad på att mina trådar verkar överleva så sen en vecka tillbaks har han börjat göra som här, starta en ny svarstråd på det mesta som jag säger!
Samtidigt så låter ju inte Gayråttan direkt överlycklig över SCB mätningen härom dagen?
Men å´andra sidan är ju råttuslingen korkad, så vad annat och vänta sig från honom?
Hmmm...?
Menar den korkade råttan att SCB "jiddrar" när dom presenterar sin mätning?
Eller är det bara jag som gör det som citerar mätningen?
Se upp råttan så du inte hamnar på någon strykarkatts julbord, dom struntar nog i att du är korkad?
Ja du Kronråttan,här kommer lite mer Luciajidder,
Scb i torsdag,
50,0% - 42,5% = ett avstånd på 7,5%
Sifo idag, söndag,
52,2% - 40,8% = ett avstånd på 11,4%
Det blir bara bättre, så här innan julhelgen!
Scb i torsdag,
Sifo idag, söndag,
Redclown- Antal inlägg : 312
råttan. skrev:Lätt 20 inlägg från martin om en liten undersökning. Antingen är martin rätt så djupt involverad i den rödgröna röran eller så lever han ett så trist liv att opinionsundersökningar blir ett ljus i mörkret...
Mitt stalltips är att martin tillhör staben på sveavägen 68!
Suck...? ditt tips Dumclown är inte värt mer än något annat du säger, men visst är det hedrande, då mitt mål länge varit att att inte känna mig som tvåa längre!
martin7lindgren skrev:Suck...? ditt tips Dumclown är inte värt mer än något annat du säger, men visst är det hedrande, då mitt mål länge varit att att inte känna mig som tvåa längre!
Hedrande?
Att sitta på sveavägen 68 och ljuga ihop en historia att i propagandasyfte utge sig för att vara något annat än den man är?
Ja du Dumclown...?
Du ska nog vara glad att du inte vet vilken Dumclown du är?
Du ska nog vara glad att du inte vet vilken Dumclown du är?
råttan.- Antal inlägg : 4318
Jag är inte helt säker på att martin sitter på Sveavägen 68. Men jag är rätt säker på att han har starka kopplingar till deras nätverk som sprider dumpropaganda på alla forum de kommer åt.
- Inlägg 10
Sv: martin kan inte sluta jiddra om scb
råttan. skrev:Jag är inte helt säker på att martin sitter på Sveavägen 68. Men jag är rätt säker på att han har starka kopplingar till deras nätverk som sprider dumpropaganda på alla forum de kommer åt.
Det är nog troligt men indirekt så jobbar han ju för sveavägen 68 i vilket fall som helst.
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 11
råttan. skrev:Jag är inte helt säker på att martin sitter på Sveavägen 68. Men jag är rätt säker på att han har starka kopplingar till deras nätverk som sprider dumpropaganda på alla forum de kommer åt.
Det krävs en likasinnad för att se det.......
Alltså antar jag att du är en sådan högerdito
ps nåt sådant "vänsternätverk", finns inte... iaf inte här eller på nåt annat forum jag varit inne på
Däremot står det utom rimlig tvivel att flera av er på högerkanten..både hör ihop med varandra och medvetet sprider lögner och propaganda..
Frågan är hur ni öht står ut med er själva??
- Inlägg 12
theward skrev:råttan. skrev:Jag är inte helt säker på att martin sitter på Sveavägen 68. Men jag är rätt säker på att han har starka kopplingar till deras nätverk som sprider dumpropaganda på alla forum de kommer åt.
Det krävs en likasinnad för att se det.......
Alltså antar jag att du är en sådan högerdito
ps nåt sådant "vänsternätverk", finns inte... iaf inte här eller på nåt annat forum jag varit inne på
Däremot står det utom rimlig tvivel att flera av er på högerkanten..både hör ihop med varandra och medvetet sprider lögner och propaganda..
Frågan är hur ni öht står ut med er själva??
Hur vet du att sådana vänsternätverk inte finns?
Det är varken första eller sista gången detta har uppdagats, snarare regel än undantag!
- Inlägg 13
Självklart finns sådana nätverk.
- Inlägg 14
råttan. skrev:Självklart finns sådana nätverk.
Eftersom jag samtalar med de flesta vänster och normala högerdebattörer via PM i detta forum vet jag att det inte finns några sådana "nätverk"
Ni är verkligen "far out"
- Inlägg 15
råttan. skrev:Självklart finns sådana nätverk.
Enda "nätverket" är diverse protestlistor som skrivs på mot hur sjuka behandlas av alliansen
- Inlägg 16
Troligare är att du är seg i kolan.
- Inlägg 17
En sak kan jag säga Kronråttan,visst är 56 år martin kantstött och väderbiten efter alla livets prövningar, men pallet har jag kvar, i fullgott skick?
Men så har jag aldrig plaskat runt nere i pottan som du, med kallsupar och annat farligt?
För den pottcocktail du plaskar omkring i vill man ju inte smaka på!
Men så har jag aldrig plaskat runt nere i pottan som du, med kallsupar och annat farligt?
För den pottcocktail du plaskar omkring i vill man ju inte smaka på!
- Inlägg 18
martin7lindgren skrev:Ja du Kronråttan,här kommer lite mer Luciajidder,
Scb i torsdag,
Sifo idag, söndag,
LÄS OCH NJUT KRONRÅTTAN, Trevlig Lucia och Glad Jul på dig med! Men passa dig för katten bara,för katten tycker väl korkad råtta smakar som alla andra råttor
- Inlägg 19
I höst är det val. Denna lilla undersökning är glömd långt innan dess.
» NYA SIFFROR/OPINION...!
» Det här är bara början på skattechockerna som kommer drabba de med mindre pengar och de på landsbyggden....
» Bye Bye Mona!!!!
» Lyckan Seel, lyckan...
» Var på IKEA idag 12.00 för att köpa kontorsmöbler, trodde det skulle vara lugnt, men oj vad fel jag hade, hela IKEA var fullt med feta......
» Det här är bara början på skattechockerna som kommer drabba de med mindre pengar och de på landsbyggden....
» Bye Bye Mona!!!!
» Lyckan Seel, lyckan...
» Var på IKEA idag 12.00 för att köpa kontorsmöbler, trodde det skulle vara lugnt, men oj vad fel jag hade, hela IKEA var fullt med feta......