Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

martin kan inte sluta jiddra om scb

råttan.

Antal inlägg : 4318

martin kan inte sluta jiddra om scb Empty martin kan inte sluta jiddra om scb

Inlägg  råttan. 2009-12-12, 19:40

Lätt 20 inlägg från martin om en liten undersökning. Antingen är martin rätt så djupt involverad i den rödgröna röran eller så lever han ett så trist liv att opinionsundersökningar blir ett ljus i mörkret...
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

martin kan inte sluta jiddra om scb Empty Sv: martin kan inte sluta jiddra om scb

Inlägg  RedCloud 2009-12-12, 19:52

om en liten undersökning.

En av de STÖRRE opinionsundersökningarna.

Du har ju fel i princip varje inlägg du gör nu för tiden råttan.
    Känns det inte l-i-t-e besvärande ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

martin kan inte sluta jiddra om scb Empty Sv: martin kan inte sluta jiddra om scb

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-12, 21:09

Äsch Kronråttan är nog bara på väg ut ur garderoben,efter som han förnekar det mesta så blånekar han ju till att vara en Gayråtta också!

Varför flänger han annars mig i baken varje dag, sen är ju Gayråttan så jävla irriterad på att mina trådar verkar överleva så sen en vecka tillbaks har han börjat göra som här, starta en ny svarstråd på det mesta som jag säger! No

Samtidigt så låter ju inte Gayråttan direkt överlycklig över SCB mätningen härom dagen? No

Men å´andra sidan är ju råttuslingen korkad, så vad annat och vänta sig från honom?

Hmmm...? scratch
    Menar den korkade råttan att SCB "jiddrar" när dom presenterar sin mätning?
    Eller är det bara jag som gör det som citerar mätningen?
    Se upp råttan så du inte hamnar på någon strykarkatts julbord, dom struntar nog i att du är korkad?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-13, 13:18

Ja du Kronråttan,här kommer lite mer Luciajidder,

Scb i torsdag
    ,

50,0% - 42,5% = ett avstånd på 7,5%

Sifo idag, söndag,

52,2% - 40,8% = ett avstånd på 11,4%

Det blir bara bättre, så här innan julhelgen!
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

Inlägg  Redclown 2009-12-13, 14:06

råttan. skrev:Lätt 20 inlägg från martin om en liten undersökning. Antingen är martin rätt så djupt involverad i den rödgröna röran eller så lever han ett så trist liv att opinionsundersökningar blir ett ljus i mörkret...

Mitt stalltips är att martin tillhör staben på sveavägen 68! Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-13, 14:10

Suck...? ditt tips Dumclown är inte värt mer än något annat du säger, men visst är det hedrande, då mitt mål länge varit att att inte känna mig som tvåa längre!
    Redclown
    Redclown

Inlägg  Redclown 2009-12-13, 14:22

martin7lindgren skrev:Suck...? ditt tips Dumclown är inte värt mer än något annat du säger, men visst är det hedrande, då mitt mål länge varit att att inte känna mig som tvåa längre!

Hedrande?

Att sitta på sveavägen 68 och ljuga ihop en historia att i propagandasyfte utge sig för att vara något annat än den man är?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-13, 14:56

Ja du Dumclown...?

Du ska nog vara glad att du inte vet vilken Dumclown du är?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-12-13, 16:31

Jag är inte helt säker på att martin sitter på Sveavägen 68. Men jag är rätt säker på att han har starka kopplingar till deras nätverk som sprider dumpropaganda på alla forum de kommer åt.
    Redclown
    Redclown

Inlägg  Redclown 2009-12-13, 16:35

råttan. skrev:Jag är inte helt säker på att martin sitter på Sveavägen 68. Men jag är rätt säker på att han har starka kopplingar till deras nätverk som sprider dumpropaganda på alla forum de kommer åt.

Det är nog troligt men indirekt så jobbar han ju för sveavägen 68 i vilket fall som helst.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-12-13, 16:39

råttan. skrev:Jag är inte helt säker på att martin sitter på Sveavägen 68. Men jag är rätt säker på att han har starka kopplingar till deras nätverk som sprider dumpropaganda på alla forum de kommer åt.

Det krävs en likasinnad för att se det.......

Alltså antar jag att du är en sådan högerdito Wink

ps nåt sådant "vänsternätverk", finns inte... iaf inte här eller på nåt annat forum jag varit inne på

Däremot står det utom rimlig tvivel att flera av er på högerkanten..både hör ihop med varandra och medvetet sprider lögner och propaganda..

Frågan är hur ni öht står ut med er själva??
    Redclown
    Redclown

Inlägg  Redclown 2009-12-13, 16:41

theward skrev:

Det krävs en likasinnad för att se det.......

Alltså antar jag att du är en sådan högerdito Wink

ps nåt sådant "vänsternätverk", finns inte... iaf inte här eller på nåt annat forum jag varit inne på

Däremot står det utom rimlig tvivel att flera av er på högerkanten..både hör ihop med varandra och medvetet sprider lögner och propaganda..

Frågan är hur ni öht står ut med er själva??

Hur vet du att sådana vänsternätverk inte finns?

Det är varken första eller sista gången detta har uppdagats, snarare regel än undantag!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-12-13, 22:46

Självklart finns sådana nätverk.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-12-13, 23:14

råttan. skrev:Självklart finns sådana nätverk.

Eftersom jag samtalar med de flesta vänster och normala högerdebattörer via PM i detta forum vet jag att det inte finns några sådana "nätverk"

Ni är verkligen "far out"
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-12-13, 23:15

råttan. skrev:Självklart finns sådana nätverk.

Enda "nätverket" är diverse protestlistor som skrivs på mot hur sjuka behandlas av alliansen
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-12-13, 23:21

Troligare är att du är seg i kolan.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-13, 23:44

En sak kan jag säga Kronråttan,visst är 56 år martin kantstött och väderbiten efter alla livets prövningar, men pallet har jag kvar, i fullgott skick?

Men så har jag aldrig plaskat runt nere i pottan som du, med kallsupar och annat farligt?
    För den pottcocktail du plaskar omkring i vill man ju inte smaka på! No
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-13, 23:47

martin7lindgren skrev:Ja du Kronråttan,här kommer lite mer Luciajidder,

Scb i torsdag
    ,

50,0% - 42,5% = ett avstånd på 7,5%

Sifo idag, söndag,

52,2% - 40,8% = ett avstånd på 11,4%

Det blir bara bättre, så här innan julhelgen!

LÄS OCH NJUT KRONRÅTTAN, Trevlig Lucia och Glad Jul på dig med! Men passa dig för katten bara,för katten tycker väl korkad råtta smakar som alla andra råttor santa
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-12-14, 00:18

I höst är det val. Denna lilla undersökning är glömd långt innan dess.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 23:27