När rödgröna utförsäkrade 20.000 på våren och sommaren 2006
Hur tänkte ni när ni ändå röstade på rödgrönas svek?
Blåfront skrev:15 som läst men inte vågar svara?
berralarzon skrev:Blåfront skrev:15 som läst men inte vågar svara?
Räcker det om jag skriver att du är helt och hållet hjärnskadad då blåfront, tappad som nyfödd osv osv..
//berra
PajasNassen skrev:den som är korkad är du som stödjer rödingar som utförsäkrade 20.000
Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:15 som läst men inte vågar svara?
Räcker det om jag skriver att du är helt och hållet hjärnskadad då blåfront, tappad som nyfödd osv osv..
//berra
den som är korkad är du som stödjer rödingar som utförsäkrade 20.000
hur resonerar du?
RedCloud skrev:PajasNassen skrev:den som är korkad är du som stödjer rödingar som utförsäkrade 20.000
Då måste alltså den som stöder blåingar som utförsäkrar 50.000 vara mer än dubbelt så korkad ?
hur resonerar du?
RedCloud skrev:"För det är ingen som blir utförsäkrad"
: 42
Hoppas det hjälper.
Blåfront skrev:När rödgröna utförsäkrade 20.000 på våren och sommaren 2006
Blåfront skrev:20.000 utförsäkrades sista halvåret med göran innan valet 2006
Detta är sossar för fina att ERKÄNNA
Och DET gör dom till jävla HYCKLARE!
Moderaterna sänker skatten så att det inte behövs så höga bidrag. Det är bra för folket och landet.F.I.S.T skrev:Blåfront skrev:20.000 utförsäkrades sista halvåret med göran innan valet 2006
Detta är sossar för fina att ERKÄNNA
Och DET gör dom till jävla HYCKLARE!
????? ... läste du inte ens mitt el DAOs inlägg, eller kände du bara för att återupprepa det du redan sagt.
Jag har då inte förnekat Sossarnas nedrustning, jag var starkt kritiskt, och jävligt förbannad redan då ... och då på G.Persson.....
Däremot så verkar du tycka Sossarnas "svek" på 20.000 utförsäkrade vara större än Alliansens på 50.000....
och som vanligt på detta forum är det fokusförflyttning till det som hände 2002 -2006... för att slippa kritiken mot NUVARANDE regering, som är sju resor värre i nedrustningen av trygghetssystemen