Redvictory skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Så m.a.o så är Blåfront ett av era "fejknick?" Tack för den.
Hur drog den slutsatsen?
Titta på svaren.
Nu får du förklara lazy?
+4
Redvictory
lazy
RedCloud
Blåfront
8 posters
Veroinca Palm vill INTE att sjuka återgå till sjukförsäkring
lazy- Antal inlägg : 12772
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Så m.a.o så är Blåfront ett av era "fejknick?" Tack för den.
Hur drog den slutsatsen?
Titta på svaren.
Nu får du förklara lazy?
Jag förstår inte vad du menar, Lazy...
lazy- Antal inlägg : 12772
Regndrottning skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Så m.a.o så är Blåfront ett av era "fejknick?" Tack för den.
Hur drog den slutsatsen?
Titta på svaren.
Nu får du förklara lazy?
Trodde jag inte heller även om jag hade högre tankar om dej RD.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Så m.a.o så är Blåfront ett av era "fejknick?" Tack för den.
Hur drog den slutsatsen?
Titta på svaren.
Nu får du förklara lazy?
Du talar i gåtor lazy! klarspråk efterlyses!
theward- Antal inlägg : 6709
lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Så m.a.o så är Blåfront ett av era "fejknick?" Tack för den.
Hur drog den slutsatsen?
Titta på svaren.
Nu får du förklara lazy?
ja, vi som är lite mer åt vänster ska ju vara rena "moder theresa typer"...
Men de kraven ställs inte på resten....tydligen
ps jag har inte speciellt höga tankar om någon från höger...
Det har varit lite för mkt underligheter och skit för att jag ska ha det
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Hur drog den slutsatsen?
Titta på svaren.
Nu får du förklara lazy?
Jag tror lazy menade att hon hade högertankar om dig Regndrottning!
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Redvictory skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Redvictory skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Så m.a.o så är Blåfront ett av era "fejknick?" Tack för den.
Hur drog den slutsatsen?
Titta på svaren.
Nu får du förklara lazy?
Jag tror lazy menade att hon hade högertankar om dig Regndrottning!
Okej... kanske det...
Jag har inte susning på vad Lazy menade med att blåfjant skulle vara en fejk nick... Och jag förstår inte på vad hon baserar den slutsatsen....
Och trots att vänsterfolk har i regel, mer empati för utsatta så kan även vi tröttna. Till slut tryter empatin när folk inte vill ta åt sig av det som skrivs, inte ta åt sig av fakta och totalt vägrar lära sig något nytt! Men, jag har altid haft svårt för rena idioter.
Däremot visar vänsterhalvan av politiken mer empati för de utsatta än högerhalvan. Mina påhopp på blåfjant är däremot inte politiska, de är personliga!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 33
Empati
Däremot visar vänsterhalvan av politiken mer empati för de utsatta än högerhalvan.
Nja, empatin verkar mest bottna i en diskussion om nivån på bidrag. Det kan ju rimligen inte vara det enda som är intressant?
Nja, empatin verkar mest bottna i en diskussion om nivån på bidrag. Det kan ju rimligen inte vara det enda som är intressant?
» Jonas Gardell vill inte ha sänkt skatt på bekostnad av sjuka
» Svenska lagar, nej dom följer vi inte! får vi inte som vi vill så tar vi till våld
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» Nya sjukreglerna: Skillnaden för de sjuka: De behöver inte längre tigga till sig alla pengar
» Veronica Palm har skrämt tiotusentals sjuka!!
» Svenska lagar, nej dom följer vi inte! får vi inte som vi vill så tar vi till våld
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» Nya sjukreglerna: Skillnaden för de sjuka: De behöver inte längre tigga till sig alla pengar
» Veronica Palm har skrämt tiotusentals sjuka!!