Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

martin jiddrar vidare

råttan.

Antal inlägg : 4318

martin jiddrar vidare Empty martin jiddrar vidare

Inlägg  råttan. 2009-12-07, 02:36

Den här gången är det sjukförsäkringen han ojar sig över. Tydligen ska Alliansen lätta på sjukskrivningsreglerna som tillämpats lite väl hårt utifrån de riktlinjer regeringen Proppmätt drog upp. Nu går martin i taket över detta p.g.a att nån fåntratt till jurist som själv lever på att processa mot fk satt igång ett gnälldrev. Man baxnar inför sådana sväljare.
    Redclown
    Redclown

Antal inlägg : 312

martin jiddrar vidare Empty Sv: martin jiddrar vidare

Inlägg  Redclown 2009-12-07, 02:40

Maken till toblerone-snaskande jidderpelle är svår att finna, var det 175kg han vägde?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-07, 03:11

Jaha väger jag 175 kilo nu, jajisses?

Kronråttan & Clownen vet fan inte vad jiddra är för något, men skulle jag få för mig, lovar jag att kunna bjuda< in fårskallarna på en vända dom aldrig glömmer?

Sen en sak till, två små tuttifruttis som rådisen & Clownen duger inte till att få mig i gungning,

Hade jag varit kannibal skulle ni ligga på mitt julbord griljerade och glaserade med varsitt äpple i truten, istället för julskinkan, varsin ros i baken skulle ni också få båda två!

MEN VEM FAN VILL HA SKIT PÅ BORDET I JUL?

Sen ser man hur Kronråttan har mig bakom pannbenet för jämnan, två nosa Martin i baken trådar på samma dag! Wink
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-12-07, 07:28

råttan. skrev:Den här gången är det sjukförsäkringen han ojar sig över. Tydligen ska Alliansen lätta på sjukskrivningsreglerna som tillämpats lite väl hårt utifrån de riktlinjer regeringen Proppmätt drog upp. Nu går martin i taket över detta p.g.a att nån fåntratt till jurist som själv lever på att processa mot fk satt igång ett gnälldrev. Man baxnar inför sådana sväljare.

Denna trådstart visar följande..

1 vad lite du öht vet om sjukförsäkrinen

2 vad mkt du tror dig veta

3 att du tror att folk ljuger när de säger att sjukförsälringen är helt åt helvete

4 att du tror att de som som nekas sjukskivning och/eller blir utförsäkrade är "lata och tärande".Dvs du tar all kritik som gnäll.....

5 att du verkligen har en sjukligt"upphakning" mot Martin som person

6 vad ytterst lite du vet/kan eller förstår hur det är att vara kroniskt sjuk, handikappad mm

7 men framförallt visar det vilken arrogant,ignorant och korkad skitstövel du är och det visar också att du är urtypen av en av de där "korkade" svenskarna du anklagar andra för att vara.
    För du är en som följer efter andra, i de här fallet har du följt din högerväners usla forumtaktik till fullo och blivit en sämre person med tiden
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-12-07, 09:29

theward skrev:
    råttan. skrev:Den här gången är det sjukförsäkringen han ojar sig över. Tydligen ska Alliansen lätta på sjukskrivningsreglerna som tillämpats lite väl hårt utifrån de riktlinjer regeringen Proppmätt drog upp. Nu går martin i taket över detta p.g.a att nån fåntratt till jurist som själv lever på att processa mot fk satt igång ett gnälldrev. Man baxnar inför sådana sväljare.

3 att du tror att folk ljuger när de säger att sjukförsälringen är helt åt helvete

4 att du tror att de som som nekas sjukskivning och/eller blir utförsäkrade är "lata och tärande".Dvs du tar all kritik som gnäll.....

6 vad ytterst lite du vet/kan eller förstår hur det är att vara kroniskt sjuk, handikappad mm

7 men framförallt visar det vilken arrogant,ignorant och korkad skitstövel du är och det visar också att du är urtypen av en av de där "korkade" svenskarna du anklagar andra för att vara.
    För du är en som följer efter andra, i de här fallet har du följt din högerväners usla forumtaktik till fullo och blivit en sämre person med tiden

Håller med till 100%
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-12-07, 10:04

Redvictory skrev:
    theward skrev:

Håller med till 100%

Jag noterar att ni inte hade något att invända i sak.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-07, 12:26

Suck...? Man undrar ju vad Kronråttan ser hos mig,jag är ju för tusan kille,
    Märkligt vilket intresse Kronråttan visar för min bak?

Menar verkligen råttuslingen att det inte är ett jätteproblem när nu alliansen förpassar så många som 17.000 ut ur sjukförsäkringen varav många troligtvis inte kommer få någon inkomst i januari,

Hur ska alla dom kunna betala hyror o.s.v,men vi vet ju vad Rådisen tjatat i flera år nu om dom tärande, lata bidragslyftarna!

Skulle inte förvåna mig om rådisen har en pannlugg och liten minimustach under nosen?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-12-08, 22:58

martin gör precis som trådnamnet indikerar...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:40