Den här gången är det sjukförsäkringen han ojar sig över. Tydligen ska Alliansen lätta på sjukskrivningsreglerna som tillämpats lite väl hårt utifrån de riktlinjer regeringen Proppmätt drog upp. Nu går martin i taket över detta p.g.a att nån fåntratt till jurist som själv lever på att processa mot fk satt igång ett gnälldrev. Man baxnar inför sådana sväljare.
5 posters
martin jiddrar vidare
Redclown- Antal inlägg : 312
- Inlägg 2
Sv: martin jiddrar vidare
Maken till toblerone-snaskande jidderpelle är svår att finna, var det 175kg han vägde?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Jaha väger jag 175 kilo nu, jajisses?
Kronråttan & Clownen vet fan inte vad jiddra är för något, men skulle jag få för mig, lovar jag att kunna bjuda< in fårskallarna på en vända dom aldrig glömmer?
Sen en sak till, två små tuttifruttis som rådisen & Clownen duger inte till att få mig i gungning,
Hade jag varit kannibal skulle ni ligga på mitt julbord griljerade och glaserade med varsitt äpple i truten, istället för julskinkan, varsin ros i baken skulle ni också få båda två!
MEN VEM FAN VILL HA SKIT PÅ BORDET I JUL?
Sen ser man hur Kronråttan har mig bakom pannbenet för jämnan, två nosa Martin i baken trådar på samma dag!
Kronråttan & Clownen vet fan inte vad jiddra är för något, men skulle jag få för mig, lovar jag att kunna bjuda< in fårskallarna på en vända dom aldrig glömmer?
Sen en sak till, två små tuttifruttis som rådisen & Clownen duger inte till att få mig i gungning,
Hade jag varit kannibal skulle ni ligga på mitt julbord griljerade och glaserade med varsitt äpple i truten, istället för julskinkan, varsin ros i baken skulle ni också få båda två!
MEN VEM FAN VILL HA SKIT PÅ BORDET I JUL?
Sen ser man hur Kronråttan har mig bakom pannbenet för jämnan, två nosa Martin i baken trådar på samma dag!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 4
råttan. skrev:Den här gången är det sjukförsäkringen han ojar sig över. Tydligen ska Alliansen lätta på sjukskrivningsreglerna som tillämpats lite väl hårt utifrån de riktlinjer regeringen Proppmätt drog upp. Nu går martin i taket över detta p.g.a att nån fåntratt till jurist som själv lever på att processa mot fk satt igång ett gnälldrev. Man baxnar inför sådana sväljare.
Denna trådstart visar följande..
1 vad lite du öht vet om sjukförsäkrinen
2 vad mkt du tror dig veta
3 att du tror att folk ljuger när de säger att sjukförsälringen är helt åt helvete
4 att du tror att de som som nekas sjukskivning och/eller blir utförsäkrade är "lata och tärande".Dvs du tar all kritik som gnäll.....
5 att du verkligen har en sjukligt"upphakning" mot Martin som person
6 vad ytterst lite du vet/kan eller förstår hur det är att vara kroniskt sjuk, handikappad mm
7 men framförallt visar det vilken arrogant,ignorant och korkad skitstövel du är och det visar också att du är urtypen av en av de där "korkade" svenskarna du anklagar andra för att vara.
För du är en som följer efter andra, i de här fallet har du följt din högerväners usla forumtaktik till fullo och blivit en sämre person med tiden
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 5
theward skrev:råttan. skrev:Den här gången är det sjukförsäkringen han ojar sig över. Tydligen ska Alliansen lätta på sjukskrivningsreglerna som tillämpats lite väl hårt utifrån de riktlinjer regeringen Proppmätt drog upp. Nu går martin i taket över detta p.g.a att nån fåntratt till jurist som själv lever på att processa mot fk satt igång ett gnälldrev. Man baxnar inför sådana sväljare.
3 att du tror att folk ljuger när de säger att sjukförsälringen är helt åt helvete
4 att du tror att de som som nekas sjukskivning och/eller blir utförsäkrade är "lata och tärande".Dvs du tar all kritik som gnäll.....
6 vad ytterst lite du vet/kan eller förstår hur det är att vara kroniskt sjuk, handikappad mm
7 men framförallt visar det vilken arrogant,ignorant och korkad skitstövel du är och det visar också att du är urtypen av en av de där "korkade" svenskarna du anklagar andra för att vara.
För du är en som följer efter andra, i de här fallet har du följt din högerväners usla forumtaktik till fullo och blivit en sämre person med tiden
Håller med till 100%
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 6
Redvictory skrev:theward skrev:råttan. skrev:Den här gången är det sjukförsäkringen han ojar sig över. Tydligen ska Alliansen lätta på sjukskrivningsreglerna som tillämpats lite väl hårt utifrån de riktlinjer regeringen Proppmätt drog upp. Nu går martin i taket över detta p.g.a att nån fåntratt till jurist som själv lever på att processa mot fk satt igång ett gnälldrev. Man baxnar inför sådana sväljare.
Håller med till 100%
Jag noterar att ni inte hade något att invända i sak.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 7
Suck...? Man undrar ju vad Kronråttan ser hos mig,jag är ju för tusan kille,
Märkligt vilket intresse Kronråttan visar för min bak?
Menar verkligen råttuslingen att det inte är ett jätteproblem när nu alliansen förpassar så många som 17.000 ut ur sjukförsäkringen varav många troligtvis inte kommer få någon inkomst i januari,
Hur ska alla dom kunna betala hyror o.s.v,men vi vet ju vad Rådisen tjatat i flera år nu om dom tärande, lata bidragslyftarna!
Skulle inte förvåna mig om rådisen har en pannlugg och liten minimustach under nosen?
Märkligt vilket intresse Kronråttan visar för min bak?
Menar verkligen råttuslingen att det inte är ett jätteproblem när nu alliansen förpassar så många som 17.000 ut ur sjukförsäkringen varav många troligtvis inte kommer få någon inkomst i januari,
Hur ska alla dom kunna betala hyror o.s.v,men vi vet ju vad Rådisen tjatat i flera år nu om dom tärande, lata bidragslyftarna!
Skulle inte förvåna mig om rådisen har en pannlugg och liten minimustach under nosen?
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 8
martin gör precis som trådnamnet indikerar...