Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc om detta?

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc  om detta? Empty Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc om detta?

Inlägg  Sossar ee lata 2010-09-20, 10:03

Sosseriet är kört! och sd in, vem hade rätt???????
    pompoo

Antal inlägg : 13

Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc  om detta? Empty Det handlar inte om vem har rätt

Inlägg  pompoo 2010-09-20, 10:28

Allianssen använder sig av människans girighet.."du får 100kr mer i månaden med våran skattesänkningspolitik" -men dom talar inte om för dig att dom samtidigt höjer avgifterna,bensinskatten, hyrorna, momsen,räntorna, och att dom med stor sannorlighet kommer i nästa mandatperioden också sälja företaget där du jobbar i till kina. Ännu värre blir det för dig om du skulle bli sjuk....att SD kom in i riksdagen beror på misslyckat invandringspolitik som länge har upprörd många.En missnöjesparti för dom som är trötta både på allianssen och vänsterblocket.
    Jag röstade på sossarna både i kommunal och landstingsvalet,för att deras politik i sin helhet är mer human och rättvisare än allianssens.
    Gällande SD: Jag gillar inte alls deras politik- men jag tror,som jag skrev redan 2 år sen hit i forumet- vi kanske behöver SD för att röra om grytan, och få andra partierna både i höger och vänster verkligen ändra politiken så att det blir bra för alla som bor i sverige.Vi kan inte bara ha en block för fattiga och en annan för rika som det har varit nu.
    Det hinner att hända en hel del i framtiden- närmaste fyra åren...sen är det dags för en rödgrön regering.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc  om detta? Empty Sv: Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc om detta?

Inlägg  F.I.S.T 2010-09-20, 10:32

Vad har förnedringsnicket att säga om att spammet slutade när Alliansen vann...

Var det kanske rent utav högerspam affraid
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc  om detta? Empty Sv: Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc om detta?

Inlägg  Kakmonstret 2010-09-20, 11:52

Jag har hört att Röde Rolf fick en hjärnblödning och nu befinner sig på Falu lasarett.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2010-09-20, 13:43

pompoo skrev:Allianssen använder sig av människans girighet.."du får 100kr mer i månaden med våran skattesänkningspolitik" -men dom talar inte om för dig att dom samtidigt höjer avgifterna,bensinskatten, hyrorna, momsen,räntorna, och att dom med stor sannorlighet kommer i nästa mandatperioden också sälja företaget där du jobbar i till kina. Ännu värre blir det för dig om du skulle bli sjuk....att SD kom in i riksdagen beror på misslyckat invandringspolitik som länge har upprörd många.En missnöjesparti för dom som är trötta både på allianssen och vänsterblocket.
    Jag röstade på sossarna både i kommunal och landstingsvalet,för att deras politik i sin helhet är mer human och rättvisare än allianssens.
    Gällande SD: Jag gillar inte alls deras politik- men jag tror,som jag skrev redan 2 år sen hit i forumet- vi kanske behöver SD för att röra om grytan, och få andra partierna både i höger och vänster verkligen ändra politiken så att det blir bra för alla som bor i sverige.Vi kan inte bara ha en block för fattiga och en annan för rika som det har varit nu.
    Det hinner att hända en hel del i framtiden- närmaste fyra åren...sen är det dags för en rödgrön regering.

100 kr ???

Funderat på att köpa en miniräknare för 9.95 istället för att inbilla dig att du kan räkna i huvet ?Smile

Och lät det inte exakt likadant för 4 år sen, alla vänster sa att ,
    " 2010 är det rödgrönt..."

Nä, Sverige är numera ett borgerligt land, sosseriet får väl försöka anpassa sig om man kan, vänstern bryr vi oss inte om, de är för alltid marginaliserade.

Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-09-20, 13:45, ändrad totalt 1 gång
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2010-09-20, 13:44

Kakmonstret skrev:Jag har hört att Röde Rolf fick en hjärnblödning och nu befinner sig på Falu lasarett.

Illa, det lär ju finnas alltför gott om plats för blödningen hos Rolf.....
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2010-09-20, 13:50

RedMentalCase skrev:
    Kakmonstret skrev:Jag har hört att Röde Rolf fick en hjärnblödning och nu befinner sig på Falu lasarett.

Illa, det lär ju finnas alltför gott om plats för blödningen hos Rolf.....

De lär pröva en ny metod att fylla skallen hans med frigolit Smile

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 08:42