Sosseriet är kört! och sd in, vem hade rätt???????
5 posters
Vad säger Red Cloud, Red V, etc etc om detta?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
pompoo- Antal inlägg : 13
- Inlägg 2
Det handlar inte om vem har rätt
Allianssen använder sig av människans girighet.."du får 100kr mer i månaden med våran skattesänkningspolitik" -men dom talar inte om för dig att dom samtidigt höjer avgifterna,bensinskatten, hyrorna, momsen,räntorna, och att dom med stor sannorlighet kommer i nästa mandatperioden också sälja företaget där du jobbar i till kina. Ännu värre blir det för dig om du skulle bli sjuk....att SD kom in i riksdagen beror på misslyckat invandringspolitik som länge har upprörd många.En missnöjesparti för dom som är trötta både på allianssen och vänsterblocket.
Jag röstade på sossarna både i kommunal och landstingsvalet,för att deras politik i sin helhet är mer human och rättvisare än allianssens.
Gällande SD: Jag gillar inte alls deras politik- men jag tror,som jag skrev redan 2 år sen hit i forumet- vi kanske behöver SD för att röra om grytan, och få andra partierna både i höger och vänster verkligen ändra politiken så att det blir bra för alla som bor i sverige.Vi kan inte bara ha en block för fattiga och en annan för rika som det har varit nu.
Det hinner att hända en hel del i framtiden- närmaste fyra åren...sen är det dags för en rödgrön regering.
Jag röstade på sossarna både i kommunal och landstingsvalet,för att deras politik i sin helhet är mer human och rättvisare än allianssens.
Gällande SD: Jag gillar inte alls deras politik- men jag tror,som jag skrev redan 2 år sen hit i forumet- vi kanske behöver SD för att röra om grytan, och få andra partierna både i höger och vänster verkligen ändra politiken så att det blir bra för alla som bor i sverige.Vi kan inte bara ha en block för fattiga och en annan för rika som det har varit nu.
Det hinner att hända en hel del i framtiden- närmaste fyra åren...sen är det dags för en rödgrön regering.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Vad har förnedringsnicket att säga om att spammet slutade när Alliansen vann...
Var det kanske rent utav högerspam
Var det kanske rent utav högerspam
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Jag har hört att Röde Rolf fick en hjärnblödning och nu befinner sig på Falu lasarett.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
pompoo skrev:Allianssen använder sig av människans girighet.."du får 100kr mer i månaden med våran skattesänkningspolitik" -men dom talar inte om för dig att dom samtidigt höjer avgifterna,bensinskatten, hyrorna, momsen,räntorna, och att dom med stor sannorlighet kommer i nästa mandatperioden också sälja företaget där du jobbar i till kina. Ännu värre blir det för dig om du skulle bli sjuk....att SD kom in i riksdagen beror på misslyckat invandringspolitik som länge har upprörd många.En missnöjesparti för dom som är trötta både på allianssen och vänsterblocket.
100 kr ???
Funderat på att köpa en miniräknare för 9.95 istället för att inbilla dig att du kan räkna i huvet ?
Och lät det inte exakt likadant för 4 år sen, alla vänster sa att ,
" 2010 är det rödgrönt..."
Nä, Sverige är numera ett borgerligt land, sosseriet får väl försöka anpassa sig om man kan, vänstern bryr vi oss inte om, de är för alltid marginaliserade.
Senast ändrad av RedMentalCase den 2010-09-20, 13:45, ändrad totalt 1 gång
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Kakmonstret skrev:Jag har hört att Röde Rolf fick en hjärnblödning och nu befinner sig på Falu lasarett.
Illa, det lär ju finnas alltför gott om plats för blödningen hos Rolf.....
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
RedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Jag har hört att Röde Rolf fick en hjärnblödning och nu befinner sig på Falu lasarett.
Illa, det lär ju finnas alltför gott om plats för blödningen hos Rolf.....
De lär pröva en ny metod att fylla skallen hans med frigolit