martin7lindgren skrev:Vadå den sortens snack? jag har varit mycket i Tensta, Rinkeby,Husby och Akalla,
Har aldrig sett dom områdena stå i brand som womanlover vill framställa?
Har du gjort det Sniper,har du överhuvudtaget varit där själv?
Jag kommer också mycket väl ihåg hur det såg ut när jag växte upp, innan ens ett spadtag var taget därute?
jag HAR varit I rosengård, herrgården, jag har varit mycket i Gårdsten, hammarkullen, runt hela hisingsområdet, Bergsjön osv (jag bodde i fem år i Gbg)
vad jag menar är att det vore en fruktansvärd tillfällighet att just du skulle vara på plats just när branden/bränderna sker....
tillbringa en månad dygnet runt så kanske du ser det, OM du befinner dig på rätt plats vid rätt tidpunkt.
jag HAR sett brand i rosengård..... just av tillfällighet att jag råkade köra förbi just då....
innebär då det att de ALLTID sker respektive hela tiden?
på samma sätt innebär det INTE att det ALDRIG brinner där pga att DU inte sett det, detta har många andra sett och vidinerats genom media, eller det är bara lögner opch hollywoodfabricerade händelser?
jag minns också hur rosengård såg ut på tidigt 70-tal, och hur det ser ut idag, jag vet hur Rosengårdsbor SJÄLVA ser på saken, jag köpte en HUND av en vietnamesisk rosengårdsbo, han var villig att leverera hunden UTANFÖR rosengård just för att jag skulle slippa åka in dit, men jag valde ändå att komma HEM till honom och köpa hunden, hans egen kommentar var att hade han INTE haft sin bostad där skulle han aldrig åkt dit frivilligt, och han skulle flytta ut så fort han kunde.
Men fortfarande gäller att vi måste tillsammans med våra vänner invandrarna ta tag i problemet och stoppa denna lilla klick som förstör så för alla bra de andra invandrarna som sköter sig....