Dao skrev:
Dock är mer soldater, amerikanska eller svenska, något som i längden blir en bra lösning!
????????
Vet du inte vilken fot du skall stå på längre?
Dao skrev:
Dock är mer soldater, amerikanska eller svenska, något som i längden blir en bra lösning!
Redclown skrev:Dao skrev:
????????
Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:
????????
Har stått på samma fot hela tiden. Kan kanske bero på annat att du vinglar och har synfel!!!
Håller mig till den synpunkten som är vanlig bland militära experter och mellanösternkännare, jag...
Vad utgår du ifrån, clown?
Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:
????????
Har stått på samma fot hela tiden. Kan kanske bero på annat att du vinglar och har synfel!!!
Håller mig till den synpunkten som är vanlig bland militära experter och mellanösternkännare, jag...
Vad utgår du ifrån, clown?
Så du tycker att fler soldater är en bra lösning nu då?
DMustaine skrev:Ni puffar på tok för mkt majja...
DMustaine skrev:formsvackan skrev:Juli 2011 låter en aning tidigt. Vi får väl se, men jag tvivlar på detta. Jag anser att det riktiga hade varit att börja dra tillbaka befintliga trupper, inte att skicka dit mer.DMustaine skrev:President Barack Obama sänder 30000 ytterligare soldater till Afghanistan. Nato lovar att sända 5000. Det verkar som om pipelinen åter är i fokus? När röret är säkrat, dvs juli 2011 börjar man dra hem sina trupper. Så ser pipelineagendan ut?
Vad har du att säga om oljan som var det primära, enligt din utsago, för insatsen i Afghanistan? Vill du göra en pudel och idiotförklara dig själv?
GustavAnder skrev:DMustaine skrev:Ni puffar på tok för mkt majja...
Kan man inte slå 2 flugor i en smäll ?
Skicka den rökande vänstern till Afghanistan, rök ut Al Qaida.
Love U2GustavAnder skrev:DMustaine skrev:formsvackan skrev:Juli 2011 låter en aning tidigt. Vi får väl se, men jag tvivlar på detta. Jag anser att det riktiga hade varit att börja dra tillbaka befintliga trupper, inte att skicka dit mer.DMustaine skrev:President Barack Obama sänder 30000 ytterligare soldater till Afghanistan. Nato lovar att sända 5000. Det verkar som om pipelinen åter är i fokus? När röret är säkrat, dvs juli 2011 börjar man dra hem sina trupper. Så ser pipelineagendan ut?
Vad har du att säga om oljan som var det primära, enligt din utsago, för insatsen i Afghanistan? Vill du göra en pudel och idiotförklara dig själv?
Foliet får nog uppfinna "Grand Danois" till sin egen pudel.
Karln är en galning.