Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Hur vore det med lite ödmjukhet och självrannsakan Dao?
Sunrise skrev:Dao skrev:lazy skrev:Dao Today at 12:52 am
Jag har jätteproblem att hylla sådant!
Bra att du erskänner! Det är starkt...
Har du? Du som verkar hylla både Castro på Cuba, Ahmadinejad i Iran och Hamas
i Gaza, betalda av ovanstående Ahmadinejad?
Var skulle jag gjort det?
Låter som en dålig bortförklaring á la BH för att försöka vända på resomenget, typ sandlådekrig "Det är DU..."
Vad gäller Kuba har jag klart sagt att det är en diktatur, och jag gillar inte denna. Däremot vill jag inte måla landet i svartvitt, då de har lyckats med mycket i kombination med det hot de står inför. Vad gäller Iran har jag aödrig skrivit ens något gott om den regimen. Vad gäller Hamas anser jag det är vktigt att gå efter de fakta som finns, istället för att demonisera dem. För gör man som du, så visar man bara att man inte är för en fredlig lösning på konflikten!
Däremot har du mörkat och minimerat Israels brott mot palestinierna, och deras omgivning, i den milda grad att du bör befinna dig i samma nivå som förintelseförnekarna. Detta TROTS att du i sällsynta fall försöker verka mer tolerant, än vad som är fallet!
Här en länk till en sida där man klart och tydligt visat skillnaden mellan Israel och palestina:
http://www.ifamericansknew.com/
De som representerar den blå stapeln är de vars brott du vill mörka och bortförklara!
Nja, de där länkarna är väl inte mer tillförlitliga än andra som läggs in här. Är det bara dina som räknas?
Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Dao skrev:Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Av dig???
Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Av dig???
Nej av alla andra som du hånar och nedvärderar i din hemmagjorda "debatt"-teknik.
Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Av dig???
Nej av alla andra som du hånar och nedvärderar i din hemmagjorda "debatt"-teknik.
Då kanske du kan lära dumma mig om hur en debatt skall gå till, Rödclown???
Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Av dig???
Nej det får du lära dig själv så som du bedriver den här är det dömt att misslyckas.
Du är inte bäst, du vet inte mest, och övriga är ej en samling oerfarna, okunniga och onda noviser som inte kommit till din visdoms höjder ännu.
Vad är ditt nästa steg i din reinkarnation, Gud fader själv?
Redclown Today at 12:24 pm
Nej det får du lära dig själv så som du bedriver den här är det dömt att misslyckas.
Du är inte bäst, du vet inte mest, och övriga är ej en samling oerfarna, okunniga och onda noviser som inte kommit till din visdoms höjder ännu.
Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Av dig???
Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Av dig???
Jag utgår från att du med detta inte tänker komma med ett inlägg i den rådande debatten... clown..!
Och det gör du liksom... aldrig...
Men de som inte tycker som du, är dumma...
Sådana typer av debattörer har vi haft länge här, så du är inget nytt...
Så, sorry... clown... du får hitta en annan att klanka ner på...
Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Dao skrev:Redclown skrev:Ser ut som signaturen Dao är ute på tunn is när han fäktar mot bättre vetande med en åsnas envishet.
Av dig???
Jag utgår från att du med detta inte tänker komma med ett inlägg i den rådande debatten... clown..!
Och det gör du liksom... aldrig...
Men de som inte tycker som du, är dumma...
Sådana typer av debattörer har vi haft länge här, så du är inget nytt...
Så, sorry... clown... du får hitta en annan att klanka ner på...
Varför skulle jag hitta någon annan att klanka ned på när det är du som skriver strunt?
Nej de som inte tycker som jag är inte dumma bara de som tycker som du.
Sunrise skrev:
Nu var ju frågan till svenskarna och inte till en kroatisk översexuell psykopat.
Sunrise skrev:
Nu var ju frågan till svenskarna och inte till en kroatisk översexuell psykopat.
Ezzlirsk skrev:Sunrise skrev:
Det är bara att ignorera denna primatiska SFI-skadade debattör. Han är en ociviliserad och barbarisk slusk som har tendens till sexuellt övergrepp. Med andra ord en indirekt skam för sitt annars välciviliserade folk.
Ezzlirsk skrev:Sunrise skrev:
Det är bara att ignorera denna primatiska SFI-skadade debattör. Han är en ociviliserad och barbarisk slusk som har tendens till sexuellt övergrepp. Med andra ord en indirekt skam för sitt annars välciviliserade folk.
Infra skrev:Herregud! Zlisk dyker upp igen. Då har det slagit runt
rejält uppe i roten hos Lazy, igen. (God - give me strength).
Sunrise skrev:Ezzlirsk skrev:Sunrise skrev:
Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Huvudet på spiken så att säga *s*
Sunrise skrev:Här kan ni titta på en film om ni vågar. Bemöt gärna också den här informationen. Vore intressant att höra hur ni ska bortförklara invasionen.
https://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
Ezzlirsk skrev:Infra skrev:Herregud! Zlisk dyker upp igen. Då har det slagit runt
rejält uppe i roten hos Lazy, igen. (God - give me strength).
Den abnormt intellektsvaga muslimen Infra fortsätter med sin rapparkalja. Tätt inpå har h'n den moralpredikande propagandisten Suss som ständigt lyser med sin komiskt s k "upplysande" agenda.
BRUN CLOWN skrev:[Den sionistiska ockupationsregeringen med bihang bör släckas ut med alla möjliga medel. Dessa kosmopoliter är en ohyra som har övelevt sig själva.