Vi har ju massinvandring? Massinvandring skapar ju jobb?
Om Trollhättan tar emot ett par tusen invandrare så skapas det ju arbetstillfällen?
Om Trollhättan tar emot ett par tusen invandrare så skapas det ju arbetstillfällen?
Blåfront skrev:Vi har ju massinvandring? Massinvandring skapar ju jobb?
Blåfront skrev:Vi har ju massinvandring? Massinvandring skapar ju jobb?
blueheaven skrev:Blåfront skrev:Vi har ju massinvandring? Massinvandring skapar ju jobb?
Du får väl sälja pizza till invandrarna då?
berralarzon skrev:Blåfront skrev:Vi har ju massinvandring? Massinvandring skapar ju jobb?
Rssisttråd nr:1089> av blåfront!
//berra
Blåfront skrev:Ju fler det kommer desto mer jobb finns det ju att söka?
Det är ju en genial lösning!
Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:Vi har ju massinvandring? Massinvandring skapar ju jobb?
Rssisttråd nr:1089> av blåfront!
//berra
Hur fan är denna tråd rastiskt?
Ju fler som kommer ju fler jobb finns det ju?
Sverige tjänar ju på massinvandringen?
Javisst, varför skulle det inte bli så ?Blåfront skrev:Vi har ju massinvandring? Massinvandring skapar ju jobb?
Det brinner redan här i miljonområderna. Finns inga jobb, undermåliga lägenheter mm mm.
RedCloud skrev:Det brinner redan här i miljonområderna. Finns inga jobb, undermåliga lägenheter mm mm.
Ananas, järpe, frossa och njut.
Borhare, snart är din saga slut.
V. Majakovski 1893 -1930
R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Det brinner redan här i miljonområderna. Finns inga jobb, undermåliga lägenheter mm mm.
Ananas, järpe, frossa och njut.
Borhare, snart är din saga slut.
V. Majakovski 1893 -1930
folkhemssverige känns väldigt avlägset........
martin7lindgren skrev:Det brinner i miljonområden, Rofl löser SAAB krisen?
Hans kompis Lillblöjfronten, gör SAAB affären till en främlingsfientlig rasistisk invandrar fråga?
Tydligen två grabbar tappade bakom ladan av storken?
Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Det brinner i miljonområden, Rofl löser SAAB krisen?
Hans kompis Lillblöjfronten, gör SAAB affären till en främlingsfientlig rasistisk invandrar fråga?
Hur i helvete är denna tråd främlingsfientlig CP IDIOT?
Jag säger ju att ju fler som kommer JU FLER JOBB FINNS DET ATT SÖKA!
HUR I HELVETE BLIR DET RASISTISKT CP?
Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Det brinner i miljonområden, Rofl löser SAAB krisen?
Hur i helvete är denna tråd främlingsfientlig CP IDIOT?
Jag säger ju att ju fler som kommer JU FLER JOBB FINNS DET ATT SÖKA!
HUR I HELVETE BLIR DET RASISTISKT CP?
asapafultruhten/gustavander är ju som raketforskare jämnfört med dig blåfront.
martin7lindgren skrev:Ja du Lillfront,på 50 talet, brukade 6 / 7 åringarna skrika cpbarn till varandra runt om i sandlådorna när det hettade till,
Fick föräldrana höra det, blev det en lektion att så fick man inte skrika till varandra!
Därför får det mig att tänka,när du än idag 2009 skriker just cp i högan sky på forumet mellan varven, något man inte hört på 50 år, så frågar jag mig, vet du vad cp är för något, och hur gammal är du?
Men eftersom jag riktar frågorna till dig Lillfronten, så förväntar jag mig inga svar?
Sen tror ju inte jag att dom kanske 8/10.000 anställda runt SAAB som svävar helt i ovisshet blir hjälptaav att få höra deppa inte nu?
Däremot hörde jag en SAAB anställd i nyheterna säga, att mest besviken var han över regeringen som sitter med armarna ikors, men alliansen är väl inte intresserade av alla dessa röster och väljare i valet 2010?