5 posters
Mona Sahlin får hjälp av media igen
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
"Från 1 maj till 20 augusti ska Socialdemokraterna genomföra den största samtalskampanjen någonsin i Sverige. Metoderna är klassiska: Dörrknackning, telefonsamtal och arbetsplatsdiskussioner."
Hur ska man veta om det är socialdemokraterna eller Jehovas vittnen? Min hund märker ingen skillnad på smaken på baken...
Hur ska man veta om det är socialdemokraterna eller Jehovas vittnen? Min hund märker ingen skillnad på smaken på baken...
Blåfront- Antal inlägg : 5440
R.O.F.L skrev:"Från 1 maj till 20 augusti ska Socialdemokraterna genomföra den största samtalskampanjen någonsin i Sverige. Metoderna är klassiska: Dörrknackning, telefonsamtal och arbetsplatsdiskussioner."
Vete fan om man hade låtit hunden bita en sosses häck?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Ärligt talat,så spelar det säkert ingen roll att din hund fattar noll, det är ju inte den som blir uppsökt?
Men stämmer utrycket sådan herre sådan hund, så är fan din jycke illa ute Rofl!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
martin7lindgren skrev:Ärligt talat,så spelar det säkert ingen roll att din hund fattar noll, det är ju inte den som blir uppsökt?
Tycker du att du suttit tillräckligt länge i skamvrån nu?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Vad du vill ha sagt med dina länkar Lillfront undrar jag?
Tycker det är ett helt godkänt nytt grepp kontakta oss väljare personligen så gott det går,
Alla väljare och röster är viktiga, ingen för liten!
Tycker det är ett helt godkänt nytt grepp kontakta oss väljare personligen så gott det går,
Alla väljare och röster är viktiga, ingen för liten!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Blåfront skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6172280.ab
Tyckte artikeln kändes bekant
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1787388/socialdemokraternas-okanda-valplan
De rödgröna får god draghjälp av Bl,a Senilmaud
Aldrig varit delaktig
- Det känns väldigt konstigt att hon markerar sin ställning så tydligt innan alla fakta är på bordet, sedan underlättar det ju inte att hennes son är anställd där, säger Kent Person, näringspolitisk talesperson för Vänsterpartiet.
Maud Olofsson försvarar sig med att hon aldrig har varit delaktig i beslutsprocessen om miljöprövningen av projektet. Men när hon i oktober intervjuades av Piteå-Tidningen sa hon:
- Jag ska göra allt för att snabba på beslutet.
Nu minns hon inte uttalandet, hävdar hon.
- Jag kan inte påminna mig det tillfället, säger hon via Håkan Lind, presschef vid näringsdepartementet.
Statsvetaren Stig-Björn Ljunggren anser att uppgifterna försätter Maud Olofsson i en besvärlig situation:
- Det tyder på väldigt dåligt omdöme och kan leda till problem, säger han.
HA,HA,HA,HA