Är inte detta höjden av orättvisa?
Hur mycket borde jag betala in till skattemyndigheten?
råttan. skrev:Har reparerat min egen bil i helgen. Arbetet skulle kostat 4000 på verkstaden. Det tog mig 10 timmar. Således "sparade" jag 400 kronor per arbetad timme. Skattefritt.
Är inte detta höjden av orättvisa?
Hur mycket borde jag betala in till skattemyndigheten?
captaincodd skrev:var det på Gunnar Strängs tid????
blueheaven skrev:Hur kommer det sig att när motståndarna säger något om vänsterpartiet så skall man läsa på V's hemsida men när det gäller det motsatta så skall man lita på vad vänstern påstår om motståndarna?
Vad säger du regnclownen du som så flitigt saluför denna ståndpunkt?
theward skrev:blueheaven skrev:Hur kommer det sig att när motståndarna säger något om vänsterpartiet så skall man läsa på V's hemsida men när det gäller det motsatta så skall man lita på vad vänstern påstår om motståndarna?
det är skillnad på lögner och fakta, det kanske du vet...???
vad jag sett är det inte många som påstår om andra eller politiken som förs som inte stämmer...
"Action is bigger than words"
råttan. skrev:theward skrev:blueheaven skrev:Hur kommer det sig att när motståndarna säger något om vänsterpartiet så skall man läsa på V's hemsida men när det gäller det motsatta så skall man lita på vad vänstern påstår om motståndarna?
det är skillnad på lögner och fakta, det kanske du vet...???
vad jag sett är det inte många som påstår om andra eller politiken som förs som inte stämmer...
"Action is bigger than words"
Och du tror man hittar fakta på vänsterpartiets hemsida? Oh my god!
råttan. skrev:När det gäller extrema partier som v och sd ska man verkligen ta det som står på hemsidan med en nypa salt.
råttan. skrev:Jag ser som sagt allvarligt på vad kommunister och sd kan ställa till med.
råttan. skrev:Alla kommunister som gömmer sig bland s och v.
martin7lindgren skrev:Frågan är ju vad du Kronråttan och dina likar kan hitta på i lönndom, finns väl inga gränser för vad särskilt du kan hitta på, för dom du kallar tärande och lata?
Ser man det så, kanske vi ska vara glada att du jobbat svart, och fått fart på din trampbil,
Så det är ju bra att du kör miljövänligt! Alltid något!