Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
captaincodd
råttan.
RedCloud
MartinLindgren
Redvictory
Sossar-e-lata
10 posters

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-22, 04:20

    Bland det bästa jag ätit!!! rekomenderas till alla som älskar mat och inte är kommunister!!! för sånt patrask vill vi inte ha vid bordet bredvid!! gonatt, och ja martin red C & Redv,nu är jag för en gångs skull lite "lurig", men inte på lådvin som ni tror utan på vin, drinkar och PX från grill!! slå upp PX på Google så får ni veta vad det är, för det har ni aldrig smakat!! det vet jag!!....gonatt.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Redvictory 2009-11-22, 09:49

    Sossar-e-lata skrev:Bland det bästa jag ätit!!! rekomenderas till alla som älskar mat och inte är kommunister!!! för sånt patrask vill vi inte ha vid bordet bredvid!! gonatt, och ja martin red C & Redv,nu är jag för en gångs skull lite "lurig", men inte på lådvin som ni tror utan på vin, drinkar och PX från grill!! slå upp PX på Google så får ni veta vad det är, för det har ni aldrig smakat!! det vet jag!!....gonatt.

    Vi vet att du har problem S-E-L! http://valet.se/
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-22, 10:03

    Jahaså ni blålila rasistiska DD:are har haft uppviglarmöte nu igen kan jag tänka mig,

    PX? Men det låter som "kryssad", kan det vara någon sorts sorts rasistserum,så ni inte ska gå för långt i er främlingsfientlighet?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  RedCloud 2009-11-22, 10:35

    Översatt till ren svenska:

    Jag raglade ner till den lokala Sibyllakiosken och tog ett skrovmål på två kokta med mos och räksallad. Sedan tillbringades natten i en fyllecell. Ensam.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Redvictory 2009-11-22, 10:38

    RedCloud skrev:Översatt till ren svenska:

    Jag raglade ner till den lokala Sibyllakiosken och tog ett skrovmål på två kokta med mos och räksallad. Sedan tillbringades natten i en fyllecell. Ensam.


    Very Happy
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  råttan. 2009-11-22, 10:51

    Har inte varit på Grill, men har hört att det ska vara riktigt bra. Man kanske ska prova det nästa helg eller nåt.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Redvictory 2009-11-22, 13:20

    råttan. skrev:Har inte varit på Grill, men har hört att det ska vara riktigt bra. Man kanske ska prova det nästa helg eller nåt.

    Passa på att ta en halva räkor till de grillade korvarna (för att lyxa till det lite)
    för det S-E-L såg när han ramlat i fyllan utanför Täbygrillen var att det stod Grill
    han såg inte kiosk eftersom det skymdes av papperskorgen han kräkts i strax före! Very Happy
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty HAHAHA

    Inlägg  captaincodd 2009-11-22, 14:10

    men det ljuvligaste han någonsin ätit var det iaf,,,,,Haahahaha
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Vercingetorix 2009-11-22, 14:12

    RedCloud skrev:Översatt till ren svenska:

    Jag raglade ner till den lokala Sibyllakiosken och tog ett skrovmål på två kokta med mos och räksallad. Sedan tillbringades natten i en fyllecell. Ensam.

    Hörru! Racka inte ner på den enda svenska kulinariska upplevelsen värd namnet, sedan halvkokta rovor i osaltat vatten...

    Tre dunkar i Guide T-rouge spottar man fan inte på!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Regndrottning 2009-11-22, 15:11

    Vercingetorix skrev:
    RedCloud skrev:Översatt till ren svenska:

    Jag raglade ner till den lokala Sibyllakiosken och tog ett skrovmål på två kokta med mos och räksallad. Sedan tillbringades natten i en fyllecell. Ensam.

    Hörru! Racka inte ner på den enda svenska kulinariska upplevelsen värd namnet, sedan halvkokta rovor i osaltat vatten...

    Tre dunkar i Guide T-rouge spottar man fan inte på!


    Hahahahahaha! Very Happy

    du är rolig, du.....
    Wink

    queen
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Gör det Råttan

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-22, 18:58

    det var riktigt bra!!! och bra service samt bra folk, inga skrikande gaphalsar a la söderpatrask...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Redvictory 2009-11-22, 21:14

    Sossar-e-lata skrev:det var riktigt bra!!! och bra service samt bra folk, inga skrikande gaphalsar a la söderpatrask...

    Sibylla brukar vara snabba sen att du inte hörde några andra beror ju på att de satt inne och du krälade utanför! hur ser dina kläder ut idag? Very Happy
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  råttan. 2009-11-22, 21:29

    Avundsjukan är onekligen påtaglig härinne.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty det är gänget här i ett nötskall

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-22, 22:10

    de klarar inget själva och är därför avis på alla andra som gör det. Råttan, ta halv grillad hummer som förrätt och Oxfilen som huvudrätt helt suveränt!! avsluta med ost och ett par glas lagrat PX! (Perdo Ximenez) vin till........ Very Happy
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  råttan. 2009-11-22, 22:16

    Blev oxfilé för mig också, fast på hemmaplan då. Kostar ju faktiskt inte mer än ett McDonald's-besök för familjen.

    Återigen ett exempel på hur vårt skyhöga skattetryck leder till noll skatteintäkter från min plånbok igår.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Regndrottning 2009-11-22, 22:21

    råttan. skrev:Avundsjukan är onekligen påtaglig härinne.

    Lägg av!!!

    Vem f-n är avundsjuk? Så s-e-l säger han har varit på krogen? Vad är det med det, det har vi alla varit!

    Att det sedan drivs med s-e-l är något helt annat. Han har nämligen bevisats att inte vara helt sanningsenlig... Han får skylla sig själv.


    Och att spela kontinuerligt ut 'avundsjuka' kortet håller inte. Att ropa 'avunsdsjuka' stup i kvarten kan få oss andra att tro du inga ARGUMENT har att komma med. Wink

    queen
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  theward 2009-11-22, 23:13

    råttan. skrev:Blev oxfilé för mig också, fast på hemmaplan då. Kostar ju faktiskt inte mer än ett McDonald's-besök för familjen.

    Återigen ett exempel på hur vårt skyhöga skattetryck leder till noll skatteintäkter från min plånbok igår.

    Så du har inte köpt maten och du betalar ingen elskatt(spisen) då?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Redvictory 2009-11-22, 23:20

    theward skrev:
    råttan. skrev:Blev oxfilé för mig också, fast på hemmaplan då. Kostar ju faktiskt inte mer än ett McDonald's-besök för familjen.

    Återigen ett exempel på hur vårt skyhöga skattetryck leder till noll skatteintäkter från min plånbok igår.

    Så du har inte köpt maten och du betalar ingen elskatt(spisen) då?

    Very Happy
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Jag sa bara att Grill var grymt

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-11-22, 23:25

    Då börjar bröderna Red idiot etc med sitt vanliga idiotgnäll....så enkelt ör det Ronja regndrottning rövartroll, sen är det ju skillnad att gå krogen i Stockholm och grillmojen vid nedre dalälven bland epatraktorer etc... affraid
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  råttan. 2009-11-22, 23:28

    Anser ni att elskatt och matmoms är skatt. Annars brukar ni inte ofta erkänna att en skatt är en skatt. Alltd nåt.

    rd,

    Jag tolkar jiddrandet om Sibylla m.m som avundsjuka. Men håller med dig om att det inte är ett argument i debatten.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Regndrottning 2009-11-23, 01:34

    råttan. skrev:Anser ni att elskatt och matmoms är skatt. Annars brukar ni inte ofta erkänna att en skatt är en skatt. Alltd nåt.

    rd,

    Jag tolkar jiddrandet om Sibylla m.m som avundsjuka. Men håller med dig om att det inte är ett argument i debatten.

    Nu är du riktigt dum! Vem har någonsin påstått att elskatt, moms och andra skatter inte är skatter? No

    Det är tvärtom... högern kan aldrig precisera vilka skatter de talar om! Allting buntas ihop i ordet skatt! De kan inte en särskilja inkomstskatt och arbetsgivaravgift....
    No

    queen
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  blueheaven 2009-11-23, 01:39

    Regndrottning skrev:
    råttan. skrev:Anser ni att elskatt och matmoms är skatt. Annars brukar ni inte ofta erkänna att en skatt är en skatt. Alltd nåt.

    rd,

    Jag tolkar jiddrandet om Sibylla m.m som avundsjuka. Men håller med dig om att det inte är ett argument i debatten.

    Nu är du riktigt dum! Vem har någonsin påstått att elskatt, moms och andra skatter inte är skatter? No

    Det är tvärtom... högern kan aldrig precisera vilka skatter de talar om! Allting buntas ihop i ordet skatt! De kan inte en särskilja inkomstskatt och arbetsgivaravgift....
    No

    queen

    Hi hi.....och det kan du?

    GAPFLABB! lol! lol! lol!

    Sponsored content


    Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill Empty Sv: Jag frugan samt 8 vänner på resataurang Grill

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:24