Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Dao
Infra
Blåfront
7 posters

Kvinna stenades till döds

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Kvinna stenades till döds - Sida 2 Empty Sv: Kvinna stenades till döds

Inlägg  Dao 2009-11-21, 14:36

blueheaven skrev:
    lazy skrev:
    Dao Yesterday at 11:41 pm
    Jag avskyr alla former av diktaturer, oavsett vilken retorik de utnyttjar för att försöka rättfärdiga sig - och jag hatar den form av diktatur som DU företräder, den som anser att DU har rätt att tala om vad ANDRA har för åsikter!

Det är aldrig kul att få tillbaka med samma medel som man själv
    tillämpar. Wink

Jo man har ju hört det där förut och i nästa inlägg så är han där igen! Laughing

Lazy kommer åtminstone med egna resonemang och står för sina åsikter! Vad gör DU här???
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-11-21, 14:54

Dao skrev:
    blueheaven skrev:
    lazy skrev:
    Jag avskyr alla former av diktaturer, oavsett vilken retorik de utnyttjar för att försöka rättfärdiga sig - och jag hatar den form av diktatur som DU företräder, den som anser att DU har rätt att tala om vad ANDRA har för åsikter!

tillämpar. Wink

Jo man har ju hört det där förut och i nästa inlägg så är han där igen! Laughing

Lazy kommer åtminstone med egna resonemang och står för sina åsikter! Vad gör DU här???

jAHA...que? Laughing
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-21, 15:17

blueheaven skrev:
    Dao skrev:
    blueheaven skrev:
    lazy skrev:

tillämpar. Wink

jAHA...que? Laughing

Ja, du vet... STÅNDPUNKTER... ÅSIKTER... ARGUMENT... STÄLLNINGSTAGANDE...

Lazy har sådant, även om det även från det hållet kommer slag under bältet - men lite hetta i debatten skadar inte. Men det är åtminstone en debatt...

Vad du gör här, vet jag inte..? Vad GÖR du här, Hotlipps???

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:16