Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
cleopatra
womanlover
6 posters

    Varför skriver ingen i min Blogg ?

    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  womanlover 2009-04-01, 20:49

    Varför skriver ingen i min Blogg ?
    http://kriminella.svaneholm.org/#home
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  cleopatra 2009-04-01, 21:17

    Men lille Kurt, du har ju bara skrivit ETT inlägg i din blogg än så länge. Ett inlägg som jag förövrigt visst har kommenterat farao
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  womanlover 2009-04-01, 23:30

    cleopatra skrev:Men lille Kurt, du har ju bara skrivit ETT inlägg i din blogg än så länge. Ett inlägg som jag förövrigt visst har kommenterat farao

    Jag vet Gullet.
    Men om jag skriver alla inlägg själv blir det ju ingen kul blogg.
    Jag vill ha mothugg !!
    PS: Jag älskar dina höga kindknotor. Du är snygg.
    DS: Försöker just nu komma fram till "Karlavagnen".
    Vad är lycka ? 099-11080


    Senast ändrad av womanlover den 2009-04-02, 07:30, ändrad totalt 1 gång
    womanlover
    womanlover


    Antal inlägg : 421
    Join date : 09-02-17
    Age : 57
    Ort : Öland

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  womanlover 2009-04-02, 01:11

    womanlover skrev:
    cleopatra skrev:Men lille Kurt, du har ju bara skrivit ETT inlägg i din blogg än så länge. Ett inlägg som jag förövrigt visst har kommenterat farao

    Jag vet Gullet.
    Men om jag skriver alla inlägg själv blir det ju ingen kul blogg.
    Jag vill ha mothugg !!
    PS: Jag älskar dina höga kindknotor
    DS: Försöker just nu komma fram till "Karlavagnen".
    Vad är lycka ? 099-11080

    Kom inte fram-
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-02, 01:16

    womanlover skrev:
    womanlover skrev:
    cleopatra skrev:Men lille Kurt, du har ju bara skrivit ETT inlägg i din blogg än så länge. Ett inlägg som jag förövrigt visst har kommenterat farao

    Jag vet Gullet.
    Men om jag skriver alla inlägg själv blir det ju ingen kul blogg.
    Jag vill ha mothugg !!
    PS: Jag älskar dina höga kindknotor
    DS: Försöker just nu komma fram till "Karlavagnen".
    Vad är lycka ? 099-11080

    Kom inte fram-


    Tja varför ??

    Vad tror du ?? Jag kan hjälpa dig på traven ... det är så här en sådant Islamofob och rasist looser som du är ingen vill läsa något av eller ??


    Du har ju stora problem och jag råder dig att hälsa på närmsta Lasarettet
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  cleopatra 2009-04-02, 12:12

    Du har nog missförstått det här med bloggande Kurt. FÖRST skriver DU ett inlägg i din blogg, SEN skriver andra sina kommentarer till det du skrivit. Hur ofta man skriver i sin blogg varierar, en del skriver flera gånger om dagen, en del någon gång i veckan och allt däremellan.

    Eftersom du bara har skrivit ett inlägg och folk redan kommenterat det (och du har ju faktiskt fått en hel del svar, en del får inga alls) måste du nu skriva ett nytt som folk kan tycka till om.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-02, 16:58

    Har läst din blogg, håller inte med dig om att vi ska ta efter USA:s straffsystem,
    Jag vet att här i sverige, har kriminalvårdsverket inventerat våra fångar, Like a Star @ heaven
    Like a Star @ heaven
    Man har kommit fram till att ca 50 personer ses så farliga att bara inlåsning kan komma i fråga, Like a Star @ heaven
    50 fångar som begått grova brott som alla är rädda för, familjen, medfångar och plitar!
    Därför bygger man tror jag fem nya bunkrar på olika riksanstalter där dessa personer kommer förvaras, Like a Star @ heaven
    Fram till 70 talet tillämpade vi här i sverige interneringstraff, alltså låste in fångar på obestämd tid, det togs som tur var bort, självklart ska straff vara tidsbestämda, Like a Star @ heaven
    Like a Star @ heaven
    Sen håller jag inte med om att 12 åringar ska dömmas som vuxna, som en del stater gör i USA, där man dömmer från 10 år som vuxna?
    Like a Star @ heaven
    Men som Cleopatra säger, du får blåsa liv i bloggen, räcker inte med ett inlägg!
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-02, 22:41

    http://gopwrep.wordpress.com/

    Min blogg. Skall skriva lite mer inom kort, var så förbannat uppspelt ang DC i Malmö.
    Vänstern, läs och njut. puss
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  Susz X 2009-05-04, 19:46

    Nja- gillar inte extremism- och varför har extremisthöger
    en "pro-Israel" länk på sin site?

    http://gopwrep.wordpress.com/about/

    http://gopwrep.wordpress.com/

    Sponsored content


    Varför skriver ingen i min Blogg ? Empty Sv: Varför skriver ingen i min Blogg ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-26, 21:54